Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
duster dystrykta - dystrykt dustera :)
Autor Wiadomość
project2010 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16v
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: spod Warszawy
Wysłany: 2012-08-27, 20:30   

Dystrykt, ogłoś jakiś następny przejazd tą - lub podobną trasą - bo ja ostatnio nie mogłem, a chętnie bym. Wziąłbym moje panie, w tym juniorkę w wieku lat 5, byłaby parka... :)
Połowa września może?
Łączę się w bólu z powodu rysy. Takie rzeczy doprowadzają mnie do szewskiej pasji.
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2012-08-27, 20:32   

dystrykt9 napisał/a:
Chociaż na dobrą sprawę mocowana na stałe kamera też kiwałaby się na tych nierównościach razem z autem

kamera zamocowana "na stałe" nie odzwierciedla rzeczywistych warunków jazdy... (właśnie poprzez to kiwanie się razem z autem) przykład: ostry wjazd "pod górę" kamera pokazuje obraz równolegle do poziomu np. maski samochodu, czyli równolegle do poziomu drogi/gruntu i wygląda to jak jazda "po równym"... jedynie w przypadku kamery z szerokokątnym obiektywem ukazujacym jednocześnie coś więcej niż tylko drogę /obraz przed nami można dostrzec rzeczywiste ekstermum w oparciu o odniesienie do obrazu z boku... film z tzw. ręki jest bardziej realistyczny tyle, że kierować i kręcić jednocześnie jest trochę trudno... używam wideorejestratora i czasami odtwarzam nagrania z ciekawych-trudnych tras ale te nagrania nie odzwierciedlają rzeczywistości :-(
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2012-08-27, 20:46   

project2010 napisał/a:
Dystrykt, ogłoś jakiś następny przejazd tą - lub podobną trasą - bo ja ostatnio nie mogłem, a chętnie bym. Wziąłbym moje panie, w tym juniorkę w wieku lat 5, byłaby parka... :)
Połowa września może?
Łączę się w bólu z powodu rysy. Takie rzeczy doprowadzają mnie do szewskiej pasji.

Ok, sprawdzę terminy, rzucę okiem na wątpliwe prognozy pogody i ogłoszę spota :-D
Rysę zamalowałem zaraz po incydencie i zamówieniu zaprawki. Niestety widać ślad, mimo spolerowania i wygładzenia pastą Tempo, bo malutkie pęcherzyki powietrza wdały się do przezroczystej warstwy kryjącej. Nie miałem już serca ślęczeć nad nimi dłużej i poprawiać w nieskończoność. Grunt, że jest zamalowane i zabezpieczone przed rdzą.
A tego popaprańca, co rękę podniósł na dustera, i tak dosięgnie syndykat :lol: W naturze jakoś się wyrównuje. Chociaż czasem z opóźnieniem :-D
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2012-08-27, 21:00   

TD Pedro napisał/a:

kamera zamocowana "na stałe" nie odzwierciedla rzeczywistych warunków jazdy...

Święte słowa TD Pedro :-D Dlatego na spocie najlepszy wariant to większa ilość osób ze sprzętem filmowym (komóra, aparat z opcją filmu itp.). Wtedy można zgrać materiał, wybrać różne ciekawsze sekwencje i zmontować, żeby dało się to jakoś obejrzeć :-P
Jeden w tym samym momencie może kręcić w aucie, drugi na zewnątrz z przodu, trzeci z boku, z góry i nawet z dołu :lol: I mamy fakty tvn :mrgreen:

TD Pedro napisał/a:
film z tzw. ręki jest bardziej realistyczny tyle, że kierować i kręcić jednocześnie jest trochę trudno...

Taaa... Sprawdzian z podzielności uwagi :mrgreen: Ale kręciłem tak, ponieważ znam te odcinki i wiele razy już nimi jechałem. Jest to jednak niewygodne, a kilka osób które minąłem, mogłoby pewnie nawet uznać, że dziwne :lol:
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2012-11-19, 13:27   

Ostatnio mój duster zaliczył kilka zabiegów "SPA" :mrgreen: , co zostało dokładnie opisane TUTAJ

Oprócz poddania jego karoserii konserwacji zimowej, otrzymał także w ramach "akcji ZIMA" nowe kapcie.
Tym razem wybór padł na opony Dunlop SP WINTER SPORT 3D.
Są chwalone, zwyciężają w testach, zobaczymy jak będą się sprawowały w warunkach polskiego śniegu, błota i innych przeciwności pogodowych.
Tak się owe gumy prezentują na DD:





_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
Rysiob 



Marka: Dacia
Model: Sandero III Stepway
Silnik: 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2021
Wersja: Comfort
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 351
Skąd: Częstochowa, Polska
Wysłany: 2012-11-22, 07:56   

Me gusta :D
_________________
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-14, 16:21   

Z uwagi na sprzyjające ostatnio warunki pogodowe, porządne opady śniegu i jego wystarczająco grubą warstwę, zalegającą w okolicy, wybrałem się z juniorem starszym przetestować Dustera w terenie.
Interesowało mnie szczególnie, jak będą się sprawować nowo zakupione na ten sezon kapcie Dunlopa.
Po ponadgodzinnej jeździe leśnymi drogami (nie liczę długiej przerwy poświęconej na zabawy na śniegu :mrgreen: ), jestem bardzo zadowolony z efektu. Auto szło wszędzie jak burza, nie miałem sytuacji, żeby gdzieś się zakopało, czy buksowało. A przecież pod śniegiem zalega miejscami warstewka lodu po niedawnej odwilży. Miałem przejazdy po dziurach, głębokimi koleinami, pod górkę. Wszędzie Duster dał radę. Poprzednim autem nie odważyłem się nigdy na takie dalekie wędrówki poza asfaltem :-D

Poniżej filmik z fragmentów trasy - jakość tylko telefonu komórkowego:



A tutaj jeszcze kilka fotek:







_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-14, 19:50   

trafiłeś pod armatkę śnieżną? :mrgreen:
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-14, 22:09   

Dokładnie :mrgreen: Pod armatkę Matki Natury. Cały dzień sypało i tylko maska rozgrzana od silnika pozostała czysta :-P
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-27, 07:08   

Wczoraj zrobiłem sobie znowu przejazd lasami. W lesie zalega gruba warstwa śniegu, odpowiadająca bardziej autom z napędem na wszystkie koła. Ja postanowiłem sprawdzić mojego bolida z uwagi na to, że:
- znam trasę przejazdu i wiem mniej więcej, czego się mogę tam spodziewać
- mam dobre opony, które sprawdziłem w śniegu na poprzednim przejeździe
- auto ma dobry prześwit i jest lekkie.
Trasa nie była długa, kilka kilometrów, ale momentami dłużyła mi się i generalnie dobrze przepompowała krew w moim organiźmie, dostarczając i tlenu i adrenaliny do wszystkich komórek :-D
Do połowy długości przejazdu odcinek był przejechany przez kilka aut patrząc po koleinach. Od połowy, w części położonej głębiej w lesie, był przede mną ślad kół tylko jednego samochodu i chwała mu za to, że tamtędy jechał.
Być może był to ten land rover, który ostatnio mi towarzyszył 2 tygodnie temu.
Auto przejechało calą trasę nie zakopując się, chociaż nie było łatwo, o czym za chwilę.

Problem miałem dopiero na samym końcu odcinka, kiedy chciałem z lasu wyjechać już na drogę asfaltową. Wyjazd był pod górkę i w głębokim śniegu, z warstewką lodu pod spodem. Próbowałem wjechać rozpędem, wiedząc, co mnie czeka, ale nie miałem też do końca dobrej widoczności na moją lewą stronę drogi asfaltowej i dlatego nie szarżowałem przesadnie. Zabrakło mi więc trochę tego rozpędu i kilkadziesiąt centymetrów przed asfaltem zakopałem się. Po wyjściu z auta i ocenie sytuacji, spróbowałem pomanewrować przód-tył i zmienić ustawienie kół, aby w którymś miejscu złapać przyczepność. Nie dało to zadowalających efektów i musiałem tej metodzie dopomóc, wyciągając z bagażnika łopatę i odgarniając śnieg oraz kładąc połamane suche gałęzie pod koła. Spędziłem na tych czynnościach ok. 20 minut, zanim stamtąd wyjechałem.

Na wcześniejszych etapach też nie było łatwo, chociaż nie zakopałem się, jak wspomniałem.
Ale taka warstwa śniegu to dla tego auta z tym napędem granica. Dodatkowo dobrze, że miałem pojedynczą koleinę jakiegoś samochodu, który pokonał tą drogę przede mną. Inaczej nie zdecydowałbym się na kontynuowanie jazdy przez las. Śnieg był naprawdę gęboki (ok. 30 cm) i cała moja uwaga skupiona była na tym, aby nie wypaść z tych kolein i nie stracić przyczepności. Miejscami miałem pod górkę lub musiałem pokonać jakiś zakręt w tych koleinach. Zdarzało się wtedy, że śliskość podłoża i fizyka wypychały auto na boki w głębokie zaspy śniegu. Czułem momentami, że samochód "pływa". To mobilizowało do jeszcze wyższej koncentracji uwagi i bardzo precyzyjnego ruszania kierownicą i operowania gazem.

Podsumowując:
- duster, nawet z napędem 4x2, bardzo dobrze daje sobie radę w takich warunkach, chociaż to dla niego max możliwości (można by rozważać opony z jeszcze agresywniejszym, terenowym bieżnikiem, ale pewnych ograniczeń i tak nie przeskoczymy)
- dzięki za ten duży prześwit...
- dzięki za dobre nowe opony...
- dzięki, że jest tak lekki...
- 4x4 to czasami skarb bezcenny i przydałby się wczoraj bez dwóch zdań - jeżeli fundusze pozwolą, to następne auto będzie z takim napędem
- sceneria była piękna i częściowo miałem nawet cudne słońce.
Enter.

A poniżej tradycyjny materiał z przejazdu:

_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-27, 13:34   

A będziesz chętny za tydzień pojechać w śniegi, jeśli rzecz jasna będzie jeszcze śnieg leżał ?
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-27, 13:35   

Daj znać kiedy planujesz nastepny rajd zimowy, gdyby opracować trasę sanderolubną z chęcią bym sie dolaczył z rodzinką ;-) Może zimowy SPOCIK ?
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2013-01-27, 13:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-27, 14:26   

Spocik jest OK. Dzieciaki bym wziął, a jakby górkę po drodze znaleźć, z której można by na sankach zjeżdżać... :roll: Pełnia szczęścia.
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-28, 09:01   

Wstępnie byłbym chętny.
Jest jednak zasadniczy problem. A właściwie dwa.
Najbliższy tydzień (a nawet dłużej) to według prognoz zapowiedź odwilży.
Jeśli prognoza się sprawdzi to trzeba by przeczekać do kolejnych opadów śniegu.
Z kolei po nowych opadach śniegu trzeba sprawdzić:
- jak wygląda podłoże do przejazdu (czy roztopiony po odwilży śnieg stopił się całkowicie czy też częściowo zamienił w warstwę lodu, na którą napadała świeża warstwa śniegu)
- jak gruba jest nowa pokrywa śniegu.
Dodatkowo zastanawiam się, które trasy byłyby na tyle uniwersalne, aby nadały się dla naszych aut, szczególnie tych 4x2 oraz tych niżej zawieszonych.
Problem zimą jest z tym, że nie wszędzie mogę przejechać i sprawdzić warunki na tych odcinkach, bo obawiam się, że z niektórych mógłbym nie wyjechać o własnych siłach :-D
Zima jest o wiele bardziej kłopotliwa niż lato.
Jeśli będziecie się decydować na przejazd, weźcie proszę pod uwagę, że może się zdarzyć jakiś incydent z zakopaniem lub problem z przejezdnością (śliskie podłoże + nierówności terenu = kłopot :mrgreen: ).
Szczególnie my z napędem 4x2 musimy to brać pod uwagę.
Jak jadę sam to sam decyduję się na różne warunki na trasie. Organizując przejazd w grupie, nie chcę nikogo wpuścić na "minę".
Jadąc w grupie, w kolumnie, trzeba też spojrzeć od innej strony.
Na przykład jadąc taką trasę, jaką ja pokonałem w ostatni weekend, bardzo ważne było, aby cały czas trzymać odpowiednią prędkość (ani za szybko ani za wolno) i nie dać samochodowi zatrzymać się w tym głębokim śniegu, bo wtedy byłoby po zawodach.
Byłby odcinek "Kevin sam w lesie"... :-D
Robiąc wspólny przejazd w kolumnie, będziemy musieli wybrać taką trasę, aby zatrzymanie auta, o które nietrudno, nie miało specjalnego wpływu ani na nasz samochód ani na samochody innych.
Konieczne będzie jednak zabranie łopat i linek holowniczych.
Może to być też element przygody, jeśli będziemy mieli w grupie auta z napędem 4x4 :mrgreen:
Myślę, że wstępnie założę temat o spocie zimowym, a datę będziemy ustawiali na bieżąco, w zależności od prognoz.
Co Wy na to?
Aha - górka jakaś do zjeżdżania w lesie jest i dojazd do niej powinien być w miarę OK.
Jeśli chodzi o czas trwania spota, to na pewno będzie krótszy niż letni z uwagi na warunki (całościowo patrząc - temperatura, teren, śnieg itp.).
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-28, 21:52   

Jak bedzie duster 4x4 to wyciagnie inne pojazdy z opresji za pomoca linki holowniczej ;-) Mimo to podzielam troske Dystrykta - 4x2 latwo sie zakopuje a zle odkopuje ;-( Dzis swoim Sandero sie prawie zakopałem w pryzmie sniegu. Oponki tylko Debica Frigo z 2009 r. Bieznika jeszcze maja ale widac, ze nie tak rozowo jak z nowa dobrej klasy opona zimowa.
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2013-01-28, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-29, 20:14   

Łukasz, nawet na dobrych kapciach zdarzają się incydenty.
Ja dzisiaj na kompletnie nie odśnieżanym parkingu znalazłem jedyne wolne miejsce w najdalszym i najgorzej utrzymanym jego kącie. Trafiłem na miejsce leżące dodatkowo jeszcze w dołku :-D Pod koniec dnia wyjeżdżając stamtąd wydobyłem się za trzecią próbą, delikatnie operując gazem. I tak niezły wynik. Przy tej odwilży grube pokłady zalegającego śniegu tworzą ciastowatą, klejącą się warstwę, która zlepiając się tworzy śliskie lodowe powierzchnie.
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-29, 20:47   

Jasna sprawa ale eksperci sugeruja, ze opona zimowa ponizej 4 mm zuzycia nadaje sie do wymiany ze wzgledu na znacznie pogorszone własnosci jezdne, szczegolnie na sniegu. Moje maja ok 5-6 mm wiec chyba bede musial je za rok wymienic.
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-01-29, 21:00   

Czyli już wiesz co chciałbyś dostać pod choinkę :mrgreen:
Nowe kapcie w aucie cieszą tak jak nowe buty.
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
mekintosz 



Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4273
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-31, 21:54   

Wolałbym dostać od Renault Polska chip tuning do 85 KM ;-)
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-01, 15:27   

Skoro już mamy Lany Poniedziałek, to postanowiłem przegonić Dustera po wodzie.
Co prawda konsystencja tej wody bardziej stała niż ciekła, ale tradycja rzecz święta.
Zafundowałem bolidowi mały rajd leśny, gdzie mógł uświnić się na śnieżnobiało aż po same relingi... :-D
W lasach nadal mnóstwo ludzi pomyka wesoło na nartach. Po dobrym świątecznym śniadanku wielu amatorów białego szaleństwa pojechało pouprawiać sport (zupełnie jak ja :mrgreen: ).
Śnieg napadał gęsty, ciężki i lepki. Wszędzie widać zwalone, urwane konary i powalone drzewa, które nie wytrzymały serdecznego uścisku białego "puchu".
Poniżej krótki film z trasy.
Wesołego Alleluja.
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
wojtek_pl 


Marka: Peugeot
Model: 3008
Silnik: 2.0 HDI 165
Rocznik: 2010
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 1208
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-01, 18:45   

A czemu na komórce nie można filmiku obejrzeć? :-/
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-01, 19:56   

Nie wiem. Jest w opcjach filmu na YT ustawienie, że "film nie będzie dostępny na komórkach ani w telewizji", ale nie mogę tego nigdzie zmienić. Niektóre filmy mają to ustawienie, a inne nie. A każdy z nich przesyłam i opisuję tak samo.
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
MZ000 


Marka: Renault
Model: Kangoo 2010
Silnik: 1.5 dCi
Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 68
Skąd: WKPL
Wysłany: 2013-04-02, 17:27   

Dobry pomysł z tą przejażdżką. Zamiast siedzieć przy stole, obrz... się i narzekać na zimę, jak źle, zimno i w ogóle. Też się wybrałem a napęd 2x2 tzn pieszochodem ;-)
Trzeba by tylko wybrać trasę bardziej odpowiednią, tam gdzie Passat kombi nie da rady ;-)
_________________
MZ
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-22, 08:41   

Pogoda w końcu wiosenna, więc pora pobuszować w terenie. Nie planowałem w sumie off-roadowego przejazdu autem - wybrałem się z juniorem młodszym na pozyskanie soku z brzozy.
W drodze powrotnej postanowiłem jednak wracać dusterem przez las. Tak spontanicznie :mrgreen:
Początek trasy był najtrudniejszy, bo jest to teren podmokły.
To tam właśnie w ubiegłym roku, po obfitych opadach deszczu, mój bolid został oblany błotem od stóp do głów na I-szym WOTspocie, podczas przejazdu przez głębokie rozlewiska.
Teraz aż wyszedłem z wozu i sprawdziłem trasę z przodu, aby zadecydować, czy dam radę przejechać. Na szczęście ostatnio nie było obfitego deszczu :-P
Zauważam z każdym rokiem, że trasa robi się coraz trudniejsza. Koleiny robią się coraz głębsze i powstaje ich więcej. To także efekt tego, że na trasie spotykam coraz większą ilość aut terenowych, które regularnie ujeżdżają te odcinki.
Wiosenne opady ciężkiego i lepkiego śniegu spowodowały zwalenie wielu drzew. Takie złamane bądź zwalone pnie zagrodziły mi w kilku miejscach drogę i trzeba było je objechać. Nudno więc nie było :-D

Poniżej film:

_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
Ostatnio zmieniony przez dystrykt9 2013-04-22, 18:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-23, 13:50   

Po kontakcie z organizatorem okazało się, że auta 4x2 też mogą startować w konkursie "Jak dzielna jest Dacia Duster".
W związku z tym umieściłem dzisiaj na stronie organizatora krótką relację i filmik pokazujący, jak radzi sobie auto z napędem tylko na przód w różnych warunkach pogodowych i terenowych przez wszystkie 4 pory roku :-)
Gdyby ktoś przez przypadek zechciał wspomóc mój udział w konkursie, to tutaj jest bezpośredni link do pracy:

https://renault.digitalwonderland.pl/dacia/dzielnyduster/art/7d24162f

Na tamtej stronie należy nacisnąć na przycisk "Głosuj" po prawej stronie, aż pojawi się informacja "głos uznany".

Głosować można 1 dziennie i tylko do 30 kwietnia 2013.
Za oddane głosy z góry dziękuję :-)
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
Ostatnio zmieniony przez dystrykt9 2013-04-23, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne