Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-12-30, 14:33 Logan Stepway
Cześć,
Szukając czegoś na temat cen nowego Logana i Sandacza znalazłem taki oto wymysł aktualnej jeszcze wersji Logana, czyli Logan Stepway oferowany w Rumunii:
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 248 Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-01-05, 23:31
Prezes napisał/a:
Rzeczywiście, na usprawiedliwienie dodam, że w Europie jako Dacia chyba nie było
Wydaje mi się że Czesi mieli taki w ofercie jakiś czas temu.
Nie zmienia to faktu że to nic nadzywaczajnego. Ludzie jarają się stepway jakby to było coś więcej niż inne zawieszenie, kilka plastików i inna tapicerka
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1973 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-01-06, 00:45
franius napisał/a:
Prezes napisał/a:
Rzeczywiście, na usprawiedliwienie dodam, że w Europie jako Dacia chyba nie było
Wydaje mi się że Czesi mieli taki w ofercie jakiś czas temu.
Nie zmienia to faktu że to nic nadzywaczajnego. Ludzie jarają się stepway jakby to było coś więcej niż inne zawieszenie, kilka plastików i inna tapicerka
Ale zwłaszcza te kilka plastików zmienia wygląd tego auta i przyczynia się do tego, że ludzia się po prostu podoba, i nie tylko Sandero ale każda dacia w tym pakiecie wyglada według mnie bardzo atrakcyjnie
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 117 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3986 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-07, 12:11
franius napisał/a:
Ludzie jarają się stepway jakby to było coś więcej niż inne zawieszenie...
I to zawieszenie w zupełności wystarczy, nawet gdyby nie było tych plastików, relingów itd... W moim przypadku istnienie wersji Stepway jest powodem, dla którego w ogóle mam Dacię. Zwykłej wersji Sandero po prostu raczej bym nie kupił...
Renault Logan Stepway zadebiutował pod koniec sierpnia 2020 na wystawie samochodowej w Moskwie.
I to rynek rosyjski będzie najważniejszym rynkiem dla tego modelu, gdzie będzie musiał on zmierzyć się . z uterenowionym sedanem Łada Vesta Cross.
podgrzewane fotele, czujniki parkowania oraz system multimedialny kompatybilny z aplikacjami Android Auto i Apple CarPlay.
Silnik benzynowy o pojemności 1,6 litra dostępny w trzech wariantach mocy: 82, 102 i 113 KM, współpracujący ze skrzynią manualną.
Jedynie najmocniejsza wersja może zostać skonfigurowana z bezstopniową przekładnią CVT. Do wyboru jest również 1,5-litrowy diesel z 5-biegowym manualem.
Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 19 Mar 2016 Posty: 248 Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-01-10, 11:02
Dymek napisał/a:
franius napisał/a:
Ludzie jarają się stepway jakby to było coś więcej niż inne zawieszenie...
I to zawieszenie w zupełności wystarczy, nawet gdyby nie było tych plastików, relingów itd... W moim przypadku istnienie wersji Stepway jest powodem, dla którego w ogóle mam Dacię. Zwykłej wersji Sandero po prostu raczej bym nie kupił...
Dla mnie to jest bardziej moda niż realne korzyści. W trasie wyższa buda to wada. W mieście wyższy prześwit się nie przydaje. W Poznaniu jest stosunkowo mało miejsc parkingowych gdzie jest jakikolwiek krawężnik do pokonania, a jak jest to wjedzie na niego każde auto. Raczej jest trend zmiany ulic na jednokierunkowe z równoległym lub skośnym parkowaniem lub likwidowaniem miejsc w celu nasadzenia zieleni niż budowaniem pół metrowych krawężników ;) zreszta jest to słuszne - chodnik jest dla pieszych a nie dla aut.
Dla mnie to taki pakiet wizualny jest i rzeczywiście auto wyglada dla wielu atrakcyjniej a że cross jest w modzie to można na tym trochę lepiej zarobić
Na Śląsku wcale nie jest lepiej, a bezpośrednio w moim miejscu zatrudnienia wysoki prześwit ma sens.
Ogólnie Dacie mają już większy prześwit niż odpowiedniki w innych markach. Myślałem że uda mi się kupić Logana MCV w Stepwayu, ale ze względu, że wtedy gdy decydowałem się na auto był do wyboru tylko Sandero lub Duster, zdecydowałem się na większe auto. Pociągnęło to za sobą też wysokie zawieszenia. I ogólnie widzę że na drogach lokalnych w mojej okolicy sprawdza się, nie muszę się przejmować przeszkodami, które można wziąć miedzy koła.
To jest kwestia, co kto potrzebuje. Wybieranie dla samego wyglądu crosovera lub SUVa to lekka próżność, ale o gustach się nie dyskutuje. Jeśli ma to zastosowanie praktyczne (praca, dojazd na działkę, na osiedle domków), no to raczej nie ma co mocno dyskutować.
Ostatnio zmieniony przez arnold 2021-01-11, 15:10, w całości zmieniany 1 raz
Mieszkam na zakorkowanej wsi, dla mnie wyzsze zawieszenie, to wolność od korków. Jest dużo dróg polnych po których można omijac te korki. Mam dogadane z właścicielami. Duster dla mnie za duży, ze względu na miejsce w garażu, stąd dla mnie ideałem SS.
Te kilkanaście milimetrów więcej od innych marek w zwykłej MCV daje na prawdę sporo. A praktycznie nic nie wystaje z dołu podwozia, jest osłona silnika to raczej na pewno nic się nie wydarzy, a nie jest się drogowym inwalidą jak BMW na glebie, które nawet na tor się nie nadaje (sorry dla fanów tuningu).
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2021-01-14, 10:47
arnold, nie przesadzaj z beemkami.. widziałem takie co naprawdę sporo potrafią.. to serio, a teraz z obserwacji czegoś innego, jedno co, myślałem, że to kierowcy, ale nie czy kierowca młodszy czy starszy to kierunków nie ma i stąd mój wniosek, pewnie często się przepalaja żarówki w kierunkowskazach w BMW
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 53 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1799 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2021-01-14, 19:34
Teraz sobie uświadamiam w jakim pięknym żyje miejscu i bez problemu normalnym autem jeżdżę. Jak gdzieś jest wysoki krawężnik to po ludzku nie wjeżdżam, bo mi szkoda opon na takie rzeczy. Aktualnie mam 17" na średnim profilu i żadnych niedogodności w związku z małym prześwitem, a i pewniej i ciszej przy większych prędkościach, bo wiatr nie szumi pod autem i nad autem. Stepway ma walor estetyczny, a mało walorów użytkowych według mojej oceny, ale ja to jestem dziadek i mi szkoda po lasach i wysokich krawężnikach jeździć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum