bonjour, je suis français donc la traduction n'est peut être pas très bonne
Witaj, jestem francuski więc tłumaczenie może nie być bardzo dobry
Nawet mały mod na Logan duster zgodnego 1 Sandero 1 i MCV (syn kolory mogą się różnić w zależności od modelu, jest na prochowiec)
Nowością Dacia (Lodgy, dokker, etc ....)
Jest to funkcja puls miga, krótkie naciśnięcie na Comodo miga 3 lub 4 razy migać
Po pierwsze, uważam, że w module Conrad:
http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005
w Dacii, kontroli miga masy więc będzie umieszczenie zworki na lewo:
O położenie zwór
tutaj są z modułu, w lewo nie jest używany w prochowiec jak to jest, aby włączyć kierunkowskazy, aby zablokować i duster jest już wyposażony
istnieje pięć syn być podłączony, comodo jest kierunkowskazami karmionych masowych, będziemy łączyć zielony przewód z czarnym i zarówno uziemione
masa znajduje się na A6 Comodo
Wyjścia clignos znajdują się na A5 (D) i A7 (G) Comodo i przejdź do UCH
mój mały test:
Zaczniemy od usunięcia konsolę środkową, pociągając w dół najpierw:
jest usuwany z góry przez przechylanie
my nieprzycięte stronę cache wyciągając się sam
Tak samo dla lewego
okładka na kole
Teraz jest zdemontowane dwa przeciwbieżne śruby pokrywy
my nieprzycięte ciągnie się
Usunie 4 śruby licznika
o to miejsce wybrałem dla modułu, ponieważ nie mam dużo miejsca gdzie indziej ;) (aby dodać rzeczy siły, zamiast brakuje trochę: D) i zostanie ona dołączona do dwustronnego
Przygotowałem moją długość belki zabezpieczającej syna
-Zielony i czarny na tyle długo, aby przejść do uziemienia modułu kolumny ślimaka
-Nić wystarczająco długo, aby dostać się do modułu wycieraczek comodo
Son-pomarańczowy i żółty na tyle długo, aby przejść do comodo reflektorów
jedna wiązka przechodzi, a my odpiąć zaciski blokujące w grzybie comodo reflektorów (uwaga na boku dwie zakładki)
będziemy odpiąć terminalu w A7 (mały brązowy) za pomocą małego śrubokręta usuwając plastikową kartę
Przewód jest lutowany pomarańczowy do zacisku małe brązowe A7
stawia terminal w jego położenie, i zrobił to samo z żółtym przewodem na białym A5
Zwraca wtedy występy blokujące przechodzi wycieraczkę comodo
wyjeżdżamy występy blokujące i LUG nieprzycięte z żółtego przewodu, który jest B4
spawanie przewód czerwony do żółtego złącza przewodów i zacisków rezygnuje
Nie zapomnij zresetować występy blokujące
Potem zielony przewód jest zaciskany z czarnym drutem o średnicy 6mm lug terminala
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
w języku francuskim
EN FRANCAIS :
Salut à tous
Encore une petite modif sur le duster compatible logan 1, sandero 1 et MCV (les couleurs des fils peuvent changer selon modèle, là c’est sur duster)
Les nouvelles Dacia en sont équipées (lodgy, dokker, etc….)
Il s’agit de la fonction clignotants à impulsion, un appui bref sur le comodo fera clignoter 3 ou 4 fois les clignotants
Tout d’abord, le module que j’ai trouvé chez Conrad :
http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005
sur les dacia, la commande de clignotants se fait par masse donc il faudra mettre les pontets sur la gauche :
voici la position des pontets
voici les prises sur le module, celle de gauche ne sert pas sur le duster car c'est pour allumer les clignos au verrouillage et le duster est déjà équipé
il y a cinq fils à raccorder, le comodo étant alimenté en masse pour les clignotants, on va relier le fil vert avec le noir et tous deux mis à la masse
la masse se trouve sur le A6 du comodo
les sorties clignos se trouvent sur le A5 (D) et le A7 (G) du comodo et vont jusqu’à l’UCH
mon petit banc d’essai :
Nous allons commencer par démonter la console centrale en tirant d’abord sur le bas :
on la sort du haut en la basculant
on déclipse le cache à coté en le tirant vers soi
de même pour le gauche
le cache sur volant
maintenant on démonte les deux vis du cache compteur
on le déclipse en tirant vers soi
on démonte les 4 vis du compteur
voici l'emplacement que j'ai choisi pour le module car je n'ai plus beaucoup de place ailleurs ;) (à force de rajouter des trucs, la place manque un peu :D ) et il sera fixé au double face
j'ai préparé mon faisceau à la longueur en protégeant les fils
-le vert et le noir assez longs pour aller du module à la vis de masse de la colonne
-le fil rouge assez long pour aller du module au comodo d'essuie glace
-les fils orange et jaune assez longs pour aller au comodo de phares
on passe le faisceau et on va déclipser le verrou de cosses de la prise comodo de phares (attention aux deux languettes de coté)
on va déclipser la cosse en A7 (le petit marron) à l'aide d'un petit tournevis en écartant la languette plastique
on soude le fil orange sur la cosse du petit marron en A7
on remet la cosse dans son emplacement et on fait pareil avec le fil jaune sur le blanc en A5
on remet ensuite le verrou de cosses puis on passe au comodo d'essuie glace
on sort le verrou de cosses et on déclipse la cosse avec le fil jaune qui est en B4
on soude le fil rouge sur la cosse du fil jaune et on remet la cosse en place
ne pas oublier de remettre le verrou de cosses
ensuite on sertit le fil vert avec le fil noir sur une cosse à oeillet de diamètre 6mm
et on fixe la masse sur le point de masse de la colonne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum