Na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Renault zaprezentuje
nowy model Espace. Ten duży, stylowy i nowoczesny crossover stawia na atrakcyjny design, czerpiąc inspirację z samochodu koncepcyjnego zaprezentowanego rok temu we Frankfurcie.
Jasne wnętrze, modułowa konstrukcja i wygoda – to one sprawiają, że ten model cieszy się powodzeniem już od 30 lat. Nowe Renault Espace wykorzystuje powyższe atuty, a ponadto zachwyca opływowymi kształtami, przytulnym wnętrzem i zawieszoną konsolą centralną. Jego modułowe, pięcio- lub siedmioosobowe wnętrze zaplanowano w sposób pomysłowy, a sam pojazd zaprojektowano i wyprodukowano z dbałością o najdrobniejsze szczegóły.
Światowa premiera nowego Renault Espace będzie miała miejsce podczas konferencji prasowej Carlosa Ghosna, prezesa Grupy Renault,
w czwartek, 2 października o godz. 11.00 na stoisku firmy Renault (hall 1).
Specjalnie na tę okazję firma Renault, razem ze swoimi partnerami Publicis Conseil i DigitasLBi, stworzyła oryginalne urządzenie cyfrowe. Połączenie filmu i elementów 3D sprawi, że użytkownik internetu będzie mógł odkryć, jak zaprojektowano nowy Espace – zarówno w środku, jak i na zewnątrz.
Więcej informacji na: www.crossover.renault.com
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2014-09-25, 10:46, w całości zmieniany 1 raz
Światowa premiera nowego Renault Espace będzie miała miejsce podczas konferencji prasowej Carlosa Ghosna, prezesa Grupy Renault, w czwartek, 2 października o godz. 11.00 na stoisku firmy Renault (hall 1).
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2014-09-25, 13:09, w całości zmieniany 1 raz
Tak jak - przynajmniej dla mnie - Duster zamyka każdą dyskusję motoryzacyjną w kategorii "około pięciu dych" ("No tak, ładnie, pięknie, ale Dacia Duster..."), tak w segmencie MPV (people carrier) od pewnego czasu każda dyskusja w moim otoczeniu kończy się słowami: "No tak, ładnie, pięknie, ale C4 Grand Picasso za 69.000... "
Kto wie, czy się nie skuszę, Duster Thruster własnie kończy 3 latka...
A toto na zdjęciach - obecny scenic jakby napompowany. Bez emocji.
Faktycznie, Scenic albo S-max, jakoś nic wyjątkowego, wygląda oczywiście ładnie ale
to nie to co stare Espace. Wielkie VANY w porównaniu z konkurencją. A to takie jak inne.
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).
Faktycznie, Scenic albo S-max, jakoś nic wyjątkowego, wygląda oczywiście ładnie ale
to nie to co stare Espace. Wielkie VANY w porównaniu z konkurencją. A to takie jak inne.
Widać od razu, że jest niski w porównaniu do poprzednika. Nie wyobrażam sobie, że może być w wersji 7 osobowej. Na 3 rząd nikt się nie zmieści. Może producent źle zrozumiał słowo "downsizing"
Ostatnio zmieniony przez benyo 2014-09-25, 18:37, w całości zmieniany 1 raz
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).
Szkoda, że tylko diesle i nie idą w kierunku mocniejszych benzyniaków (w Fordzie 2 litrowa benzyna i 240 KM). Mogliby przynajmniej wymyślić coś a la TCe 1,6 i mocy 170-180 KM (takie minimum przyzwoitości).
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022
Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-09-25, 21:23
wox napisał/a:
Piękne autko, ale czy będzie tak przestronne jak poprzednie generacje? Planowałem zakup Espace w przeciągu najbliższego roku (dzieci rosną) i właśnie czekałem co pokażą. Kolejny problem - co z silnikami, bo pod tym względem (chociażby porównując z ofertą silnikową Forda), to do tej pory było bardzo kiepsko (tylko diesle, a mocniejszy tylko z automatem).
Też czekam co pokażą a tu taki zong brak mocnych aut benzynowych
Czyli jednak nazwali to Espace... Szkoda, bo chociaż samo auto jest technicznie ciekawe i niebrzydkie, to na fotkach jednak zupełnie nie wygląda na spadkobiercę poprzednich generacji /: Taki ford s-max stylizowany na peugeota 5008, tylko niestety z jeszcze mniejszymi oknami...
Zobaczymy jak będzie na żywo, zwłaszcza z wnętrzem.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2014-10-05, 22:33, w całości zmieniany 1 raz
Żabojady już dawno zapowiadali że nextgen Espace będzie krosrowerem vel suwem. Taki miks 5008 i RR Evoque. Za 10 lat szyb w samochodach wogóle nie będzie , ze względów bezpieczeństwa zastąpią je kamery i monitory.
A mocniejsze Tce jest w planach bodajże 1.6 ma się najpierw w Nissanach pojawić.
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2014-09-26, 10:04, w całości zmieniany 1 raz
A mocniejsze Tce jest w planach bodajże 1.6 ma się najpierw w Nissanach pojawić.
Oby tak było
Dobrze by było gdyby wyrobili się z tym TCe jeszcze w 2015 roku. Większość liczących się marek ma już w swojej gamie mocniejsze "małolitrażowe" benzyniaki.
PETROL: Energy TCe 200 EDC : 1.6 litres, 200hp (147kW) and 260Nm torque available from 2,500rpm.
For customers who prefer a petrol engine, the new Espace offers a new powerplant that focuses notably on dynamic
performance and sensations, since the Energy TCe 200 is an evolution of the unit that powers the Clio R.S. Particularly
efficient under the bonnet of the new Espace, it delivers a dynamic, sprightly drive. Mated to the new, close ratio, seven-speed
EDC dual clutch transmission, it ensures brisk pick-up. Again, the combination of the Energy TCe 200 engine, automatic EDC
transmission and the Multi-Sense system’s Sport mode ensure optimum enjoyment for the driver.
DIESEL : Energy dCi 160 EDC with Twin Turbo technology: 1.6 litres, 160hp
and 380Nm torque available from 1,750rpm.
The core-range engines for Renault’s new large crossover stand
out through their response and pick-up performance. They are also
characterised by the excellent enjoyment they deliver thanks to the
six-speed EDC dual clutch transmission which is both dynamic and
easy to use. The association for the first time of the Energy dCi 160,
automatic EDC transmission and the various Multi-Sense driving
modes combines to make the new Espace a vehicle that is totally
committed to enjoyment and emotion. Finally, the Energy dCi 160
EDC unit provides the new Espace with one of the market’s best
fuel consumption ratings for its power output.
Energy dCi 130 : 1.6 litres, 130hp and 320Nm torque available from 1,750rpm.
This powerplant is mated to a manual six-speed gearbox. It was designed especially for motorists for whom running costs
and comfort are key priorities, such as fleet customers.
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2014-10-02, 10:49, w całości zmieniany 1 raz
PETROL: Energy TCe 200 EDC : 1.6 litres, 200hp (147kW) and 260Nm torque available from 2,500rpm.
For customers who prefer a petrol engine, the new Espace offers a new powerplant that focuses notably on dynamic
performance and sensations, since the Energy TCe 200 is an evolution of the unit that powers the Clio R.S. Particularly
efficient under the bonnet of the new Espace, it delivers a dynamic, sprightly drive. Mated to the new, close ratio, seven-speed
EDC dual clutch transmission, it ensures brisk pick-up. Again, the combination of the Energy TCe 200 engine, automatic EDC
transmission and the Multi-Sense system’s Sport mode ensure optimum enjoyment for the driver.
DIESEL : Energy dCi 160 EDC with Twin Turbo technology: 1.6 litres, 160hp
and 380Nm torque available from 1,750rpm.
The core-range engines for Renault’s new large crossover stand
out through their response and pick-up performance. They are also
characterised by the excellent enjoyment they deliver thanks to the
six-speed EDC dual clutch transmission which is both dynamic and
easy to use. The association for the first time of the Energy dCi 160,
automatic EDC transmission and the various Multi-Sense driving
modes combines to make the new Espace a vehicle that is totally
committed to enjoyment and emotion. Finally, the Energy dCi 160
EDC unit provides the new Espace with one of the market’s best
fuel consumption ratings for its power output.
Energy dCi 130 : 1.6 litres, 130hp and 320Nm torque available from 1,750rpm.
This powerplant is mated to a manual six-speed gearbox. It was designed especially for motorists for whom running costs
and comfort are key priorities, such as fleet customers.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum