Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2020-03-22, 12:11
korozja / zabezpieczenia antykorozyjne w Dacii
Autor Wiadomość
tofol 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 LPG
Rocznik: ---
Wersja: Laureate
Dołączył: 23 Wrz 2013
Posty: 10
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2013-10-23, 06:57   

O widzisz i to jest jakaś sensowna informacja a nie dywagacje w stylu "kolega kolegi ma kolegę który kiedyś widział zardzewiałą Dacię - wniosek taki że Dacie rdzewieją". Co do Felicji to na mojej ulicy jest bodajże 6 Felicji i tylko moja się rozlatuje. Więc ktoś kto mieszka tam i nie interesuje się zbytnio tematem nie wyciągnie wniosku, że Felicje rdzewieją. Bo taka statystyka obarczona jest błędami obszaru, przypadków szczególnych, warunkami użytkowania itp. A jeśli mamy informację - lakier jest cieńszy, czy np. ocynk jest słabszy to warto wziąść to pod uwagę. W tym temacie mało jest takich informacji - większość to "ja widziałem że rdzewieje - ja widziałem ze nie rdzewieje".
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 87 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3781
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-23, 07:57   

Grubość lakieru w Daciach jest taka sama jak w innych współczesnych popularnych pojazdach. Jest to kiepski miękki wodny lakier.
20 lat temu stosowano lakiery ołowiowe , automaty natryskowe nie były tak doskonałe więc maskowano ewentualne niedoróbki grubszą warstwą. Ot i cała "tajemnica".
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3867
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-10-23, 08:45   

DrOzda napisał/a:
kiepski miękki wodny lakier.
- amen :-P
i tak jest wszędzie, ekologia Panie. Pewnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest inwestycja w lakier metaliczny, który jest odporniejszy na czynniki zewnętrzne od zwykłego, akrylowego
 
mendelmax 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Mar 2013
Posty: 174
Skąd: Katowice
Wysłany: 2013-10-23, 11:13   

DrOzda napisał/a:
Grubość lakieru w Daciach jest taka sama jak w innych współczesnych popularnych pojazdach

Ale mierzyłeś, czy spekulujesz? Bo ja widziałem na własne oczęta przekrój (dziura po odprysku) przez ten lakier Dacii i zestawiałem go z lakierami z Suzuki (2006) i Jeepa (2004) które widziałem w identycznej sytuacji. Jest definitywnie cieńszy, zwłaszcza warstwa powierzchniowa (kolor). Chyba, że te dwa pozostałe to już nie pojazdy współczesne ;-)

Dar1962 napisał/a:
Pewnym rozwiązaniem w tej sytuacji jest inwestycja w lakier metaliczny

Mam w Dusterze metalic, i tak jest kiepski.

Po prostu trzeba się z tym pogodzić- lakier jest słaby, trzeba go kontrolować i robić zaprawki tam, gdzie odpadnie. Jak tego nie pokpimy to i nie będzie problemu z rdzą. Nie są to też żadne pieniądze, kupić puszkę lakieru i raz do roku uzupełnić braki.
Ostatnio zmieniony przez mendelmax 2013-10-23, 11:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
Szajfus 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16v Hi Flex
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate BlackLine 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-10-25, 19:34   

Ponieważ zamierzam eksploatować swoją MCV-kę do jej technicznej śmierci, zafundowałem jej poprawę zabezpieczenia antykorozyjnego metodą Rust check. Mechanik był zaskoczony jakością fabrycznego zabezpieczenia ( na plus) i jego zdaniem nie odbiega od innych bardziej renomowanych marek :)
Może zabezpieczałem trochę zbyt wcześnie - po 8 miesiącach. Zamierzam co 2 lata powtarzać tą operację i zobaczę czy tą metodą znacznie przedłużę żywot blacharki.
Z własnych odczuć, to olej dalej lekko wykapuje spod samochodu i mam lepsze samopoczucie a jak będzie czas pokaże.
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-10-27, 10:58   

chriskb napisał/a:
Auta, które zżera korozja, Daci brak na liście

http://auto-swiat.onet.pl...korozja-zdjecia


Trudno wymieniać wszystkie marki. Należy też brać pod uwagę popularność i ilość jeżdżących na drogach danych marek/modeli. Na przykład taki Opel np. Omega, kiedyś widoczny na naszych drogach na każdym kroku. Fordy... Sierra, Scorpio, Fiesta, Escort... dawniej co trzeci mijany samochód. Może to importowe egzemplarze, od pozbywających się sąsiadów zza Odry? Kto wie.

Dacia właściwie dopiero niedawno zaistniała na rynku, a wzrost sprzedażowy zawdzięcza głównie jednemu modelowi - Duster. Oczywiście nie ujmując Loganowi, pierwszej nowożytnej Dacii, która była/jest sukcesem marketingowym.

Natomiast mimo prób zaklinania rzeczywistości i pnących się wykresów, dużo brakuje do efektywnej popularności.

Co za tym idzie ładniej medialnie wygląda krytyka Suzuki, Mercedesa czy wspomnianego Forda. A Dacia? Kto by się tym przejmował. Ot, przeciętna marka, z przeciętnymi samochodami. Nie to co Nissan Navara! - ironizuję, ale takie jest podejście "znawców".

Patrząc po sobie, posiadaczu trzech Dacii - w tym dwóch nowych, które w ramach gwarancji przechodziły naprawy lakiernicze w pierwszym półroczu użytkowania, mam pełne prawo do podważania jakości wykonania.

Jedyna Dacia jaka została, po raz kolejny odwiedziła serwis, o czym pisałem nawet w tym temacie: http://www.daciaklub.pl/f...1610275#1610275

Mając takie argumenty, mój brak przekonania do marki, a już tym bardziej brak zachowywania milczenia wobec faktów, wydaje się być bardziej niż uzasadnione.

Mechanicznie, trakcyjnie, przewozowo, gabarytowo, itd, itd... Dacia spełniła moje wszelkie oczekiwania. Jeżeli ktoś chce prosty, tani w eksploatacji samochód - polecam. Natomiast o trwałości nadwozia przestrzegam.
_________________
---
Stepway
Ostatnio zmieniony przez Stepway 2013-10-27, 11:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-04, 12:41   

Nie mogę odnaleźć książeczki gwarancyjnej. Czy gwarancja na perforację również jest ograniczona przebiegiem 100'000 km?
_________________
---
Stepway
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-04, 13:24   

Stepway napisał/a:
Czy gwarancja na perforację również jest ograniczona przebiegiem 100'000 km?

Nie.
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-05, 09:06   

laisar napisał/a:
Stepway napisał/a:
Czy gwarancja na perforację również jest ograniczona przebiegiem 100'000 km?

Nie.

Bardzo dziękuję!

Odpuszczam serwis mechaniczny w ASO. Może warto jednak będzie wybrać się na przegląd? Czy istnieje osobna pozycja "przegląd antykorozyjny"? Chodzi oczywiście o pieniądze :)
_________________
---
Stepway
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7484
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2013-11-05, 09:31   

Możesz zrobić sam przegląd antykorozyjny. Około 100zł.
 
Martens 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 468
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-05, 09:40   

Stepway napisał/a:
Może warto jednak będzie wybrać się na przegląd? Czy istnieje osobna pozycja "przegląd antykorozyjny"?


Sam przegląd antykorozyjny warto - u mnie podczas takiego przeglądu wyszła rdza i w konsekwencji naprawa gwarancyjna. Tak, jak pisze przedmówca - sam przegląd antykorozyjny ok. 100 zł.
Ostatnio zmieniony przez Martens 2013-11-05, 09:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-05, 12:42   

Marek1603 napisał/a:
Możesz zrobić sam przegląd antykorozyjny. Około 100zł.


Martens napisał/a:
Tak, jak pisze przedmówca - sam przegląd antykorozyjny ok. 100 zł.


Dziękuję. A czy przegląd antykorozyjny wykonuje się w zależności od przebiegu czy od corocznie?
_________________
---
Stepway
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-05, 13:35   

Stepway napisał/a:
wykonuje się w zależności od przebiegu czy od corocznie?

Albo - albo: co 2 lata lub 30 (40 w dieslach) tys. km.

Czyli po prostu przy normalnych przeglądach - okresowych i głównych.
Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-11-05, 13:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-05, 21:03   

laisar napisał/a:
Stepway napisał/a:
wykonuje się w zależności od przebiegu czy od corocznie?

Albo - albo: co 2 lata lub 30 (40 w dieslach) tys. km.

Czyli po prostu przy normalnych przeglądach - okresowych i głównych.


Super! Laisar jesteś... niezastąpiony 8-) teraz wiem już wszystko.
_________________
---
Stepway
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 759
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2013-11-19, 13:43   

laisar napisał/a:
Stepway napisał/a:
Czy gwarancja na perforację również jest ograniczona przebiegiem 100'000 km?

Nie.
Właśnie muszę przejrzeć papierki bo w lutym mija 3 latka a mam jakąś formułę przedłużającą gwarancję.
Niestety i ja dostrzegłem chyba początki korozji.

Marek1603 napisał/a:
Możesz zrobić sam przegląd antykorozyjny. Około 100zł.
Robiłem go,co z tego jak nie zauważyli tego co ja zauważyłem. Zresztą trzeba go zrobić aby mieć gwarancję z tego co mi mówili.

laisar napisał/a:
Stepway napisał/a:
wykonuje się w zależności od przebiegu czy od corocznie?

Albo - albo: co 2 lata lub 30 (40 w dieslach) tys. km.
Czyli po prostu przy normalnych przeglądach - okresowych i głównych.
Załóżmy że wiem o problemach z korozją. Od czego zacząć? Przeczytać ten temat to masakra ze względu na jego długość?
Wstawić autko do niezwiązanego z ASO serwisu niech szukają i potem do ASO niech robią?
Czy może od razu do ASO z książką serwisową+fakturami że wszystko na czas robione i zostawić im pole do popisu?
Jeżeli już ASO to mam do wyboru albo Olsztyn albo Elbląg. Które wybrać?
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-19, 13:54   

Nikita_Bennet napisał/a:
może od razu do ASO z książką serwisową+fakturami że wszystko na czas robione i zostawić im pole do popisu?

Nie wiem jak w innych ASO, ale warszawski zakład "Puławska" robi właściwie tylko to, co zostanie wskazane wprost przez klienta - w takim przypadku uprzedni przegląd w niezależnym warsztacie ma wiele sensu.
 
zorkadar 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 16V+LPG
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 7 os.
Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 111
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-11-19, 14:54   

Ja wczoraj zgłaszałem parę pierdół , chcieli tylko książkę serwisową z ważnymi przeglądami antykorozyjnymi, facet porobił fotki i mam czekać na decyzję.
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 759
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2013-11-19, 19:31   

Na fakturze "serwis pojazdu OT30tys" a w ks.gwarancyjnej przy polu kontrola antykorozyjna jest zaznaczone "TAK". Była robiona rok temu.

@laisar - tylko gdzie takiego szukać.
Druga sprawa jak podejdzie do takich rzeczy np elbląski serwis jeżeli auto od początku serwisowane w Olsztynie (jakoś nie jestem zadowolony z ich poprzednich usług).
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 425 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18102
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-20, 02:55   

Nikita_Bennet napisał/a:
gdzie takiego szukać

O dobrych fachowców zawsze trudno...

Nikita_Bennet napisał/a:
jak podejdzie do takich rzeczy np elbląski serwis

To nie powinien być Twój problem - gwarancja to gwarancja, poprzedni przegląd masz wpisany, więc z problemem zgłaszasz się do dowolnego ASO i ona dalej działa.
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-20, 21:36   

Nikita_Bennet napisał/a:
Od czego zacząć? Przeczytać ten temat to masakra ze względu na jego długość?
Wstawić autko do niezwiązanego z ASO serwisu niech szukają i potem do ASO niech robią?
Czy może od razu do ASO z książką serwisową+fakturami że wszystko na czas robione i zostawić im pole do popisu?
Jeżeli już ASO to mam do wyboru albo Olsztyn albo Elbląg. Które wybrać?


Udaj się do ASO na serwis. Przedstaw sprawę, temat powinien przejąć ichniejszy specjalista ds. gwarancji (z góry możesz poprosić o kontakt z taką osobą). Na miejscu, od razu powinna zostać zrobiona dokumentacja fotograficzna. Wygląda to tak, że wychodzicie razem, podchodzicie do auta i pan specjalista fotografuje modelkę ;) Istotnym jest ewentualna powypadkowa przeszłość, więc miejsca które wskazujesz że nadżera korozja, dodatkowo będą obfotografowane z miernikiem grubości lakieru w tle. Na koniec zdjęcie liczników i... tyle :)

ASO składa wniosek do gwaranta i czeka na odpowiedź. Kiedy dostanie akceptację, kontaktują się z Tobą telefonicznie i umawiają na konkretny termin. Ostawiasz auto, nie dostajesz samochodu zastępczego, i po naprawie je odbierasz.

Przygotuj się, bo okres od zgłoszenia do akceptacji i umówienia na naprawę może się przedłużyć. U mnie zgłoszenie i sesja zdjęciowa była w maju, a samochód zostawiłem dopiero w październiku.

O braku auta zastępczego mówię nie bez powodu, bo jeżeli jest to narzędzie pracy, lub pojazd jest niezbędny w wykonywaniu codziennych czynności to musisz liczyć się ze stratami. Więc jeżeli możesz, zapanuj sobie na czas naprawy rozwiązanie alternatywne.

U mnie samochód stał trzy tygodnie, co nie było mi na rękę.

Wybór ASO zależy wyłącznie od Ciebie i Twojego widzimisię. Pojedź tam gdzie masz bliżej i gdzie są lepsze opinie.

Tyle ogółem. Jeżeli coś pominąłem, to przejrzyj moje posty, jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi - pytaj.
_________________
---
Stepway
Ostatnio zmieniony przez Stepway 2013-11-20, 21:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-21, 09:31   

Ostatnio zmieniony przez laisar 2013-11-21, 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
Nikita_Bennet 


Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 759
Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2013-11-21, 15:48   

laisar napisał/a:
Nikita_Bennet napisał/a:
gdzie takiego szukać
O dobrych fachowców zawsze trudno...
Tutaj niestety masz rację.

Stepway napisał/a:
...ASO składa wniosek do gwaranta i czeka na odpowiedź. Kiedy dostanie akceptację, kontaktują się z Tobą telefonicznie i umawiają na konkretny termin. Ostawiasz auto, nie dostajesz samochodu zastępczego, i po naprawie je odbierasz....
Czyli jedna wizyta pokazać co do zrobienia a druga tak naprawdę to pozostawienia autka w celu naprawy lakierniczej.
Dobrze rozumuję?
Tydzień bez autka przeżyjemy bo jest drugie, starsze ale sprawne więc dojechać do roboty mam czym. Zresztą przejrzę ubezpieczenie czy tam nie ma auta zastępczego.


Kratylos napisał/a:
U mnie procedury szły znacznie szybciej.

Zgłoszenie do ASO - fotki - wysyłka na RP przez ASO - odpowiedź i przyjęcie samochodu na serwis łącznie 1-2 tygodnie. W ASO auto stało 3-4 dni w zależności od ilości korozji.

No właśnie - korozja była w dostępnych miejscach?

Jak jest likwidowana korozja? Cały element do ponownego malowania?
Czy warto przed oddaniem autka na serwis pomierzyć grubość lakieru?

Thx panowie za informacje.
 
Kristoff 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Wrz 2007
Posty: 86
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-21, 16:21   

Kratylos napisał/a:
U mnie procedury szły znacznie szybciej.


Byłem w sumie 3 razy na gwarancyjnych naprawach blacharskich. RRG na Pradze (Lewinowska) załatwiało sprawę za pierwszym razem tak jak pisze Kratylos - fotki, wysyłka do centrali i zaproszenie na naprawę po 3 tygodniach. Technologia naprawy polegała na wymianie drzwi kierowcy i pasażera na nowe. Za drugim razem naprawiana i lakierowana była maska. Za trzecim razem było tak: "A to znowu pan, co tym razem? Lewe drzwi bagażnika. Wczoraj też takie robiliśmy jednemu facetowi w MCV, przyjedź pan jutro na 8, robimy". Żadnych fotek już nie było. Widać hurtem już robili, bo się kończyły sześcioletnie gwarancje tym, co kupowali MCV w 2007 roku. W każdym razie RRG wszystkie gwarancyjne naprawy robiło bez szemrania, raz nawet gratis auto zastępcze dali, jak oczekiwanie na nowe drzwi nieco się przedłużyło. Na pocieszenie można dodać, że mechanicznie auto działa bez zarzutu, przebieg 110.000 km. A jak będzie dalej z blachami - zobaczymy.
Ostatnio zmieniony przez Kristoff 2013-11-21, 16:23, w całości zmieniany 2 razy  
 
Stepway 



Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Wersja: Stepway
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Cze 2011
Posty: 605
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2013-11-21, 17:41   

Nikita_Bennet napisał/a:
Czyli jedna wizyta pokazać co do zrobienia a druga tak naprawdę to pozostawienia autka w celu naprawy lakierniczej.
Dobrze rozumuję?


Dokładnie tak.

Nikita_Bennet napisał/a:
Tydzień bez autka przeżyjemy bo jest drugie, starsze ale sprawne więc dojechać do roboty mam czym. Zresztą przejrzę ubezpieczenie czy tam nie ma auta zastępczego.


Ubezpieczenie raczej nie ma nic wspólnego ze zgłoszeniem gwarancyjnym.

Nikita_Bennet napisał/a:

No właśnie - korozja była w dostępnych miejscach?

Jak jest likwidowana korozja? Cały element do ponownego malowania?
Czy warto przed oddaniem autka na serwis pomierzyć grubość lakieru?


U mnie: http://www.daciaklub.pl/f...1610275#1610275

To druga wizyta, wcześniej, po trzech miesiącach od zakupu zgłaszałem to:
http://www.daciaklub.pl/f...p=109054#109054

Podobne przypadki dotyczyły też drugiej, starszej o rok Dacii (2010).

Sposób naprawy zależy wyłącznie od kwalifikacji przez gwaranta, czyli centralę. U mnie było to cieniowanie oraz wymiana. Stepway nie miał malowanego wyłącznie dachu... :-/ a po za otarciem parkingowym (http://www.daciaklub.pl/f...ghlight=#120562) nie miał żadnego innego bliższego spotkania z czymkolwiek. Mimo to, trzymając się wskazań grubości lakieru, mogę się ustawić w jednym rzędzie z "bezwypadkami zza Odry".

Masz samochód w miarę nowy, bezwypadkowy ale wystarczy ingerencja w postaci naprawy gwarancyjnej i... wytłumacz że to wyłącznie z dbałości :)
_________________
---
Stepway
 
Kratylos
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-21, 19:19   

Ostatnio zmieniony przez Kratylos 2013-11-21, 19:22, w całości zmieniany 3 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne