Czy taki sam parownik występuje również w 1.6 MPI 84 KM?
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
piotr. z a nie powinni ci tego filtra w aso wymienić ?
mi wymienili po 40 tyś na "przegląd instalacji lpg "
Nie widziałem na liście takiej pozycji- przynajmniej nie pamiętam w chwili obecnej. A nie- olej, filtr oleju, świece, sam wymieniłem f. powietrza, kabinowy i fazy lotnej. Wpisali na kwitach, że do lpg jest założony nie ori ale o f. fazy ciekłej to nikt się nie zająknął.
Ostatnio zmieniony przez piotr. z 2015-05-19, 16:15, w całości zmieniany 1 raz
Karenzo,
coś mi się tak kołatało po łbie, że f. fazy ciekłej wymienia się przy 60 tysiącach nalotu. Mi się zbliża 50 tysięcy więc w okolicach października przed przeglądem w ASO to sobie go wymienię.
Naszło mnie dzisiaj i popatrzyłem pod machę gdzie jest parownik i jakie jest dojście do filterka- oj, będzie ciężko... Parownik jest tak zamocowany, że trzeba będzie odkręcić zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego a i tak miejsca jest cholernie mało na operowanie kluczem- i tu nie wiem, bo nie widać, czy torxem czy imbusem. Dodatkowo rurka doprowadzająca gaz utrudnia sprawę. Zdam relację jak się za to zabiorę. Oczywiście nie ręczę, że inne parowniki w Dusterach (mowa o instalce fabrycznej) są założone w taki sam sposób; może niektórzy będą mieli z deko inne mocowanie i łatwiejsze dojście.
Ehhh!... Łezka się kręci jaki elegancki dostęp do parownika miałem w Nubirze...
nie ma się co się dziwić , większość klientów uważa że jak instalacja jest fabryczna to powinna być schowana i jest .
Jeżeli tak bardzo cie to drażni to za 200-300 zł robocizny powinno się udać przenieść go w inne miejsce dodatkowo zmieniając sterownik lpg na ten z przed euro 4
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-05-22, 18:18, w całości zmieniany 2 razy
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-22, 19:34
piotr. z napisał/a:
Naszło mnie dzisiaj i popatrzyłem pod machę gdzie jest parownik i jakie jest dojście do filterka- oj, będzie ciężko... Parownik jest tak zamocowany, że trzeba będzie odkręcić zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego a i tak miejsca jest cholernie mało na operowanie kluczem- i tu nie wiem, bo nie widać, czy torxem czy imbusem. Dodatkowo rurka doprowadzająca gaz utrudnia sprawę. Zdam relację jak się za to zabiorę. Oczywiście nie ręczę, że inne parowniki w Dusterach (mowa o instalce fabrycznej) są założone w taki sam sposób; może niektórzy będą mieli z deko inne mocowanie i łatwiejsze dojście.
Ehhh!... Łezka się kręci jaki elegancki dostęp do parownika miałem w Nubirze...
W MCV identycznie/idiotycznie. Parownik wepchnięty pod zbiorniczek płynu chłodniczego. Bez rozbierania tego wszystkiego nie wymienisz filtra. GŁU-PO-TA...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Nie drażni. Po prostu większość z nas jest jeszcze przed wymianą tego filtra i zasygnalizowałem potencjalną trudność z dostępem. W praniu wyjdzie czy faktycznie tak będzie. Przy moich przebiegach przeżyję taką zabawę raz na trzy lata. Na szczęście silnika nie trzeba będzie wyciągać.
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-29, 16:57
Przegląd fabrycznego LPG w okolicach 60 000 km. Dokładniej coś ok. 55 000...
Filtr gaz/gaz - mój (ASO liczy sobie 207 zł),
Filtr ciecz/gaz ASO - 89,36 zł (dla szukających zamienników nr Renault 16 91 984 13 R),
ASO osobno liczy czynności "przeglądu" a osobno wymiany filtrów. Dziwne.
Podsumowanie:
Cena standardowa mojego ukochanego ASO wyszłaby chyba tak*:
1. filtr gaz/gaz 207 zł,
2. filtr ciecz/gaz 89,36,
3. wymiana filtrów ok. 47 zł,
4, przegląd ok. 150 zł,
co daje prawie 500 zł.
*gwiazdkę wyjaśnię jak zjem kolację...
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
1. Czy fabryczna instalacja posiada emulator benzyny (czy jak go zwał)? Chodzi o wskaźnik paliwa, aby nie kasował "kwadracików" podczas jazdy na gazie.
2. Czy instalacja założona u Autoryzowanego Partnera Dacii ma zablokowany sterownik LPG?
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-30, 05:05
Karenzo napisał/a:
zwykłe zdzierstwo
jak to możliwe że ja za wymianę nie zapłaciłem ani grosza ?
U mnie na fakturze są to osobne pozycje:
przegląd i dwa razy wymiana filtra.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-30, 19:53
O ile dobrze rozumiem, Kolega Eastcowboy potwierdza, że wymiana filtrów to nie to samo co przegląd LPG.
No to napiszę Kol. Eastcowboy tylko, że przegląd w polskim ASO instalacji LPG w Dacii wychodzi 300% drożej niż w bardzo dobrym firmowym serwisie Landi Renzo. W Trans Wagu płaciłem ok. 150 zł przegląd +2 filtry + wymiana + regulacja instalacji w ASO Nazaruk wychodzi ok. 500 zł bez regulacji (bo instalka jest zablokowana).
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE Pomógł: 11 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Posty: 2127 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-31, 07:28
Karenzo napisał/a:
w takim razie po co korzystasz z usług ASO ?
Gwarancja.
I jeszcze to, że Trans Wag nie obsługuje fabrycznych ZABLOKOWANYCH instalacji. Podpinali się i nic nie mogą zobaczyć ani zrobić bo ich sprzęt Landi Renzo nie widzi fabrycznej instalacji w Dacii.
_________________ MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum