Dustera plastiki sa twarde, ale nie tak tanie jak w starszym. Drzwi obite miekkim plastikiem. Taniosc widac na podłodze. Generalnie jest OK. Po co poprawiac widoczność, jak jest świetna.
Kona, sprawia wrazenie, bardziej plastikowej. Ciaśniej, co z tego, że kierownicę można regulować w dwóch płaszczyznach, jak zakres jest za mały. Mam 182 wzrostu. Bagażnik mikry, raczej konkurent mego stepwaya, niż dd ogolnie. Sprawia gorsze wrażenie niż dd
Z jazdą testową przynajmniej u nas w salonie w Krośnie nie było raczej problemu. Byłem dzisiaj z żoną w salonie , bo ciekawy byłem co będą oferować na tych dniach otwartych. Jesteśmy trochę zawiedzeni, gdyż liczyliśmy, że będziemy mogli obejrzeć Dustera w kolorze czarnym perłowym i szarym comete, gdyż te kolory by nas raczej interesowały. Niestety , nic nowego od poprzedniej wizyty nie dostarczono , wszędzie na głównym miejscu Orange Atacama. Jak dla mnie, dość ciekawie prezentuje się ten kolor brązowy vison. Ogólnie auto nie jest złe. Wiadomo, że to nie jest półka aut gdzie cena zaczyna się od 80 tys. zł, chociaż szczerze powiem , że nie widać zbytnio tych różnic cenowych w wykończeniu tamtych aut. Wszechobecny plastik mamy w Kadjarze, Tucsonie i Sportage 4 , ta ostatnia jedynie ma kokpit wyłożony Ecoskórą, ale co do miejsca we wnętrzu to nie widać zbytniej różnicy, z tyłu miejsca tyle co w Dusterze. Byliśmy z żoną kiedyś w KIA i z tyłu miejsca jest tyle co w Dusterze , tylko cena za wersję M zaczyna się od 82 tys.zł i nawet nie ma w niej grzanych siedzeń.
Robiłem dzisiaj wstępną wycenę aby spróbować się trochę potargować ale ogólnie powiem , że jest słabo, przynajmniej tam gdzie byłem. Wersja Prestige z silnikiem 1.6 SCe 4x2 + auto klima + grzane fotele + koło 61,200 zl w ostateczności do odbioru 60 000 zł. Jako cena za auto z tym wyposażeniem nie jest najgorzej, jednak liczyłem jeszcze na jakieś niewielkie gratisy a tu zoonk. Nie chcą dołożyć nawet dywaników masakra. Chyba nie zarobią na mnie w tym salonie .Co do użycia vouchera , to raczej nie ma co marzyć, gdyż wtedy upust bierze w łeb. Muszę podzwonić gdzieś dalej od domu , może będą bardziej skłonni do ustępstw. Co do terminów to okres oczekiwania około pół roku, a więc wrzesiń. Na razie kalkulujemy i zastanawiamy się co robić.Żonie się podoba i samo auto i cena, ja jestem skłonny sięgnąc głębiej do portfela i być może skorzystać z jakichś wyprzedaży .... może Kadjar ??
zobaczymy choć i Duster mi się podoba.
Przeglądam sobie tak zestawienie i pytanko - ten przycisk koło regulacji lusterek to włącznik od multiview camera a ta półeczka pod nimi to na "kluczyk systemu bezkluczykowego" ;) ?
Ostatnio zmieniony przez laisar 2018-03-10, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
Co do wyświetlacza komputera - w wersji comfort był zamontowny taki jak u Ciebie ten duży:
Miał Media Nav? Może to od tego zależy.
d3mol3k napisał/a:
Widziałem ten podłokietnik w Sandero Stepway dziś - no szerszy fakt z pojemnikiem - fajna rzecz bo posiadam takowy (stały w Sonacie) ale głębszy. Przymierzyłem się do tego standardowego wąskiego i dla mnie był OK Nawet w najwyższym położeniu
To można zmieniać wysokość?
Można go pochylać do przodu kręcąc pokrętłem, ale jest wtedy pod skosem :)
Przeglądam sobie tak zestawienie i pytanko - ten przycisk koło regulacji lusterek to włącznik od multiview camera a ta półeczka pod nimi to na "kluczyk systemu bezkluczykowego" ;) ?
Co do wyświetlacza komputera - w wersji comfort był zamontowny taki jak u Ciebie ten duży:
Miał Media Nav? Może to od tego zależy.
d3mol3k napisał/a:
Widziałem ten podłokietnik w Sandero Stepway dziś - no szerszy fakt z pojemnikiem - fajna rzecz bo posiadam takowy (stały w Sonacie) ale głębszy. Przymierzyłem się do tego standardowego wąskiego i dla mnie był OK Nawet w najwyższym położeniu
To można zmieniać wysokość?
ad. 1 - właśnie zastanawiam się czy to od tego nie zależy bo spoglądałem na zdjęcia na otomoto i tam gdzie jest plug&radio są te niebieskie wyświetlacze.
ad.2 - regulacja na wysokość? Nie tylko przypomniałem sobie że ktoś (nie wiem czy nie Ty) pisał tu że podłokietnik jest za wysoko bez regulacji i podnosi się razem z fotelem (bo jest jego integralną częścią). Jak dla mnie mam 176 cm nawet w najwyższym położeniu fotela wysokośc podłokietnika była dla mnie OK. ale osobiście skłaniałbym sie jednak do tego podłokietnika z pojemnikiem z katalogu akcesoria. Montowany na tej samej wysokości zapewne w fabrycznych elementach montażowych na ramie fotela.
Dzięi @jammo - co do podłokietnika to ten z akcesoriów ma regulację pochylenia, ten dostarczany z fotelem z regulacją lędźwi chyba nie ma takowej regulacji pochylenia.
No i czemu nie ma na dieslach znaczka dci?
Ostatnio zmieniony przez d3mol3k 2018-03-10, 18:57, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Renault/Kia
Model: Grand Scenic 2ph2/Ceed
Silnik: 1.9dci/1.6crdi
Dołączył: 04 Mar 2018 Posty: 16 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-10, 19:19
Prezes napisał/a:
goorek napisał/a:
spalanie obstawiam bedzie tez znosne.
Ale nie "dieslowskie", też myślałem, że delikatną jazdą u mnie mało spali, a pije 8 litrów. dCi palił 5,6 litra na setkę
ten dwójka rozumiem? a 8 to jaka jazda procentowo miasto/trasa? i miasta Warszawa a wiec korki? a powiedz mi taka trasa spokojna nie autostradowa - ok 90-110 ile realnie łyka?
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 20:03
Jadąc ok. 120/130 km/h wg komputera było 8 litrów, a on zaniża o 0,8. Wracając trasami wolniejszymi, czyli te 70/90 zeszło do komputerowego 7, czyli było koło 6 litrów wg kompa, realnie pewnie 7
Na co dzień jeżdżę pod prąd - bez korków, a połowa drogi to wolna trasa.
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2018-03-10, 20:04, w całości zmieniany 1 raz
Można go pochylać do przodu kręcąc pokrętłem, ale jest wtedy pod skosem :)
To pokrętło jest od odcinka lędźwiowego. Nim nie można.
Ja dzisiaj siedziałem w Dusterce co miała założony ten drugi szerszy podłokietnik ze schowkiem i on ma z tyłu pokrętło którym można regulować pochylenie go do przodu.Tego wąskiego nie próbowałem, czy ma pochył.
Ostatnio zmieniony przez jammo 2018-03-10, 20:40, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 20:45
d3mol3k napisał/a:
Przeglądam sobie tak zestawienie i pytanko - ten przycisk koło regulacji lusterek to włącznik od multiview camera a ta półeczka pod nimi to na "kluczyk systemu bezkluczykowego" ;) ?
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-10, 20:48
Michał B24 napisał/a:
A ja dziś przymierzyłem sie do Dustera i kony.
Dustera plastiki sa twarde, ale nie tak tanie jak w starszym. Drzwi obite miekkim plastikiem. Taniosc widac na podłodze. Generalnie jest OK. Po co poprawiac widoczność, jak jest świetna.
Kona, sprawia wrazenie, bardziej plastikowej. Ciaśniej, co z tego, że kierownicę można regulować w dwóch płaszczyznach,
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-10, 20:50
goorek napisał/a:
panel klimy auto - jakby z auta o 2 klasy wyzej.
Właśnie - o tym zapomniałem napisać.
To mi się bardzo podobało, klawisze i pokrętła naprawdę niezłe.
Trochę podróba nowego 3008, ale to akurat bardzo dobry wzór.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-03-10, 20:50, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault/Kia
Model: Grand Scenic 2ph2/Ceed
Silnik: 1.9dci/1.6crdi
Dołączył: 04 Mar 2018 Posty: 16 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-11, 08:17
paul7 napisał/a:
d3mol3k napisał/a:
Przeglądam sobie tak zestawienie i pytanko - ten przycisk koło regulacji lusterek to włącznik od multiview camera a ta półeczka pod nimi to na "kluczyk systemu bezkluczykowego" ;) ?
co do podłokietnika to (...) ten dostarczany z fotelem z regulacją lędźwi chyba nie ma takowej regulacji pochylenia
Warto po prostu sprawdzić, bo auta z tymi podłokietnikami są w wielu miejscach do obejrzenia i sprawdzenia.
Jeździsz z szerokim podłokietnikiem ze schowkiem? Ja jeżdżę. Nie jest praktyczny pod żadnym względem, delikatny (nie wolno się na nim mocniej wspierać), a na dodatek utrudnia dostęp do dźwignia hamulca awaryjnego , a gdy jest podniesiony - stuka się w niego łokciem podczas manewrów dźwignią zmiany biegów i utrudnia dostęp do regulacji fotela (w DD rocznik 2012). Mówiąc krótko: to kicha. Mam go bo w tym roczniku nie było półeczek na desce i to jedyne miejsce, gdzie mogę wrzucić drobiazgi, które chcę mieć pod ręką. Po 128 tys. km jest zupełnie rozregulowany, skrzypi, rusza się na wszystkie strony i nie trzyma zadanej wysokości.
Natomiast ten wąski, mocowany do fotela nie utrudnia dostępu do skrzyni. Faktycznie jest na stałej wysokości (a przynajmniej nie zauważyłem jej regulacji), natomiast pochylenie jest oczywiście regulowane. Dla mnie był bardzo wygodny, lepszy niż ten który mam.
Ostatnio zmieniony przez piku 2018-03-11, 08:19, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-11, 08:20
piku napisał/a:
Cav napisał/a:
klawisze i pokrętła (...)Trochę podróba nowego 3008,
Skąd ta głęboka wiedza o trendach w projektowaniu samochodów?
To się nazywa zdolność do zapamiętywania oglądanych rzeczy.
Każdy średnio inteligentny człowiek takową zdolność posiada.
Przykro mi że niektórym wydaje się to dziwne, więc w zamian próbują szarpać nogawki.....
W wersji prestige 1,5 dCi ma regulację nachylenia. Może są różne wersje, a może nie zauważyłeś. Pani, która mi pokazywała nowego Dustera też nie wiedziała za wiele o aucie i nie potrafiła pokazać, jak się reguluje - musiałem sam znaleźć pokrętło (nie było trudno).
A co do klawiszy - ten typ jest w całkiem sporej gamie aut. Taki trend i tyle. Ty natomiast stwierdziłeś, kto zrobił to pierwszy, dlatego zapytałem o źródło tej wiedzy.
Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os. Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lip 2015 Posty: 1260 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-11, 10:16
jammo napisał/a:
Z jazdą testową przynajmniej u nas w salonie w Krośnie nie było raczej problemu. Byłem dzisiaj z żoną w salonie , bo ciekawy byłem co będą oferować na tych dniach otwartych. Jesteśmy trochę zawiedzeni, gdyż liczyliśmy, że będziemy mogli obejrzeć Dustera w kolorze czarnym perłowym i szarym comete, gdyż te kolory by nas raczej interesowały. Niestety , nic nowego od poprzedniej wizyty nie dostarczono , wszędzie na głównym miejscu Orange Atacama. Jak dla mnie, dość ciekawie prezentuje się ten kolor brązowy vison. Ogólnie auto nie jest złe. Wiadomo, że to nie jest półka aut gdzie cena zaczyna się od 80 tys. zł, chociaż szczerze powiem , że nie widać zbytnio tych różnic cenowych w wykończeniu tamtych aut. Wszechobecny plastik mamy w Kadjarze, Tucsonie i Sportage 4 , ta ostatnia jedynie ma kokpit wyłożony Ecoskórą, ale co do miejsca we wnętrzu to nie widać zbytniej różnicy, z tyłu miejsca tyle co w Dusterze. Byliśmy z żoną kiedyś w KIA i z tyłu miejsca jest tyle co w Dusterze , tylko cena za wersję M zaczyna się od 82 tys.zł i nawet nie ma w niej grzanych siedzeń.
Robiłem dzisiaj wstępną wycenę aby spróbować się trochę potargować ale ogólnie powiem , że jest słabo, przynajmniej tam gdzie byłem. Wersja Prestige z silnikiem 1.6 SCe 4x2 + auto klima + grzane fotele + koło 61,200 zl w ostateczności do odbioru 60 000 zł. Jako cena za auto z tym wyposażeniem nie jest najgorzej, jednak liczyłem jeszcze na jakieś niewielkie gratisy a tu zoonk. Nie chcą dołożyć nawet dywaników masakra. Chyba nie zarobią na mnie w tym salonie .Co do użycia vouchera , to raczej nie ma co marzyć, gdyż wtedy upust bierze w łeb. Muszę podzwonić gdzieś dalej od domu , może będą bardziej skłonni do ustępstw. Co do terminów to okres oczekiwania około pół roku, a więc wrzesiń. Na razie kalkulujemy i zastanawiamy się co robić.Żonie się podoba i samo auto i cena, ja jestem skłonny sięgnąc głębiej do portfela i być może skorzystać z jakichś wyprzedaży .... może Kadjar ??
zobaczymy choć i Duster mi się podoba.
Kiedyś dawai dużo więcej.
Mnie dali breloczek, dywaniki, wkładkę do bagażnika, chlapacze do nadkoli, i ... hak , który od razu wpisali do karty. Widać , czasami potrafili zadziwić.
W MCV też mam regulowany szeroki podłokietnik ze schowkiem, dokupiony jako akcesoryjny.
Nie sprawia żadnych problemów, jest dość solidny, można się na nim oprzeć większą siłą, dostępu do ręcznego nie utrudnia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum