Freebairn jestem ciekaw jak przebiegała eksploatacja. Jak często wymieniano olej, ile razy poszło sprzęgło a ile turbina. Czy samochód był używany na trasie czy w mieście? Co z FAP? Ty nie jesteś ciekaw?
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway / Duster II
Silnik: 1,5 dCi / 1,3 Tce 150
Rocznik: 2012 / 2019
Wersja: Prestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Mar 2013 Posty: 104 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-11-28, 23:13
Seba napisał/a:
Nieźle.623000.w mojej skodzie tdi rozpadł sie silnik przy 400 000
e tam... mój tata oktavią 1,9 przejechał ponad 880 000 km i ta skoda dalej jeździ (u "obcych"). Pod koniec jeżdżenia skodą (czyli jej ostatnie 50 tys.) zaczął jeździć równolegle nowym loganem MCV II dci i przejechał do tej pory w dwa lata już ponad 150 tys. - żadnych problemów.
Freebairn jestem ciekaw jak przebiegała eksploatacja. Jak często wymieniano olej, ile razy poszło sprzęgło a ile turbina. Czy samochód był używany na trasie czy w mieście? Co z FAP? Ty nie jesteś ciekaw?
owszem dlatego wyslalem d nich maila z kilkoma pytaniami. Zobaczymy co nam odpowiedza ;)
Auto uzytkowane bylo glownie na autostradach- jedna z pierwszych informacj iw ogloszeniu.
W przypadku tego auta nie zastanawia mnie sam stan licznika. A czas w jakim zostal on osiagniety. Przy podanym wieku auta- oznaczaloby to dzienny dystans na poziomie 540km(365 dni w roku). istne szalenstwo.
Ostatnio zmieniony przez Freebairn 2016-11-29, 09:42, w całości zmieniany 2 razy
Witam po dlugiej nieobecnosci. Moj przebieg to 100000 km. Dacka ma juz prawie osiem lat. Do szesciu bylo ok , pozniej zaczelo sie juz dziac w 2016 wymiana obu koncowek drazkow kierowniczych , oslona prawego przegubu , tlumik srodkowy niewielki wyciek na polosi ale z tym jezdze. W tym roku wymieniony prawy sworzen wachacza i oba laczniki stabilizatora z czego prawy calkiem urwany. Od kilkunastu tygodni odzywa sie przegub przy mocnym skrecie w lewo. Na marginesie wspomne tez o wodzie w bagazniku i na wykladzinie pasazera z przodu , saczy sie gdzies zza uszczelki drzwi. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Jarosław P 2017-04-13, 12:53, w całości zmieniany 1 raz
I kolejny wydatek , miesiac po ostatnim przebieg 101 tys km. Wspominalem o stukajacym lewym przegubie , postanowilem go wymienic , mechanik zamowil za 260 pln ale po rozebraniu okazalo sie ze trzeba wymienic cala polos !!! Cena takowej to 850 pln !!! Dobze ze mozna kupic regenerowane za 360 pln i taka wlasnie zalozyl robocizna 100 pln , do tego jeszcze wymiana swiec i 520 pln poszlo sie ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum