Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2019-04-12, 00:37
Duster - ESP do LPG
Autor Wiadomość
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-17, 19:52   

Piotr_K napisał/a:
Za LPG zapłacilem 2700 zł wtedy. W Niemczech do 4x4 wybierają praktyczny mocniejszy diesel, przy ich zarobkach ON jest tańszy ....



są rożne progi podatkowe odnośnie emitowanego CO do atmosfery ;-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Piotr_K 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4 esp+asr
Silnik: 1,6 MPI 16V + LPG BRC
Rocznik: 2011
Wersja: Ambiance
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1001
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-17, 22:45   

maciek napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
Za LPG zapłacilem 2700 zł wtedy. W Niemczech do 4x4 wybierają praktyczny mocniejszy diesel, przy ich zarobkach ON jest tańszy ....



są rożne progi podatkowe odnośnie emitowanego CO do atmosfery ;-)


To ja powinienem już nie płacić ... :lol:
_________________
Dacia Duster 1,6+LPG BRC Ambiance 4x4, brąz cajou
 
maciej 


Marka: Opel
Model: Astra H
Silnik: 1.6 Twinport instalka V generacji Vialle
Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-01-18, 13:24   

Piotr_K napisał/a:
maciek napisał/a:
Piotr_K napisał/a:
Za LPG zapłacilem 2700 zł wtedy. W Niemczech do 4x4 wybierają praktyczny mocniejszy diesel, przy ich zarobkach ON jest tańszy ....



są rożne progi podatkowe odnośnie emitowanego CO do atmosfery ;-)


To ja powinienem już nie płacić ... :lol:


Jeśli chodzi ci o podatek drogowy to różnica jest 100 euro na rok miedzy LPG a diesel:) Więc się opłaca
 
maciej 


Marka: Opel
Model: Astra H
Silnik: 1.6 Twinport instalka V generacji Vialle
Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-01-19, 19:58   

Temat do zamknięcia. Czekam do wiosny i będzie diesel:)
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-19, 20:03   

Wiosna nadejdzie i będziesz chciał Dustera FL :-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
Hawki 



Marka: Seat
Model: Ibiza
Silnik: 1.6
Rocznik: 2001
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 28
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2013-01-19, 21:43   

maciek napisał/a:
Wiosna nadejdzie i będziesz chciał Dustera FL :-)


Podobno trzeba będzie czekać do jesieni na FL :-/
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-19, 22:49   

i nie wiadomo co tak naprawdę to FL oznacza - jak znam życie to jakieś pierdołki - no chyba że zmienią deskę
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-19, 23:14   

Dar1962 pierdołki to ciągle zmieniają i nie nazywają tego FL ;-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
maciej 


Marka: Opel
Model: Astra H
Silnik: 1.6 Twinport instalka V generacji Vialle
Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-01-23, 19:51   

Hawki napisał/a:
maciek napisał/a:
Wiosna nadejdzie i będziesz chciał Dustera FL :-)


Podobno trzeba będzie czekać do jesieni na FL :-/


Dziś robiłem jazdę próbną dusterem 4x4 110KM wersja prestige ( tylko na rynek niemiecki) Auto w środku ładne, skóra itd. Mieszkam w terenie pagórkowatym (wzniesienia 17-14%:)) zakręty ostre serpentyny. A więc tak wsiadłem ruszam i ... ojojoj to auto nie jedzie:( Przynajmniej pierwszy bieg jak w ciężarówce krótka jedynka i ledwo auto rusza, 2 lepiej i 3 juz ok. Sama jazda ok choc jak dla mnie trzeba często zmienia biegi. Wjechałem w spory rozjechany śnieg. 2WD nie dało rady a 4WD łądnie wyprowadza auto. Deska nie skrzypi anie nie stuka jak to czytałem w niektórych opiniach ( no chyba że na polskich drogach). I teraz pytanie czy takie auto warte jest 19500 euro?? Fakt pełne wyposażenie jak na dacie ale za tą kasę można poszukac.
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 917
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-01-23, 20:08   

1szy bieg w 6biegowej skrzyni wersji 4x4 jest biegiem "terenowym" - dlatego jest dużo krótszy
za normalną jedynkę to tam robi 2gi bieg
 
maciej 


Marka: Opel
Model: Astra H
Silnik: 1.6 Twinport instalka V generacji Vialle
Rocznik: 2005
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 53
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-01-23, 20:32   

kapelusznik napisał/a:
1szy bieg w 6biegowej skrzyni wersji 4x4 jest biegiem "terenowym" - dlatego jest dużo krótszy
za normalną jedynkę to tam robi 2gi bieg


Czyli co? należy startowac z 2-ki?
 
kapelusznik 



Marka: Seat
Model: Ateca
Silnik: 1.0 TSI
Rocznik: 2022
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 24 Kwi 2012
Posty: 917
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-01-23, 20:34   

może niech się wypowie właściciel Dustera 4x4
 
bebe 
Moderator
I aim to misbehave



Marka: Jeep
Model: Grand Cherokee
Silnik: 4.7 V8
Rocznik: 2004
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 02 Sie 2010
Posty: 2388
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-23, 21:05   

maciej napisał/a:
kapelusznik napisał/a:
1szy bieg w 6biegowej skrzyni wersji 4x4 jest biegiem "terenowym" - dlatego jest dużo krótszy
za normalną jedynkę to tam robi 2gi bieg

Czyli co? należy startowac z 2-ki?

Tak, według instrukcji przy normalnej nawierzchni i na płaskim terenie można ruszać z dwójki.
 
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-01-23, 21:37   

w Dusterze 4x4 1,5dci (110) TL8*000
ruszając od 1000 do 4750 obr/min
ruszając z 1 biegu 0,30km/h zajmie ci około 2,4s
ruszając z 2 biegu 0,30km/h zajmie ci około 1,5s (3000obr/min)
ruszając z 2 biegu 0-45km/h zajmie ci około 3,9s
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

Ostatnio zmieniony przez maciek 2013-01-23, 21:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
TD Pedro 



Marka: Dacia
Model: Duster 4WD
Silnik: 1,6 16V + LPG
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3457
Skąd: RP
Wysłany: 2013-01-24, 12:55   

kapelusznik napisał/a:
może niech się wypowie właściciel Dustera 4x4

sporadycznie ruszam z "jedynki", nie mam żadnego problemu z ruszaniem z "dwójki" samochód rusza płynnie, w miarę dynamicznie i po dwóch latach takiej eksploatacji (27 kkm) nic niepokojącego się nie dzieje...
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-01-24, 16:05   

teraz (permanentnie śliskie nawierzchnie) lepiej się rusza z dwójki, ASR ma mniej roboty
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne