Takie ok , trzeba unikać bez żadnego mocowanie takie w czasie jazy może walić w zderzak !
zdjęcie jest tylko poglądowe i w każdym modelu będzie inaczej . Ale minimum to 2 mocowania .
Mam pytanie z ciekawości czy takie rury nie powodują zwiększenia hałasu w czasie jazy oraz spalania ?
w końcu to dodatkowe zawirowanie powietrza przed maską
Ja to pisze bo niektórzy mają fantazje kupić na allegro za 300 zł a potem ludzie się dziwą
Ależ owszem, trzeba informować i przestrzegać przed powiedzmy "złymi rozwiązaniami"
Złym jest także że górny element jest montowany pod tablice rejestracyjną. W tym przypadku przy stłuczce orurowanie bez problemu zgniecie zderzak. A dwa i tak stabilnie ono się nie trzyma
Witam na 99% zdecydowany jestem na dusterka 4x4 z dołożonym w serwisie gazem a co do orurowania to miałem na myśli oczywiście z homologacją innego nawet nie brałem pod uwagę Mnie orurowanie się podoba teoretycznie "zwiększy się bezpieczeństwo" a z podestu to przynajmniej dach dokładniej umyje gąbką ha ha, bo do wielkoludów nie należę .POZDRAWIAM
A ten płaskownik to myślisz że ile ton nacisku wytrzyma?
Aspekt wizualny rozumiem i szanuję to, że komuś się to może podobać. Natomiast mowa była o ochronie, a takie orurowanie nie zapewnia żadnej ochrony, a wręcz jak już mówiliśmy może powodować dodatkowe szkody.
Tylko jeżeli jest on przykręcony do plastikowego zderzaka (aby tylko się trzymało jako tako) to nie dziwie się że po starciu z koszem od razu wgniotło zderzak.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-12-06, 08:24
junior napisał/a:
z podestu to przynajmniej dach dokładniej umyje gąbką ha ha, bo do wielkoludów nie należę
sorry za mały OFF - ale ja mam 184 i też nie jestem w stanie umyć dachu z ziemi - do mycia dachu w DD staje się na tylnych kołach i trzymając się za reling używa szczotki ze sporym trzonkiem
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-12-06, 08:26, w całości zmieniany 5 razy
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2013-12-12, 19:01
i jest :) bialy prestige 1.5 dci 4x4, full opcja bez skory i popielniczki :)
na razie trasa tylko z salonu do domu, autko super, cichutko w środku, cieżko wyłapać że to diesel, jak się ogarnę to wrzucę fotki.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2013-12-12, 20:09
johnson napisał/a:
i jest :)
gratulacje - jakieś fajne fotki bardzo by się przydały, bo chyba jeszcze nikt nie widział jak wygląda biały poliftingowiec
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2013-12-12, 20:10, w całości zmieniany 2 razy
Witam gratuluje johnson nowego dusterka.Mam pytanie co można sobie samemu dołożyć do dusterka żeby nie stracić gwarancji mam na myśli jakieś gadżety bo te wszystkie akcesoria w katalogu co najmniej o 100% droższe niż w sklepie np owiewki u nich przód 207 zł a ja znalazłem za 85 u mnie w Bytomiu.Pozdrawiam
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCI 4x4 Prestige Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 726 Skąd: Wro
Wysłany: 2013-12-15, 11:52
fotki muszę ogarnąc ale troszkę już pojeździłem więc podzielę się moją (subiektywną) opinią :) Zaczynając od przodu:
-dobre światła, bardzo fajny rozkład strumienia, brakuje mi tylko automatycznego gaszenia/włączania
-silnik cichutki, całkiem żwawy ale brakuje mu jakiś 20-30km i 60-70 Nm żeby było naprawdę dobrze, komp pokazuje 7l, nie wiem czy to prawda bo na razie tankowałem raz
-skrzynia- przełożenia to jakiś żart, ciagłe zmieniam biegi, 1 i 2 tylko do ruszania, poza tym biegi te sa niepotrzebne- taka krótka jest 3jka, 6 spokojnie mogłaby być dłuższa żeby nie męczyć auta przy większych prędkościach, sprawę ratuje cisza w środku i delikatny pomruk silnika, za to skrzynia chodzi super i nie jak w renault :) nawet w clio sport nie było tak fajnie
-media nav super, i nawigacja i radio, co do jakości dźwięku nie wypowiadam się bo nie zwracam uwagi, ma brzęczeć i brzęczy :), jakość dźwięku przy połączeniach tel mogłaby być lepsza
-wykończenie jest naprawdę dobre, plastiki są twarde ale absolutnie nic nie skrzypi ani nie trzeszczy co mnie bardzo zaskoczyło, drzwi zamyją się z takim ładnym niskim dźwiękiem,
-wentylacja spoko, brakuje mi climatronika i odwykłem od kręcenia gałkami przez lata climatroników
-fotele ok, miękkie, wygodne, tapicerka bardzo ładna i wygodnie się siedzi,
-grzanie foteli świetnie działa i jest naprawdę przyjemnie
-podłokietnik jest w idealnym miejscu
-bagażnik trochę niski ale bardzo ustawny, fajna półka po lifcie
-zawieszenie jest super, auto jest sprężyste, bardzo długo neutralne i żeby ESP się załączyło trzeba popracować
-bardzo dobrze i cicho wybiera dziury
-4x4 jest :) na razie się bawiłem żeby tylko je załączyć i działa bardzo fajnie, zwłoki praktycznie nie widać, tak samo ABS w trybie terenowym (wyłączone ESP) pozwala blokować koła na chwilę więc jak dla mnie mega plus
Ostatnio zmieniony przez johnson 2013-12-15, 12:02, w całości zmieniany 2 razy
Jestem na etapie negocjacji ceny samochodu. Jestem zdecydowany na wersje Laureate z silnikiem 1,6 MPI. Chciałem się dowiedzieć ile rabatu można wycisnąć z salonu. Obecnie najlepsza oferta to cena katalogowa plus gratis autoalarm, chlapacze i dywaniki gumowe.
Czy komuś udało się wynegocjować więcej??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum