Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-03, 12:37
Spokojnie, jak na razie to nikt nie miał jakichś istotnych, powtarzających się problemów z nową Dacią. Nie wiem co może być powodem, na mechanice się nie znam, ale dziwi mnie postawa serwisu - jak auto odpala to już na diagnostykę nie wezmą...
Jak ci się znowu zdarzy to wyciągasz telefon i zaczynasz nagrywać jak samochód nie chce odpalić . Potem w aso nie ma wymówki , a że masz film to już rozmawiacie o faktach , a nie obsługa patrzy jak na klienta co samochodu nie umie odpalić .
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2014-01-03, 17:16, w całości zmieniany 1 raz
No i co z tego, że nagra - przecież nie będzie miał nagranych błędów komputera. Niech lepiej zanotuje, które kontrolki świeciły i co tam jeszcze da radę ustalić - być może zbliżenie jakiegoś próbnika albo neonówki do kabli WN czy cewek pozwoli ustalić, czy jest iskra, można by wcześniej wypróbować na działającym silniku. Dać jakieś konkrety, ja np. nie znoszę, jak ktoś mi melduje: "Wszystko jebło i się zes..ło", gdy awarię da się opisać w pięciu kulturalnych słowach.
Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-03, 23:59
Nie ma sensu biegać z neonówką koło auta na gwarancji Popieram pomysł udokumentowania ew. usterki. Mimo to, mogli podpiąć pod komputer. Czasem w ASO potrafią skasować za podpięcie niejako "na życzenie" klienta, jeśli samochód na pierwszy rzut oka jest sprawny zaś komputer nic nie wykaże. Być może jak autor wątku przegoni swój pojazd na trasie 400 km to coś się dotrze, wygrzeje, ułoży w silniku i będzie cacy
A jaki sens jest wozić się lawetą do serwisu ze sprawnym pozornie autem, które normalnie zapala? No może zaoszczędzi się benzyny po drodze.
Nie byłbym spokojny, że coś tam się "dotarło i ułożyło", zanim znajdzie się przyczyna albo zanim przejeżdżę rok bez ponownej awarii. Najlepszy, pierwszy rok auta w niepewności?
W Felce miałem takie coś, dwa razy samo się naprawiło, za trzecim razem szybka podmiana udowodniła usterkę modułu zapłonowego, zdarza się w silnikach VW1,6 75KM.
Ostatnio zmieniony przez eplus 2014-01-04, 13:16, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Nowy Logan
Silnik: 1.2 16 V 75 LPG
Rocznik: ---
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: SALON SPRZEDAŻY
Wysłany: 2014-01-07, 08:47
Cześć,
słuchajcie, póki co problem jakby zapadł się pod ziemię :) Auto odpala za każdym razem i pięknie pracuje. Wierzę, że tak będzie i przez kolejne 5 lat. Przejechałem nim już ok. 1000km więc lada moment serwis LPG mnie czeka. Jeśli cokolwiek jeszcze wyniknie na drodze użytkowania mojego nowego logana dam znać a ASO nie odpuszczę
Marka: Dacia
Model: Nowy Logan
Silnik: 1.2 16 V 75 LPG
Rocznik: ---
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 14 Skąd: SALON SPRZEDAŻY
Wysłany: 2014-01-26, 17:21
Szanowni, wracam z tematem...Auto jeździło bezawaryjnie do 2500 km przebiegu. Wczoraj, jak Polskę ogarnęły kilkunasto stopniowe mrozy, odpaliłem rano auto bezproblemowo co prawda ale nie przełączyło się ono na LPG, do pracy mam 10km, auto nie przełączyło się, mimo, iż zazwyczaj przełączało się jeszcze przed wyjazdem z parkingu.. Załamałem ręce i doznałem ponownego rozczarowania bo nie po to kupowałem nowe auto żeby mnie spotykały takie niespodzianki :/ Przez cały dzień auto stało na parkingu przy pracy. Wieczorem jak je odpaliłem po pracy, zapaliło ale wciąż nie chciało się przełączyć na LPG. Podjechałem do sklepu, zrobiłem zakupy, wpakowałem je do auta i uwaga, przekręcam kluczyk w stacyjce i co, i nic, nie odpala w ogóle. Ale nauczony doświadczeniem, nacisnąłem kilka razy pedał gazu i ruszył, co więcej jak ruszyłem z parkingu to nawet przełączył się na gaz...
Proszę wytłumaczcie mi o co tutaj chodzi? Gdzie szukać problemu? W poniedziałek dzwonię do ASO i umawiam się na pozostawienie go tam bo już nie mam siły dłużej zmagać się z takimi niespodziankami.
Czekam na jakąś poradę... Koledzy z forum podpowiadają, iż przyczyna to błędny soft komputera stąd zakłócona komunikacja PB z LPG...Należy w ASO wgrać nowy soft i problem zostanie rozwiązany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum