|
DACIA Klub Polska Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII |
 |
Dział ogólny o daciach - Warunki gwarancji i assistance - Duster
pioor - 2014-01-27, 08:00 Temat postu: Warunki gwarancji i assistance - Duster Zrobiło się zimno i niestety Duster odmówił posłuszeństwa, nie odpalił. W sobotę rano został ściągnięty przez assistance do ASO. Dziś zadzwoniłem do ASO i dowiedziałem się, że w warunkach gwarancji ASO ma 48h na weryfikację usterki oraz nie przysługuje na okres naprawy auto zastępcze. Oczywiście szukałem warunków zarówno gwarancji jak i assistance w dokumentach samochodu ale nigdzie tego nie mam (z książeczek mam tylko instrukcje obsługi do radia i samochodu, nie mam książki gwarancyjnej). Czy ktoś z Was może zeskanować i podrzucić warunki gwarancji i assistance obowiązujące dla Dustera z połowy 2012 roku?
laisar - 2014-01-27, 08:32
DACIA Klub Polska » DACIA » Kompendium Dacii » Gwarancja Dacia:
http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2897
- raczej się nic nie zmieniło.
pioor - 2014-01-27, 08:38
laisar dzięki, chyba zbyt słabo przeszukałem forum . Czy ktoś ma info albo może sprawdzić czy faktycznie nic się nie zmieniło??
bushi - 2014-01-31, 14:24
Pod koniec 2011 było tak samo i nie sądzę, żebyś miał inną gwarancję.
pioor - 2014-02-01, 10:17
bushi napisał/a: | Pod koniec 2011 było tak samo i nie sądzę, żebyś miał inną gwarancję. |
Wygląda na to, że faktycznie nic wię nie zminiło. Po prostu rozpieszczony przez Skodę i poprzednią naprawę gwarancyjną (bez dyskusji aso wydało mi zastepczaka) pomyślałem, że warunki mogą się różnic w zależności od roku produkcji. A z całości najbardziej zdziwiło mnie stwierdzenie, że aso ma 48h na diagnozę usterki
Niezależnie od wszystkiego auto oczywiście zostało naprawione w poniedziałek. Powód to standard, aktualizacja sterownika wtryskui czyszczenie przepustnicy. Z ciekawostek dowiedziałem się, że ta aktualizacja realizowana jest wyłącznie jeśli będzie wymagana naprawa gwarancyjna i podobno po aktualizacji już nie wracają te silniki z takim problemem.
bushi - 2014-02-01, 14:16
Uwierz mi, RP i ASO nie rozpieszczają. Samo to, że wiedzą o powszechnym problemie softu, ale aktualizują tylko jak masz usterkę na gwarancji dużo mówi o dbałości o klienta.
pioor - 2014-02-01, 19:15
bushi napisał/a: | Uwierz mi, RP i ASO nie rozpieszczają. Samo to, że wiedzą o powszechnym problemie softu, ale aktualizują tylko jak masz usterkę na gwarancji dużo mówi o dbałości o klienta. |
Wierzę, szczególnie po tym jak na salonie obejrzałem lagunę z polakierowanym piaskiem na wewnętrzej stronie progów
bushi - 2014-02-01, 19:25
Obyś sam nie odczuł tego na własnej skórze! :)
|
|