kiepski jest system zapobiegania wjechania komuś w tył
To mnie zupełnie nie rusza, bo jest gadżeciarską nowinką d: - czymś zupełnie poza podstawowymi funkcjami samochodu. Jednak wywrócenie się przy stosunkowo niezbyt mocnym uderzeniu świadczy o tym, że nowy "niby-espace" po prostu nie ma żadnego zapasu stabilności...
Jak dają, to niech przynajmniej działa jakoś , ze wszystkich "inteligentnych bajerów" najbardziej podoba mi się automatyczne parkowanie równoległe - coś dla "blondynek"
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Przy okazji ustalania terminu przeglądu mojego Dustera miałem okazję posiedzieć w Espace. Tak jak w teście zastosowany ekran i ilość funkcji trochę przytłacza. Gdy siedziałem na siedzeniu pasażera od razu otworzyłem schowek i potwierdzam że trochę jest nieprzemyślany.
Otwiera się przez naciśniecie guzika i słychać pracę silniczka. Niestety w pewnym momencie blokował się o moje kolana. Nie da się go otworzyć do końca bez odsunięcia fotela. Z zewnętrz kawał samochodu, ale wewnątrz małe zaskoczenie co komfortu siedzenia. Jest zbyt wąsko, w drugim rzędzie siedzeń swobodnie usiądą tylko dwie dorosłe osoby.
O trzecim rzędzie siedzeń można zapomnieć, nawet małe dzieci mogą mieć kłopot z wysiedzeniem na tych fotelach. Rozumiem mało miejsca z przodu spowodowany konsolą środkową z wielkim ekranem, ale drugi rząd siedzeń powinien spokojnie mieścić trzy osoby.
Podsumowując ciasnota wewnątrz może spowodować że ten super wypasiony model zaliczy klapę jeśli chodzi o sprzedaż.
Ostatnio zmieniony przez Dusterjack 2016-02-20, 14:35, w całości zmieniany 1 raz
Podobno we francuskim mateczniku jak na razie sprzedaje się świetnie.
I świetnie - ja życzę temu modelowi jak najlepiej, bo mimo niedoróbek uważam, że jest fajnym autem.
Natomiast niezmiernie żałuję, że nie spełnia moich potrzeb - wbrew obietnicy: wbrew nazwie i wbrew dziedzictwu, więc wbrew mającym mocne podstawy oczekiwaniom.
Jak się coś nazywa "Przestrzeń" i odwołuje się do 4 wcześniejszych generacji, które rzeczywiście miały w sobie tę przestrzeń, to nie powinno być skandalicznie ciasne, choćby było najpiękniejszym dziełem sztuki. "Czasy się zmieniły" i "nazwa się dobrze kojarzy" to nie jest żadne wytłumaczenie i usprawiedliwienie. Jeśli faktycznie czasy się zmieniły, to po prostu należy wymyślić też nową nazwę, a nie żerować na dawnej, bo to ociera się dla mnie bez mała o oszustwo.
Jak się coś nazywa "Nescafe", to nie powinno być nawet najsmaczniejszą oranżadą, herbatą czy szampanem bez kofeiny i smaku kawy - bycie napojem to za mało.
Jak się coś nazywa "Nescafe", to nie powinno być nawet najsmaczniejszą oranżadą, herbatą czy szampanem bez kofeiny i smaku kawy - bycie napojem to za mało
To bardzo cwany "chłyt marketingowy". Żeby daleko nie szukać - nowa MCV od 2012 pewnie ma wiele zalet, ale czy jest tym samym co pierwsza generacja?...
Dzisiaj z okazji 2 przeglądu mojej Lodgy byłem na Puławskiej i miałem okazję przyjrzeć się z bliska jak wygląda Espace V.
Potwierdzam w 100% opinie wcześniejsze. Ciasno, niewygodnie ale za to ładnie.
No i coś co mnie zupełnie zaskoczyło to lokalizacja uchwytów na kubki z piciem. Pod tym cudem na którym zamontowana jest dźwignia zmiany biegów.
Próbowałem to jakoś zdemntować ale się nie dało
Napicie się w trasie kawki raczej nie wchodzi w grę.
Da się: na postoju - a jeszcze człowiek, zastany siedzeniem, zażyje ruchu wygibasami, żeby sięgnąć, gdzie wzrok nie sięga...
grapess napisał/a:
kiepsko zaprojektowali
Z takich "drobiazgów" to największą porażką jest chyba umiejscowienie nieużywanej rolety - po 10 latach myślenia nad tym nowym niby-espace'em walnęli ją idiotycznie niemal na środku bagażnika...
Ostatnio zmieniony przez laisar 2016-03-18, 16:26, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum