Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
kierunkowskazy "autostradowe" - 3/4 mignięcia
Autor Wiadomość
waldi68671 


Marka: dacia
Model: duster
Silnik: 1.5dci
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 10
Skąd: rzeszów
Wysłany: 2012-11-12, 12:41   Moduł komfortu

Witam wszystkich co myślicie o zamontowaniu modułu komfortu w Dusterkach.
 
Gasnik 



Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1.6
Rocznik: 2012
Wersja: Confort
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 257
Skąd: PL
Wysłany: 2012-11-12, 12:51   

A co to jest? O.o
_________________

 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-12, 12:54   

http://www.lzparts.de/ind...roduct&info=357

Jeśli to komuś potrzebne...
 
wilfranck 


Marka: Dacia
Model: sandero ; duster
Silnik: DCI 85 ; DCI 110
Rocznik: 2009 ; 2011
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 14
Skąd: Nice
Wysłany: 2012-12-30, 11:13   kierunkowskazy "autostradowe" - 3/4 mignięcia

bonjour, je suis français donc la traduction n'est peut être pas très bonne
Witaj, jestem francuski więc tłumaczenie może nie być bardzo dobry

Nawet mały mod na Logan duster zgodnego 1 Sandero 1 i MCV (syn kolory mogą się różnić w zależności od modelu, jest na prochowiec)
Nowością Dacia (Lodgy, dokker, etc ....)
Jest to funkcja puls miga, krótkie naciśnięcie na Comodo miga 3 lub 4 razy migać
Po pierwsze, uważam, że w module Conrad:
http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005





w Dacii, kontroli miga masy więc będzie umieszczenie zworki na lewo:
O położenie zwór





tutaj są z modułu, w lewo nie jest używany w prochowiec jak to jest, aby włączyć kierunkowskazy, aby zablokować i duster jest już wyposażony




istnieje pięć syn być podłączony, comodo jest kierunkowskazami karmionych masowych, będziemy łączyć zielony przewód z czarnym i zarówno uziemione
masa znajduje się na A6 Comodo
Wyjścia clignos znajdują się na A5 (D) i A7 (G) Comodo i przejdź do UCH



mój mały test:




Zaczniemy od usunięcia konsolę środkową, pociągając w dół najpierw:




jest usuwany z góry przez przechylanie




my nieprzycięte stronę cache wyciągając się sam




Tak samo dla lewego




okładka na kole




Teraz jest zdemontowane dwa przeciwbieżne śruby pokrywy




my nieprzycięte ciągnie się




Usunie 4 śruby licznika




o to miejsce wybrałem dla modułu, ponieważ nie mam dużo miejsca gdzie indziej ;) (aby dodać rzeczy siły, zamiast brakuje trochę: D) i zostanie ona dołączona do dwustronnego




Przygotowałem moją długość belki zabezpieczającej syna
-Zielony i czarny na tyle długo, aby przejść do uziemienia modułu kolumny ślimaka
-Nić wystarczająco długo, aby dostać się do modułu wycieraczek comodo
Son-pomarańczowy i żółty na tyle długo, aby przejść do comodo reflektorów





jedna wiązka przechodzi, a my odpiąć zaciski blokujące w grzybie comodo reflektorów (uwaga na boku dwie zakładki)




będziemy odpiąć terminalu w A7 (mały brązowy) za pomocą małego śrubokręta usuwając plastikową kartę




Przewód jest lutowany pomarańczowy do zacisku małe brązowe A7




stawia terminal w jego położenie, i zrobił to samo z żółtym przewodem na białym A5




Zwraca wtedy występy blokujące przechodzi wycieraczkę comodo
wyjeżdżamy występy blokujące i LUG nieprzycięte z żółtego przewodu, który jest B4





spawanie przewód czerwony do żółtego złącza przewodów i zacisków rezygnuje




Nie zapomnij zresetować występy blokujące
Potem zielony przewód jest zaciskany z czarnym drutem o średnicy 6mm lug terminala

[Img]http://duster.forum-dacia.com/images/upload/wilfranck/vert_et_noir_sur_cosse_214.jpg[ img]


i ustalające punkt masę masy kolumny



Próbujemy i jeśli to jest dobre wracamy wszystko

ENJOY

http://www.youtube.com/watch?v=qt15MmY9q14


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
w języku francuskim
EN FRANCAIS :


Salut à tous
Encore une petite modif sur le duster compatible logan 1, sandero 1 et MCV (les couleurs des fils peuvent changer selon modèle, là c’est sur duster)
Les nouvelles Dacia en sont équipées (lodgy, dokker, etc….)
Il s’agit de la fonction clignotants à impulsion, un appui bref sur le comodo fera clignoter 3 ou 4 fois les clignotants
Tout d’abord, le module que j’ai trouvé chez Conrad :
http://www.conrad.fr/ce/f...earchDetail=005




sur les dacia, la commande de clignotants se fait par masse donc il faudra mettre les pontets sur la gauche :
voici la position des pontets





voici les prises sur le module, celle de gauche ne sert pas sur le duster car c'est pour allumer les clignos au verrouillage et le duster est déjà équipé




il y a cinq fils à raccorder, le comodo étant alimenté en masse pour les clignotants, on va relier le fil vert avec le noir et tous deux mis à la masse
la masse se trouve sur le A6 du comodo
les sorties clignos se trouvent sur le A5 (D) et le A7 (G) du comodo et vont jusqu’à l’UCH



mon petit banc d’essai :




Nous allons commencer par démonter la console centrale en tirant d’abord sur le bas :




on la sort du haut en la basculant




on déclipse le cache à coté en le tirant vers soi




de même pour le gauche




le cache sur volant




maintenant on démonte les deux vis du cache compteur




on le déclipse en tirant vers soi




on démonte les 4 vis du compteur




voici l'emplacement que j'ai choisi pour le module car je n'ai plus beaucoup de place ailleurs ;) (à force de rajouter des trucs, la place manque un peu :D ) et il sera fixé au double face




j'ai préparé mon faisceau à la longueur en protégeant les fils
-le vert et le noir assez longs pour aller du module à la vis de masse de la colonne
-le fil rouge assez long pour aller du module au comodo d'essuie glace
-les fils orange et jaune assez longs pour aller au comodo de phares





on passe le faisceau et on va déclipser le verrou de cosses de la prise comodo de phares (attention aux deux languettes de coté)




on va déclipser la cosse en A7 (le petit marron) à l'aide d'un petit tournevis en écartant la languette plastique




on soude le fil orange sur la cosse du petit marron en A7




on remet la cosse dans son emplacement et on fait pareil avec le fil jaune sur le blanc en A5




on remet ensuite le verrou de cosses puis on passe au comodo d'essuie glace
on sort le verrou de cosses et on déclipse la cosse avec le fil jaune qui est en B4





on soude le fil rouge sur la cosse du fil jaune et on remet la cosse en place




ne pas oublier de remettre le verrou de cosses
ensuite on sertit le fil vert avec le fil noir sur une cosse à oeillet de diamètre 6mm




et on fixe la masse sur le point de masse de la colonne



On essaye et si c’est bon on remonte le tout

ENJOY

http://www.youtube.com/watch?v=qt15MmY9q14
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne