Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-01-31, 16:14
Jak dla mnie bardzo fajnie wygląda;) Może jedna rzecz trochę drażni - ten nielakierowany, plastikowy zderzak z tyłu dość wysoko i szeroko został poprowadzony na błotniku, ale za to chroni przy ewnetualnych obtarciach.
Bardzo mnie interesuje czy np. po złożeniu 3 i 2 rzędu siedzeń uzyska się płaską podłogę
Może jedna rzecz trochę drażni - ten nielakierowany, plastikowy zderzak z tyłu dość wysoko i szeroko został poprowadzony na błotniku, ale za to chroni przy ewnetualnych obtarciach.
W tej wersji kolorystycznej, to faktycznie może drażnić ale w ciemniejszych barwach to tylko zalety mogą być z tak usytuowanego zderzaka.
Już to gdzieś pisałem - dla mnie to jest konkretny lifting MCV-ki i nie nadawałbym temu autu nowej nazwy.
No bez przesady, to jest wyższe i jeszcze bardziej dostawcze, niż MCV. Ciekawe ile sobie zażyczą za taką przyjemność i jaki samochód zastąpi sedana.
Wątpię, że to auto przebije ładownością MCV-kę, a jeśli nawet, to różnice będą nieznaczne. To, że auto jest wyższe nie znaczy, że będzie pakowniejsze od MCV-ki, bo podłoga może być wyżej poprowadzona; przypuszczam, że będzie się wyżej siedziało niz w MCV-ce. To auto może będzie jeszcze trochę szersze od MCV-ki i tu może trochę zyskać na ładowności.
ciekawy jest jeden szczegół:
ukształtowanie dolnego wlotu powietrza niemal identyczne jak w scenicu III którego widziałem wczoraj w salonie Renaut w RZ
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Ciekawe czy produkcja w nowej fabryce w Tangerzy nie poprawi technologii produkcji i montażu. Ponieważ mają tam być podobno produkowane Dacie, Renault i Nissany to może wprowadzą pełne cynkowanie nadwozia i mniejszy udział części z Rumunii (w Loganie to niestety z reguły gorsze elementy).
Ciekawe czy produkcja w nowej fabryce w Tangerze nie poprawi technologii produkcji i montażu. .... i mniejszy udział części z Rumunii (w Loganie to niestety z reguły gorsze elementy).
DACIA BELIVES IN MOROCCAN TECHNOLOGY :lol:
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-02-01, 19:21, w całości zmieniany 1 raz
Ciekawe czy produkcja w nowej fabryce w Tangerze nie poprawi technologii produkcji i montażu. .... i mniejszy udział części z Rumunii (w Loganie to niestety z reguły gorsze elementy).
DACIA BELIVES IN MOROCCAN TECHNOLOGY :lol:
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Po obejrzeniu zdjęć muszę przyznać, że Lodgy to po prostu brzydki samochód. Moim zdaniem oczywiście, ale jak sądzę bardzo wiele osób się z tym zgodzi - o ile Logan i Logan MCV jakoś się broniły (kombiak nawet mi się podoba, zwłaszcza z przodu i z tyłu), to "Lodzia" jest po prostu nieproporcjonalna i tak malutkich kółkach wygląda fatalnie, nie mówiąc już o tyle, który wygląda jak dospawany z innego auta...
Mam nadzieję, że będzie kolejna wersja Logana MCV, nie zmieniająca zbyt wiele na zewnątrz, za to dająca nową jakość we wnętrzu i w silnikach...
Ładność to kwestia gustu, natomiast nie sposób odmówić pani Lodzi niebanalności... A już zwłaszcza w wersji Access (: Misię badzio!
Jednak, jak przy każdej Dacii, dla większości potencjalnych klientów najważniejsze będą raczej kwestie praktyczne, a tu nie ma co oceniać po fotkach, tylko trzeba po prostu wsiąść, przejechać się i w ogóle "potrzaskać drzwiami". Potencjał lodgy na pewno ma, zobaczymy tylko, jak bardzo Reno będzie go przycinało...
W kwestiach szczegółowych:
- jak na zapowiedzi, że nowe modele będą miały coś z dustera, to ja widzę tylko tylną szybkę i słupek D (których nie uważam za zbyt małe czy zbyt duże, choć wizualnie wolałbym jednak proporcjonalnie więcej przeszklenia po całości - to jednak rzecz właśnie do sprawdzenia empirycznego);
- kółka: rzecz nabyta, do testów nie ma co szaleć ponad budżetowo minimum, a trochę większe zawsze się zmieszczą;
- jakkolwiek kocham espace'y, to jednak obawiam się, że nowa dacia nie ma z nimi wiele wspólnego... Pewnie, lodgy wielkością nawet przewyższa pierwsze serie tych renówek, ale bynajmniej nie w samych rozmiarach tkwi sekret prawdziwych jednobryłowców;
- zdecydowanie nie jest to też żaden lifting MCV-ki: "buda" jest zupełnie całkowicie kompletnie inna, i to od proporcji poczynając;
- MSZ samej produkcji MCV-ki chyba nic nie zagrozi tak długo, jak będzie się dobrze sprzedawać. Ale, niestety, nie liczyłbym też z kolei na jakieś wielkie unowocześnienia - to nie po daciowemu niepotrzebnie inwestować w stary model d:
- z marokańską jakością to "na dwoje babka wróżyła": albo ich w tej najnowszej-och-ach fabryce będą mocno naciskać i faktycznie będzie trochę lepiej, albo jednak przeważy czynnik ludzki i będą gonić Rumunię od dołu... Się okaże, szanse są dokładnie pół na pół [:
Ostatnio zmieniony przez laisar 2012-02-02, 18:40, w całości zmieniany 1 raz
Moje pierwsze wrażenie wypisz wymaluj Renault Espace,no troszkę przód inny ale na pierwszy "rzut oka" Espace.
A w widoku z boku.... Citroen C3 Picasso na sterydach. http://salonsamochodowy.a..._c3_picasso.jpg
Kółka wydają się ciut przymałe, ale to rzecz gustu.
Moim zadaniem, żeby uniknąć efektu "płaskiej ściany, przydałoby się jakieś przetłoczenie na drzwiach, trochę rozłamujące monotonię linii bocznej.
Auto nie jest jednobryłowe: to daje oszczędność na ciężarze przedniej szyby (mniejszy koszt) poprawia widoczność i psuje aerodynamikę.
_________________ Czy chcesz, żeby Twoja pralka była inteligentniejsza od Ciebie?
Jest: Duster 1.6 16V 4x2 Laureate "Dragster":
Sageata Albastra Carpaţi Pentru Gaz ;)
Był: Logan 1.6 8V MPI Laureate "Rumburak"
Ostatnio zmieniony przez piotrres 2012-02-03, 17:17, w całości zmieniany 1 raz
Czemu wszyscy się uparli, że te przetłoczenia są niby ładniejsze od gładkiej prostoty? Potem wszystkie auta jeżdżą takie pokrzywione - i niby każdy inny, a w sumie takie same, bez sensu fikuśne, bueee...
Szkoda tylko, że to same retusze - np zegary, sterowanie szyb i pokrywy schowków wzięte z renówek i średnio udanie wpasowane w deskę brazylijskiego dustera. Nawet nie chce mi się szukać oryginału /:
(Jakby to były realne nowe fotki, to by nie musieli pokazywać niemożebnie spikselozowanych kadrów z tego szpiegowskiego filmiku, nespa? <: ).
Do tego garść spekulacji i du(m/p)ny tytuł - a faktycznie nowych informacji dosłownie zero...
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-07, 11:40
A moim zdaniem całkiem fajnie wygląda wnętrze, a już na pewno to wielki krok do przodu w porównaniu do MCVki - prostota i siermiężność jej wnętrza mogły co niektórych malkontentów zniechęcać, a tutaj IMHO po prostu nie ma się do czego przyczepić...
Słynna sprawa z sterowaniem szyb elektrycznych (zwłaszcza tylnych) - oprócz dylematu odwiecznego które umiejscowienie jest lepsze i dlaczego widzę jeden konkretny plus rozwiązania "na drzwiach" - można zamówić/zamontować podłokietnik i jednocześnie kupic wersję z elektrycznym sterowaniem szyb z tyłu... Poza tym na plus zaliczyłbym radio 2DIN fajnie wbudowane w deskę. Jeśli cena (a raczej stosunek cena/wyposażenie) będą korzystne to wróżę sukces równy dusterowi
Marka: (nie posiadam)Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 105 KM 4x4
Rocznik: 2010
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 269 Skąd: Nowy Kocin
Wysłany: 2012-02-08, 16:01
,,Pacząc'' na wizualizację, to deska jest już w tej formie miła dla oka, ale od siedziska wgłąb, rzeczywiście znać ślady retuszu, a i na filmiku ze środka widać było, że fotele są inne
(Tu Dusterem mi śmierdzą, a także wnętrze chyba będzie ciut szersze), ciekaw jestem zegarów w finalnej formie i tego co będzie w 2. i 3. rzędzie.
Jeszcze złączyłem strony, by cała deska była
Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Paź 2011 Posty: 269 Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2012-02-08, 18:50
benny86 napisał/a:
można zamówić/zamontować podłokietnik i jednocześnie kupic wersję z elektrycznym sterowaniem szyb z tyłu...
Benny, mam już (tak, już mam! Wkrótce pełna prezentacja!) swojego DD i zapewniam Cię i wszystkich (bo parę osób, jak tu widziałem - miało wątpliwości) że nie ma żadnego problemu z obsługą tylnych szyb elektrycznych przy zamontowanym podłokietniku. Fotka na dniach. :)
Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004 Pomógł: 26 razy Dołączył: 02 Sie 2010 Posty: 2388 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-10, 13:11
maciek napisał/a:
film z produkcji, jaki tam jest silnik 8,10 min ( czy to czasem 1,2 TCE ??)
Z tego co udało mi się wyguglać, to nie. Ale ten silnik w ogóle nie przypomina niczego, co udało mi się wyguglać, w żadnym silniku renault nie spotkałem się z tą rurą kanalizacyjną.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum