fajnie że Ci się udało samemu to znaleźć. Niefajnie że serwis tego nie wykrył. W ASO najczęściej podłącza się kompa, patrzy że wszystko jest ok i z głowy. Takie pierdoły są wyłapywane rzadko kiedy.
Odnośnie schematów postępowań w razie danej typowej usterki rzeczywiście jest coś takiego. Co jakiś czas centrala rozsyła do ASO uaktualnioną wersję. Część z rzeczy jest przydatna, a część - z którą raz sam miałem do czynienia - śmieszna:
ASO Mazda , problem z CX7: pukanie w układzie kierowniczym podczas skręcania kół (tak jakby nie było krańcowego odboju i metal uderzał o metal, tyle że działo się to nie tylko w skrajnym położeniu kierownicy). Po długiej rozmowie z gościem w ASO zrezygnowany pokazał mi wreszcie wytyczne z centrali odnośnie właśnie tego problemu. A tam było napisane jako wnoisek końcowy: "wytłumaczyć klientowi że tak ma być". Cóż, może to rzeczywiście charakterystyka działania przekładni kierowniczych w tych autach, tylko czemu przez pierwsze 3 lata i 110 tyś km. tego nie było...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum