Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-08, 11:50
jackthenight napisał/a:
Po dobrze wykonanym montażu zachwycamy się solidnością mocowania podłokietnika (od 7 minuty):
Podejrzewam, ze cos sie odkrecilo, np. metalowy stelaz od podlogi ? Wydawalo sie, ze konstrukcja jest podwojnie ustabilizowana stelazem oraz sama plastikowa obudowa kanalu srodkowego. To jak tak spieprzyli oryginal jak sie trzymaja podlokietniki nie posiadajace wewn. stelaza np ten:
Przyjrzalem sie s montazowi tego oryginalnego - wygladana to, ze tylko tylne srubki trzymaja sie mocno stelaza metalowego, zas przednie sa tylko wkrecone w plastik tunelu. Wiec nie ma sie czemu dziwic, ze konstrukcja bedzie mało stabilna. Tylko nie wiem , czy przednie, gorne, blizsze dzwigni recznsgo srubki da sie ze soba skrecic by dluga sruba nie ograniczala zakres unoszenia hamulca recznego.
Moze warto na przestarzal dokrecic od dluga waska srubka:
WIDOK Z GORY:
]I===========I[ <-- SRUBA DLUGA na dole, blizej tylnej kanapy
I.........................I
I.........................I < -- OBUDOWA KANAŁU
I.........................I
]I===========I[ <-- SRUBA DLUGA na gorze ( jesli nie blokuje dzwigni recznego )
Ostatnio zmieniony przez mekintosz 2011-10-08, 12:16, w całości zmieniany 3 razy
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-10-17, 19:35
zacznijmy może od tego, czy takie ustrojstwo w ogóle jest potrzebne? w moim poprzednim aucie był, praktycznie go nie używałem i więcej mi przeszkadzał niż pomagał
zacznijmy może od tego, czy takie ustrojstwo w ogóle jest potrzebne? w moim poprzednim aucie był, praktycznie go nie używałem i więcej mi przeszkadzał niż pomagał
DD ma bardzo mało schowków a praktycznie ich nie ma - więc każda dodatkowa dziura jest zbawienna.
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2011-10-17, 20:02
a ja powiem tak:
jestem zagorzałym przeciwnikiem skórek na kierownicę z allegro, kamer w lampce oświetlenia tablicy z tyłu, lampek sufitowych z biedrony i
Boże chroń mnie od wszelakiego podłokietnikowego badziewia z allegro.
Ludzie żeby podłokietnik był to musi być przestrzeń w samochodzie na to odpowiednia, Duster to kompaktowy suv a nie Mercedes G klasse no i trza pewne rzeczy zrozumieć a nie wpierdzielać na wkręty jakiś mebel między fotele do dupy niepodobny:)
bez urazy oczywiście Panowie bo każdy lubi to co lubi lub to co ma:)
Na forum Astry G (moja była) też mieli hopla na punkcie podłokietników i mam wrażenie, że jest to kompleks auta kompaktowego z którego na siłę robi się limuzynę:)
to również tak jak z orurowaniem z przodu do daewoo matiza o loganie i sandero nie wspomnę bo mnie Szanowni Koledzy z forum wywalą, choć uważam, że rury do dustera to też przerost treści nad formą:)
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2011-10-17, 20:08, w całości zmieniany 2 razy
Oprócz DD mam H200 i tam fabrycznie fotele przednie są wyposażone w podłokietnik a auto jest ciężarowe (1300 kg ładowności) i nie jest to naprawianie jakichś kompleksów, a zapewnia lepszy poziom wygody niż bez tego ustrojstwa.
W DD mam zamontowany salonowo podłokietnik i uważam że jest bardzo wygodny.
Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.6 SCE
Rocznik: 2018 Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2011 Posty: 730 Skąd: lubuskie
Wysłany: 2011-10-17, 20:18
W porządku ja tam nikogo nie neguję ale uważam, że akcesoryjny podłokietnik zawala całą przestrzeń pomiędzy fotelami i w niedużym aucie trochę wygląda jak by go wepchnięto na siłę.
W astrze sobie ten gadżet odpuściłem i w dusterze też chyba se daruję:)
Ostatnio zmieniony przez tomala72 2011-10-17, 20:18, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3867 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2011-10-17, 22:00
podłokietnik skutecznie utrudnia (przynajmniej ten akcesoryjny, jak zauważyłem) dostęp do dźwigni regulacji obu oparć foteli przednich
Dokładnie, ale mając do wyboru lepszy dostęp - podłokietnik, wybieram podłokietnik. Na szczęście nie mam zmiennika za kółkiem więc nic nie muszę zmieniać, inaczej mogłoby to być irytujące
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1700 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-10-18, 08:30
Cytat:
W astrze sobie ten gadżet odpuściłem i w dusterze też chyba se daruję:)
Znajomy kupił nówkę auto z salonu, taniej bo bez klimatyzacji i też tłumaczył, że nigdy nie miał klimatyzacji, to mu niepotrzebna. Odkąd pojeździłem autem z klimą - kupuję auta z klimą. Odkąd pojeździłem autem z podłokietnikiem (alfa 156 z fabrycznym podłokietnikiem a nie żadna G klasa czy inny autobus) będę jeździł z podłokietnikiem. Nie wiem po co czepiasz się innych skoro sam nie zamierzasz kupować. Ja osobiście podłokietnik polecam, trzymam w nim okulary oraz parę innych rzeczy. A wygoda siedzenia z podparciem jak w fotelu.
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2011-10-18, 09:17, w całości zmieniany 1 raz
Przyznam, że wcześniej miałem podłokietnik w autach z automatem więc głównie służył do oparcia się przy sadowieniu się na fotelu. Ten oryginalny w Dusterze jest delikatny więc nie opieram się przy siadaniu ale jest BARDZO wygodny przy zmienianiu biegów, szczególnie przy tych krótkich przełożeniach w 4x4.
W porządku ja tam nikogo nie neguję ale uważam, że akcesoryjny podłokietnik zawala całą przestrzeń pomiędzy fotelami i w niedużym aucie trochę wygląda jak by go wepchnięto na siłę.
W astrze sobie ten gadżet odpuściłem i w dusterze też chyba se daruję:)
A daruj se - ja się oprę.
Ten podłokietnik (mam oryginał) wcale niczego nie zawala. Bo do czego mi ta przestrzeń miedzy fotelami?
_________________ Bądź ostrożny na drodze. Szanuj życie swoje i innych.
Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 DCI 90
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 20 Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-10-20, 20:54
Nie wiem co się nie podoba w podłokietnikach, ale ja sobie właśnie kupiłem na allegro.
http://allegro.pl/podloki...1871991941.html
Tylko właśnie się zastanawiam co z tym mocowaniem. Nie wygląda to najlepiej ale może sobie założę w sobotę to zobaczę. Najwyżej coś się przerobi (wzmocni) .
Ale ogólnie to wykonany super.
Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 DCI 90
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sie 2011 Posty: 20 Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2011-10-21, 21:03
Witam.
Ja kupiłem właśnie ten podłokietnik http://allegro.pl/show_item.php?item=1871991941
I nie narzekam. Wprawdzie poczyniłem lekkie zmiany w mocowaniu, ale małe.
Wpierw wyjąłem obudowę kanału, która jest o dziwo dość sztywna. Później podłokietnik zamocowałem w domu do kanału. Z tą zmianą, że przykręciłem na śruby z nakrętką a nie blachowkrętami co dali do mocowania. Usztywniło to dość mocno całą konstrukcję. A później zamocowałem całość do samochodu. Jest ok. Sztywno. Skakać po nim nie będę Uważam, że długo wytrzyma.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2011-10-22, 12:08, w całości zmieniany 1 raz
"Czista" to było w loganie - w SUV-ach, jako z natury rzeczy: dobrach luksusowych <; od razu było więcej... (Choć nie aż tyle, więc faktycznie: także podrożało).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum