o kto mówi o jakimś zabytku
Golfik III jest na tym samym poziomie zaawansowania technicznego co nowe dacie z silnikami wolnossącymi
oczywiście bez start and stop bo to będzie rewolucja
A golfik dlatego że części są prawie za darmo a wszystkie problemy i schematy w necie
Jeśli mam wybierać pomiędzy opiniami zawartymi na LPG-Forum i Gazeo (o nieszczęsnym autoszmelcum nie wspominam), to wybieram LPG -Forum.
Lubryfikacji mówimy nie.
"W tym silniku jest mechaniczna regulacja zaworów wiec trzeba montować instalacje z systemem lybryfikacji".
Nie przekonuje mnie to i też bardziej wierzę wypowiedziom na LPG-forum. Zdrowemu silnikowi lubryfikacja jest niepotrzebne, a popsuty się naprawia - nie cuduje z magicznymi płynami.
Christophe Chambre Pensez vous qu'il sera possible de le faire importer?
Myślę, że to będzie możliwość importu?
Przetłumaczone przez Bing
Lubię to! · Odpowiedz · 29 min
Daciattitude C'est théoriquement possible, des sociétés sont spécialisées dans l'import de véhicules "exotiques" mais le coût sera sans doute prohibitif et les difficultés administratives importantes. Mais comme pour la Kwid récemment dévoilée, la marque aura (comme pour la Logan en 2004...) une attitude pragmatique : "le marché décidera" disait Carlos Ghosn il y a quelques jours...
Jest to teoretycznie możliwe, przedsiębiorstwa są wyspecjalizowane w imporcie pojazdów "egzotycznych", ale koszt będzie prawdopodobnie zaporowe i znaczne trudności administracyjne. Ale jeśli chodzi o Kwid, świeżo odsłaniać, znak będzie (jak Logan w 2004...) pragmatyczne podejście: "rynek decyduje" powiedział Carlos Ghosn, kilka dni temu...
Przetłumaczone przez Bing
Niedawno gdzieś czytałem (nie pamiętam gdzie, wiec nie podam źródła) że cały dowcip z tymi "lubryfikatorami" to nic innego jak dotrysk do komory spalania w celu obniżenia temperatury spalanej mieszanki a nie osadzanie się jakichś magicznych związków chemicznych na zaworach, przylgniach etc. Przy spalaniu gazu temperatura jest faktycznie wyższa niż przy spalaniu benzyny i aby zniwelować tę różnicę to stosuje się właśnie taki system aby wydłużyć żywotność głowic w brykach niedostosowanych do LPG (w sumie to każdy silnik benzynowy będzie pracował na LPG ale niektóre trochę gorzej znoszą to paliwo) i taki był zamysł jego stworzenia.
Ot i cała historyja...
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 87 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3782 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-06-02, 13:52
No i mamy charakterystykę silnika H4M (pod handlowym oznaczeniem SCE 100):
http://www.dacia.at/media...2f/PL_Lodgy.pdf
14.5 do setki i max 160 km/h - co on za skrzynię tam wsadzili ?
Wróć - komuś się pomerdały arkusze tam są cały czas dane K7M :)
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2015-06-02, 13:54, w całości zmieniany 1 raz
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1073 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2015-06-03, 10:02
A rzeczywiście, dałem się nabrać na ściemę marketingową, wszak na PL stronie w cenniku jest 110 http://www.dacia.pl/media...90/AM14_LDG.pdf
i dopiero w sepcyfikacji małym druczkiem pisze, że 107.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum