DACIA Klub Polska
Forum Dyskusyjne Użytkowników DACII

Na każdy temat - Renault Espace V

maciek - 2014-09-25, 10:45
Temat postu: Renault Espace V
Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Renault zaprezentuje
nowy model Espace. Ten duży, stylowy i nowoczesny crossover stawia na atrakcyjny design, czerpiąc inspirację z samochodu koncepcyjnego zaprezentowanego rok temu we Frankfurcie.

Jasne wnętrze, modułowa konstrukcja i wygoda – to one sprawiają, że ten model cieszy się powodzeniem już od 30 lat. Nowe Renault Espace wykorzystuje powyższe atuty, a ponadto zachwyca opływowymi kształtami, przytulnym wnętrzem i zawieszoną konsolą centralną. Jego modułowe, pięcio- lub siedmioosobowe wnętrze zaplanowano w sposób pomysłowy, a sam pojazd zaprojektowano i wyprodukowano z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.
Światowa premiera nowego Renault Espace będzie miała miejsce podczas konferencji prasowej Carlosa Ghosna, prezesa Grupy Renault,
w czwartek, 2 października o godz. 11.00 na stoisku firmy Renault (hall 1).

Specjalnie na tę okazję firma Renault, razem ze swoimi partnerami Publicis Conseil i DigitasLBi, stworzyła oryginalne urządzenie cyfrowe. Połączenie filmu i elementów 3D sprawi, że użytkownik internetu będzie mógł odkryć, jak zaprojektowano nowy Espace – zarówno w środku, jak i na zewnątrz.
Więcej informacji na: www.crossover.renault.com



Karenzo - 2014-09-25, 10:50

stylistyka zerznięta od peugeota
bebe - 2014-09-25, 13:07

Scenic może być, a kiedy pokażą Espace'a? ;)
maciek - 2014-09-25, 13:08

bebe, nie czytasz :-D
Cytat:
Światowa premiera nowego Renault Espace będzie miała miejsce podczas konferencji prasowej Carlosa Ghosna, prezesa Grupy Renault, w czwartek, 2 października o godz. 11.00 na stoisku firmy Renault (hall 1).

:-P

ryjas - 2014-09-25, 13:28

To był żart;)
project2010 - 2014-09-25, 15:34

Tak jak - przynajmniej dla mnie - Duster zamyka każdą dyskusję motoryzacyjną w kategorii "około pięciu dych" ("No tak, ładnie, pięknie, ale Dacia Duster..."), tak w segmencie MPV (people carrier) od pewnego czasu każda dyskusja w moim otoczeniu kończy się słowami: "No tak, ładnie, pięknie, ale C4 Grand Picasso za 69.000... "

Kto wie, czy się nie skuszę, Duster Thruster własnie kończy 3 latka...

A toto na zdjęciach - obecny scenic jakby napompowany. Bez emocji.

Prezes - 2014-09-25, 15:59

Rodzinne autko, średnio ładne, ale odpowiednio zawieszone :-) Ja bym się nie wstydził :mrgreen:
grapess - 2014-09-25, 16:17

Faktycznie, Scenic albo S-max, jakoś nic wyjątkowego, wygląda oczywiście ładnie ale
to nie to co stare Espace. Wielkie VANY w porównaniu z konkurencją. A to takie jak inne.

wox - 2014-09-25, 18:16

Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).
BoloSr - 2014-09-25, 18:24

wox napisał/a:
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).


silniki

benyo - 2014-09-25, 18:36

grapess napisał/a:
Faktycznie, Scenic albo S-max, jakoś nic wyjątkowego, wygląda oczywiście ładnie ale
to nie to co stare Espace. Wielkie VANY w porównaniu z konkurencją. A to takie jak inne.


Widać od razu, że jest niski w porównaniu do poprzednika. Nie wyobrażam sobie, że może być w wersji 7 osobowej. Na 3 rząd nikt się nie zmieści. Może producent źle zrozumiał słowo "downsizing" :-)

maciek - 2014-09-25, 18:44

powiem wam że Renault strasznie zapatrzył się na Volvo przy projektowaniu wnętrza

środek XC90 II


zegary z XC60



lewarek skrzyni biegów nowe Audi A8 ;-)

benyo - 2014-09-25, 18:46

Ale jeśli będzie w cenie Lodgy - kupuję :-D
grapess - 2014-09-25, 19:36

Za cenę tego Espace pewnie kupisz trzy a może i 4 lodgy, każdą w innym kolorze.
Będziesz mógł jeździć trzema samochodami codziennie innym.

Albo inaczej,
Kupisz sobie Lodgy, Dustera i Sandero,
I w zależności co potrzebujesz takim jedziesz. :-P

benyo - 2014-09-25, 19:45

grapess napisał/a:
Za cenę tego Espace pewnie kupisz trzy a może i 4 lodgy, każdą w innym kolorze.


To po co mi takie małe auto w cenie 3 Lodgy :-) Poprzedni Espace to jednak ma gabaryty i warto zapłacić więcej, ale za to maleństwo ??

wox - 2014-09-25, 20:44

BoloSr napisał/a:
wox napisał/a:
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).


silniki


Dzięki za link

Szkoda, że tylko diesle i nie idą w kierunku mocniejszych benzyniaków (w Fordzie 2 litrowa benzyna i 240 KM). Mogliby przynajmniej wymyślić coś a la TCe 1,6 i mocy 170-180 KM (takie minimum przyzwoitości).

pluto - 2014-09-25, 21:23

wox napisał/a:
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).


Też czekam co pokażą a tu taki zong brak mocnych aut benzynowych :-/

maciek - 2014-09-25, 22:34

^^ popatrz co się oferuje we Francji będziesz wiedział dlaczego diesle. Poczekaj te parę dni dowiesz się więcej ;-)
laisar - 2014-09-26, 09:30

Czyli jednak nazwali to Espace... Szkoda, bo chociaż samo auto jest technicznie ciekawe i niebrzydkie, to na fotkach jednak zupełnie nie wygląda na spadkobiercę poprzednich generacji /: Taki ford s-max stylizowany na peugeota 5008, tylko niestety z jeszcze mniejszymi oknami...




Zobaczymy jak będzie na żywo, zwłaszcza z wnętrzem.

DrOzda - 2014-09-26, 09:47

Żabojady już dawno zapowiadali że nextgen Espace będzie krosrowerem vel suwem. Taki miks 5008 i RR Evoque. Za 10 lat szyb w samochodach wogóle nie będzie , ze względów bezpieczeństwa zastąpią je kamery i monitory.
A mocniejsze Tce jest w planach bodajże 1.6 ma się najpierw w Nissanach pojawić.

wox - 2014-09-26, 17:34

DrOzda napisał/a:
A mocniejsze Tce jest w planach bodajże 1.6 ma się najpierw w Nissanach pojawić.

Oby tak było

Dobrze by było gdyby wyrobili się z tym TCe jeszcze w 2015 roku. Większość liczących się marek ma już w swojej gamie mocniejsze "małolitrażowe" benzyniaki.

maciek - 2014-10-02, 10:49

PETROL:
Energy TCe 200 EDC : 1.6 litres, 200hp (147kW) and 260Nm torque available from 2,500rpm.
For customers who prefer a petrol engine, the new Espace offers a new powerplant that focuses notably on dynamic
performance and sensations, since the Energy TCe 200 is an evolution of the unit that powers the Clio R.S. Particularly
efficient under the bonnet of the new Espace, it delivers a dynamic, sprightly drive. Mated to the new, close ratio, seven-speed
EDC dual clutch transmission, it ensures brisk pick-up. Again, the combination of the Energy TCe 200 engine, automatic EDC
transmission and the Multi-SenseŸ system’s Sport mode ensure optimum enjoyment for the driver.

DIESEL :
Energy dCi 160 EDC with Twin Turbo technology: 1.6 litres, 160hp
and 380Nm torque available from 1,750rpm.
The core-range engines for Renault’s new large crossover stand
out through their response and pick-up performance. They are also
characterised by the excellent enjoyment they deliver thanks to the
six-speed EDC dual clutch transmission which is both dynamic and
easy to use. The association for the first time of the Energy dCi 160,
automatic EDC transmission and the various Multi-SenseŸ driving
modes combines to make the new Espace a vehicle that is totally
committed to enjoyment and emotion. Finally, the Energy dCi 160
EDC unit provides the new Espace with one of the market’s best
fuel consumption ratings for its power output.
Energy dCi 130 : 1.6 litres, 130hp and 320Nm torque available from 1,750rpm.
This powerplant is mated to a manual six-speed gearbox. It was designed especially for motorists for whom running costs
and comfort are key priorities, such as fleet customers.

BoloSr - 2014-10-02, 10:50

maciek napisał/a:
PETROL:
Energy TCe 200 EDC : 1.6 litres, 200hp (147kW) and 260Nm torque available from 2,500rpm.
For customers who prefer a petrol engine, the new Espace offers a new powerplant that focuses notably on dynamic
performance and sensations, since the Energy TCe 200 is an evolution of the unit that powers the Clio R.S. Particularly
efficient under the bonnet of the new Espace, it delivers a dynamic, sprightly drive. Mated to the new, close ratio, seven-speed
EDC dual clutch transmission, it ensures brisk pick-up. Again, the combination of the Energy TCe 200 engine, automatic EDC
transmission and the Multi-SenseŸ system’s Sport mode ensure optimum enjoyment for the driver.

DIESEL :
Energy dCi 160 EDC with Twin Turbo technology: 1.6 litres, 160hp
and 380Nm torque available from 1,750rpm.
The core-range engines for Renault’s new large crossover stand
out through their response and pick-up performance. They are also
characterised by the excellent enjoyment they deliver thanks to the
six-speed EDC dual clutch transmission which is both dynamic and
easy to use. The association for the first time of the Energy dCi 160,
automatic EDC transmission and the various Multi-SenseŸ driving
modes combines to make the new Espace a vehicle that is totally
committed to enjoyment and emotion. Finally, the Energy dCi 160
EDC unit provides the new Espace with one of the market’s best
fuel consumption ratings for its power output.
Energy dCi 130 : 1.6 litres, 130hp and 320Nm torque available from 1,750rpm.
This powerplant is mated to a manual six-speed gearbox. It was designed especially for motorists for whom running costs
and comfort are key priorities, such as fleet customers.


skad masz to info ??

maciek - 2014-10-02, 10:51

prasówka Renault całe 50 MB ;-)
http://www.media.renault....62321&nodeid=-1

BoloSr - 2014-10-02, 10:53

maciek napisał/a:
prasówka Renault całe 50 MB ;-)
http://www.media.renault....62321&nodeid=-1


podziekowal :)

maciek - 2014-10-02, 10:55

jak się pojawi Polska prasówka też wrzucę ;-)
BoloSr - 2014-10-02, 10:56

maciek napisał/a:
jak się pojawi Polska prasówka też wrzucę ;-)


wystarczy mi ta :)

maciek - 2014-10-02, 11:54

Polska taka sama jak ta międzynarodowa ;) tylko bez obrazków :-D , no i po Polsku, niechce mi się teraz tego kopiować ;-) najwyżej wieczorkiem wrzucę albo poczekajcie na francuskie.pl ;-)
BoloSr - 2014-10-02, 11:58

maciek napisał/a:
Polska taka sama jak ta międzynarodowa ;) tylko bez obrazków :-D , no i po Polsku, niechce mi się teraz tego kopiować ;-) najwyżej wieczorkiem wrzucę albo poczekajcie na francuskie.pl ;-)


to tylko teraz pytanie kiedy i ile beda chceili za to cudo :):)

maciek - 2014-10-02, 12:11

pewnie dużo :-) ja myślę że wyskoczą z ceną około 120k zł za bidę wersje ;-)
maciek - 2014-10-02, 15:58

do czego jest te sterowanie w bagażniku ?

wox - 2014-10-02, 18:25

Jest TCe! Niestety z automatem :-(
Miejsca to będzie niewiele więcej niż w Scenicu :-(
Kwestia foteli - dotychczasowe rozwiązanie bardziej mi pasowało (chociaż to nowe ma też plusy).

I chyba po planach. Tyle, że nie za bardzo jest w czym wybierać.

Dla mnie jakimś rozwiązaniem byłoby coś w stylu Espace IV (mimo braku urody), z tym nowym TCe, ale z manualną skrzynią biegów.

[ Komentarz dodany przez: laisar: 2014-10-06, 00:13 ]
Odpowiedź ws wyboru nie-espace: http://www.daciaklub.pl/f...1653143#1653143.

laisar - 2014-10-02, 18:40

maciek napisał/a:
do czego jest te sterowanie w bagażniku ?

Do foteli 2 i 3 rzędu.

pluto - 2014-10-02, 21:14

http://www.youtube.com/watch?v=RSoFFt6i9N0
Jest 1,6 TCe 200 KM

laisar - 2014-10-05, 17:22

http://www.daciaklub.pl/f...1653110#1653110
pluto napisał/a:
czekając na ESPACE V...


Na nowego espace też czekałem, ale chociaż zachowuję resztki nadziei na spotkanie na żywo, to na razie jestem dramatycznie rozczarowany. Bagażnik 660 litrów jest śmieszny (mniejszy niż w mojej MCV), a 3 rząd wygląda na nie lepszy niż w scenicu ): I jeśli to ostatnie okaże się prawdą (czyli w MCV też będzie lepszy), to nie zastąpią tego nawet najlepsze materiały wykończeniowe...

pluto - 2014-10-05, 17:45

laisar napisał/a:
@pluto:

Na nowego espace też czekałem, ale chociaż zachowuję resztki nadziei na spotkanie na żywo, to na razie jestem dramatycznie rozczarowany. Bagażnik 660 litrów jest śmieszny (mniejszy niż w mojej MCV), a 3 rząd wygląda na nie lepszy niż w scenicu ): I jeśli to ostatnie okaże się prawdą (czyli w też w MCV będzie lepszy), to nie zastąpią tego nawet najlepsze materiały wykończeniowe...


Też mam wrażenie że trochę go przekombinowali, ale tak jak ty czekam na bliskie spotkanie ;-)

wox - 2014-10-05, 20:24

Rozczarowanie - faktycznie.

"Dramatycznie rozczarowany" - też bym tak powiedział.

Na tyle przekombinowali, że nie powinien nazywać się Espace (co nie zmienia faktu, że autko ładne ;-) ).

benyo - 2014-10-05, 20:27

wox napisał/a:
Na tyle przekombinowali, że nie powinien nazywać się Espace (co nie zmienia faktu, że autko ładne ;-) ).


Ładności nikt nie neguje zmienili jednak profil auta, nie jest już Vanem to może faktycznie mogli i nazwę inna dać.

laisar - 2014-10-05, 23:37

wox napisał/a:
nie za bardzo jest w czym wybierać

http://www.daciaklub.pl/f...1653143#1653143


wox napisał/a:
Dla mnie jakimś rozwiązaniem byłoby coś w stylu Espace IV (mimo braku urody), z tym nowym TCe, ale z manualną skrzynią biegów.

To zależy, czy TCe 170 (170 KM / 270 Nm) jest dla Ciebie wystarczająco podobny do tego nowego TCE 200...


wox napisał/a:
nie powinien nazywać się Espace (co nie zmienia faktu, że autko ładne ;-) ).

Od początku tak mówię - i tym bardziej się dziwię. Bo przecież jak ktoś do tej pory nie chciał espace "bo vanowaty", to ta nazwa go nie zachęci. A jak ktoś do tej pory lubił espace, to raczej właśnie z powodu "bo vanowaty" i jego nowa generacja nie zachęci nie-vanowatością. "To gdzie jest logika?..." ):

grapess - 2014-10-05, 23:53

laisar napisał/a:
jego nowa generacja nie zachęci nie-vanowatością. "To gdzie jest logika?..." ):


Nie ma, bo to już nie jest Espace. Gdzie np. możliwość odwrócenia foteli środkowego rzędu? Takie same fotele w trzecim i drugim? Nie ma,
Nie ma już Espace, powinien się nazywać S-Scenic

Marek1603 - 2014-10-06, 05:25

To jest espace, a zrobią grandtour espace i to będzie prawdziwy ESPACE. ;-)
benyo - 2014-10-06, 06:29

Marek1603 napisał/a:
To jest espace, a zrobią grandtour espace i to będzie prawdziwy ESPACE. ;-)


I pewnie będzie kosztowało GRANDTOUR pieniądze :-)

laisar - 2014-10-07, 18:39

Ceny podobno zbliżone do obecnej generacji, ale...


http://www.autobild.de/ar...be-5359330.html

- zdjęcia oczywiście tendencyjne (blondas ma pewnie ze 2 m d; a na fotce w drugim rzędzie fotel pasażera z przodu wygląda na maksymalnie odsunięty), ale niestety wiele to nie zmienia: pod względem przestrzeni, widoczności i możliwości dostosowania wnętrza ten tzw. "espace V" to raczej faktycznie porażka... ))):

http://www.planeterenault...10.html#p940703

zdzisiu27 - 2014-10-07, 22:23

filmik z Espace z Paryża
https://www.youtube.com/w...K3bJUfVWB3KQP6g
bardzo ładne wnętrze, dopracowane.

Niestety nie ma na nim drugiego rzędu siedzeń, a szkoda.
na zewnątrz szału nie ma jak dla mnie, w środku - super.

grapess - 2014-10-07, 22:29

zdzisiu27 napisał/a:
Niestety nie ma na nim drugiego rzędu siedzeń

NIe wiem, ja tam widziałem i drugi i jeden fotel z trzeciego. :shock:

maciek - 2015-01-02, 12:32

Espace V będzie w Polskiej ofercie od kwietnia 2015r
maciek - 2015-04-07, 21:33

cennik:
http://www.renault.pl/med...46e/AM15_ES.pdf

laisar - 2015-04-24, 13:03

Wymęczone i smutne 5* - http://www.euroncap.com/e...lt/espace/20463

Prawdziwy, k***, cross-roll-over...

Ciekawe, czy nawet w przypadku "flagowca" Renault pójdzie w zaparte "jest 5*, nic się nie stało"?

wox - 2015-04-24, 23:41

Chodzi Ci zapewne o to dachowanie po uderzeniu w bok. Poważna sprawa.
maciek - 2015-04-25, 09:58

równie kiepski jest system zapobiegania wjechania komuś w tył :-D , to w Vitarze lepiej działa :-D
laisar - 2015-04-25, 13:19

maciek napisał/a:
kiepski jest system zapobiegania wjechania komuś w tył

To mnie zupełnie nie rusza, bo jest gadżeciarską nowinką d: - czymś zupełnie poza podstawowymi funkcjami samochodu. Jednak wywrócenie się przy stosunkowo niezbyt mocnym uderzeniu świadczy o tym, że nowy "niby-espace" po prostu nie ma żadnego zapasu stabilności...

maciek - 2015-04-25, 13:58

Jak dają, to niech przynajmniej działa jakoś :-D , ze wszystkich "inteligentnych bajerów" najbardziej podoba mi się automatyczne parkowanie równoległe - coś dla "blondynek" ;-)
Ajgor - 2015-04-26, 00:19

Może jestem staroświecki , ale przy pierwszym takim parkowaniem miałbym pełne spodnie...strachu ;-)
maciek - 2016-02-19, 12:19

Moja opinia o Espace V
http://www.test.auto.pl/n...gy-dci-160-edc/

bebe - 2016-02-19, 14:40

maciek napisał/a:
Moja opinia o Espace V


Cytat:
dźwignią zmiany biegów przypominającą wolant z samolotu

Jak już coś przypominającą, to dźwignię przepustnicy. :> Wolant to to takie rozdwojone, do sterowania samolotem. :)

Cytat:
czytnik kard SD

Chodzi o kard. Stanisława Dziwisza?! :O

maciek - 2016-02-19, 15:09

:mrgreen:
Dzięki ;-) Czasem nie idzie wyłapać niektórych błędów

Dusterjack - 2016-02-20, 14:34

Przy okazji ustalania terminu przeglądu mojego Dustera miałem okazję posiedzieć w Espace. Tak jak w teście zastosowany ekran i ilość funkcji trochę przytłacza. Gdy siedziałem na siedzeniu pasażera od razu otworzyłem schowek i potwierdzam że trochę jest nieprzemyślany.
Otwiera się przez naciśniecie guzika i słychać pracę silniczka. Niestety w pewnym momencie blokował się o moje kolana. Nie da się go otworzyć do końca bez odsunięcia fotela. Z zewnętrz kawał samochodu, ale wewnątrz małe zaskoczenie co komfortu siedzenia. Jest zbyt wąsko, w drugim rzędzie siedzeń swobodnie usiądą tylko dwie dorosłe osoby.
O trzecim rzędzie siedzeń można zapomnieć, nawet małe dzieci mogą mieć kłopot z wysiedzeniem na tych fotelach. Rozumiem mało miejsca z przodu spowodowany konsolą środkową z wielkim ekranem, ale drugi rząd siedzeń powinien spokojnie mieścić trzy osoby.
Podsumowując ciasnota wewnątrz może spowodować że ten super wypasiony model zaliczy klapę jeśli chodzi o sprzedaż.

laisar - 2016-02-20, 15:50

Podobno we francuskim mateczniku jak na razie sprzedaje się świetnie.

I świetnie - ja życzę temu modelowi jak najlepiej, bo mimo niedoróbek uważam, że jest fajnym autem.

Natomiast niezmiernie żałuję, że nie spełnia moich potrzeb - wbrew obietnicy: wbrew nazwie i wbrew dziedzictwu, więc wbrew mającym mocne podstawy oczekiwaniom.

Jak się coś nazywa "Przestrzeń" i odwołuje się do 4 wcześniejszych generacji, które rzeczywiście miały w sobie tę przestrzeń, to nie powinno być skandalicznie ciasne, choćby było najpiękniejszym dziełem sztuki. "Czasy się zmieniły" i "nazwa się dobrze kojarzy" to nie jest żadne wytłumaczenie i usprawiedliwienie. Jeśli faktycznie czasy się zmieniły, to po prostu należy wymyślić też nową nazwę, a nie żerować na dawnej, bo to ociera się dla mnie bez mała o oszustwo.

Jak się coś nazywa "Nescafe", to nie powinno być nawet najsmaczniejszą oranżadą, herbatą czy szampanem bez kofeiny i smaku kawy - bycie napojem to za mało.

A to właśnie serwuje mi Renault...

Zgaga /:

benny86 - 2016-02-21, 12:14

laisar napisał/a:
Jak się coś nazywa "Nescafe", to nie powinno być nawet najsmaczniejszą oranżadą, herbatą czy szampanem bez kofeiny i smaku kawy - bycie napojem to za mało

To bardzo cwany "chłyt marketingowy". Żeby daleko nie szukać - nowa MCV od 2012 pewnie ma wiele zalet, ale czy jest tym samym co pierwsza generacja?...

grapess - 2016-03-18, 13:20

Dzisiaj z okazji 2 przeglądu mojej Lodgy byłem na Puławskiej i miałem okazję przyjrzeć się z bliska jak wygląda Espace V.
Potwierdzam w 100% opinie wcześniejsze. Ciasno, niewygodnie ale za to ładnie.

No i coś co mnie zupełnie zaskoczyło to lokalizacja uchwytów na kubki z piciem. Pod tym cudem na którym zamontowana jest dźwignia zmiany biegów.

Próbowałem to jakoś zdemntować ale się nie dało

Napicie się w trasie kawki raczej nie wchodzi w grę.

wojtek_pl - 2016-03-18, 14:35

Słomka, kolego, słomka. Dłuuuuga słomka. 8-)
laisar - 2016-03-18, 14:50

grapess napisał/a:
Napicie się w trasie kawki raczej nie wchodzi w grę

I słusznie! To się nazywa "bezpieczeństwo przez projektowanie" - za kierownicą się kieruje, a nie popija kawusię...

wojtek_pl napisał/a:
Dłuuuuga słomka

A w firmowych akcesoriach - "kubek z elekstryczną pąmpkom", żeby się kerowca nie zassał na śmierć <:

grapess - 2016-03-18, 15:53

laisar napisał/a:
grapess napisał/a:
Napicie się w trasie kawki raczej nie wchodzi w grę

I słusznie! To się nazywa "bezpieczeństwo przez projektowanie" - za kierownicą się kieruje, a nie popija kawusię...:


To jakoś kiepsko zaprojektowali, bo przecież po co projektować coś, czego nie da się użyć???

laisar - 2016-03-18, 16:19

grapess napisał/a:
po co projektować coś, czego nie da się użyć?

Da się: na postoju - a jeszcze człowiek, zastany siedzeniem, zażyje ruchu wygibasami, żeby sięgnąć, gdzie wzrok nie sięga...

grapess napisał/a:
kiepsko zaprojektowali

Z takich "drobiazgów" to największą porażką jest chyba umiejscowienie nieużywanej rolety - po 10 latach myślenia nad tym nowym niby-espace'em walnęli ją idiotycznie niemal na środku bagażnika...

grapess - 2016-03-19, 11:48

Mogli go po prostu inaczej nazwać.
Jakby się inaczej nazywał nikomu by do głowy nie przyszło, że to następca Espace.

laisar - 2016-03-19, 16:15

grapess napisał/a:
nikomu by do głowy nie przyszło, że to następca Espace

Odpowiedź Renault: "Ale wtedy by się taka wspaniała nazwa marnowała!!!"...

Gdzie tu sens, gdzie logika? /:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group