Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2013-12-16, 23:52
Fabryczny LPG
Autor Wiadomość
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-19, 04:11   

eastcowboy napisał/a:
proszę tutaj kliknij


Czy taki sam parownik występuje również w 1.6 MPI 84 KM?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-19, 13:06   

skoro w sandero 1.2 i w dusterze 1.6 jest to znaczy że jest duża szansa
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-05-19, 19:04, w całości zmieniany 3 razy  
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-19, 16:15   

Karenzo napisał/a:
piotr. z a nie powinni ci tego filtra w aso wymienić ?
mi wymienili po 40 tyś na "przegląd instalacji lpg "


Nie widziałem na liście takiej pozycji- przynajmniej nie pamiętam w chwili obecnej. A nie- olej, filtr oleju, świece, sam wymieniłem f. powietrza, kabinowy i fazy lotnej. Wpisali na kwitach, że do lpg jest założony nie ori ale o f. fazy ciekłej to nikt się nie zająknął.
Ostatnio zmieniony przez piotr. z 2015-05-19, 16:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-19, 16:59   

...

Bez tytułu.png
Plik ściągnięto 152 raz(y) 25,11 KB

 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2015-05-19, 18:45   

jan ostrzyca napisał/a:


Czy taki sam parownik występuje również w 1.6 MPI 84 KM?


LI02 < 2011 Euro 5 > LI10
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-20, 07:29   

Karenzo,
coś mi się tak kołatało po łbie, że f. fazy ciekłej wymienia się przy 60 tysiącach nalotu. Mi się zbliża 50 tysięcy więc w okolicach października przed przeglądem w ASO to sobie go wymienię.
_________________
 
Michał93 



Marka: Dacia / BMW
Model: Logan 2 / e39
Silnik: 1.2 16v 75 lpg / M54B30
Rocznik: 2014 / 2001
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 288
Skąd: Białystok/Kielce
Wysłany: 2015-05-20, 09:51   

W 1.2 jest LI02 czy LI10?
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-20, 15:13   

jak masz wóz na euro 5 to tak
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-05-20, 15:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-22, 17:59   

Naszło mnie dzisiaj i popatrzyłem pod machę gdzie jest parownik i jakie jest dojście do filterka- oj, będzie ciężko... Parownik jest tak zamocowany, że trzeba będzie odkręcić zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego a i tak miejsca jest cholernie mało na operowanie kluczem- i tu nie wiem, bo nie widać, czy torxem czy imbusem. Dodatkowo rurka doprowadzająca gaz utrudnia sprawę. Zdam relację jak się za to zabiorę. Oczywiście nie ręczę, że inne parowniki w Dusterach (mowa o instalce fabrycznej) są założone w taki sam sposób; może niektórzy będą mieli z deko inne mocowanie i łatwiejsze dojście.

Ehhh!... Łezka się kręci jaki elegancki dostęp do parownika miałem w Nubirze...
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-22, 18:18   

nie ma się co się dziwić , większość klientów uważa że jak instalacja jest fabryczna to powinna być schowana i jest .

Jeżeli tak bardzo cie to drażni to za 200-300 zł robocizny powinno się udać przenieść go w inne miejsce dodatkowo zmieniając sterownik lpg na ten z przed euro 4
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-05-22, 18:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-22, 19:34   

piotr. z napisał/a:
Naszło mnie dzisiaj i popatrzyłem pod machę gdzie jest parownik i jakie jest dojście do filterka- oj, będzie ciężko... Parownik jest tak zamocowany, że trzeba będzie odkręcić zbiornik wyrównawczy od płynu chłodzącego a i tak miejsca jest cholernie mało na operowanie kluczem- i tu nie wiem, bo nie widać, czy torxem czy imbusem. Dodatkowo rurka doprowadzająca gaz utrudnia sprawę. Zdam relację jak się za to zabiorę. Oczywiście nie ręczę, że inne parowniki w Dusterach (mowa o instalce fabrycznej) są założone w taki sam sposób; może niektórzy będą mieli z deko inne mocowanie i łatwiejsze dojście.

Ehhh!... Łezka się kręci jaki elegancki dostęp do parownika miałem w Nubirze...


W MCV identycznie/idiotycznie. Parownik wepchnięty pod zbiorniczek płynu chłodniczego. Bez rozbierania tego wszystkiego nie wymienisz filtra. GŁU-PO-TA...
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-23, 06:52   

Karenzo napisał/a:
Jeżeli tak bardzo cie to drażni to...


Nie drażni. Po prostu większość z nas jest jeszcze przed wymianą tego filtra i zasygnalizowałem potencjalną trudność z dostępem. W praniu wyjdzie czy faktycznie tak będzie. Przy moich przebiegach przeżyję taką zabawę raz na trzy lata. Na szczęście silnika nie trzeba będzie wyciągać. :mrgreen:
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-29, 16:57   

Przegląd fabrycznego LPG w okolicach 60 000 km. Dokładniej coś ok. 55 000...
Filtr gaz/gaz - mój (ASO liczy sobie 207 zł),
Filtr ciecz/gaz ASO - 89,36 zł (dla szukających zamienników nr Renault 16 91 984 13 R),
ASO osobno liczy czynności "przeglądu" a osobno wymiany filtrów. Dziwne.
Podsumowanie:
Cena standardowa mojego ukochanego ASO wyszłaby chyba tak*:
1. filtr gaz/gaz 207 zł,
2. filtr ciecz/gaz 89,36,
3. wymiana filtrów ok. 47 zł,
4, przegląd ok. 150 zł,
co daje prawie 500 zł.

*gwiazdkę wyjaśnię jak zjem kolację...
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-29, 19:56   

jan ostrzyca napisał/a:
Filtr ciecz/gaz ASO - 89,36 zł (dla szukających zamienników nr Renault 16 91 984 13 R)


Mamy Cię! :mrgreen:

Pierwszy i drugi.

Niezłe modele z tych naszych ASO, nawet dwudziestokrotna przebitka... No, no, no... :shock:

A tu cena rośnie bo dwa oringi dodali :->
Ostatnio zmieniony przez piotr. z 2015-05-29, 20:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-29, 21:29   

zwykłe zdzierstwo
jak to możliwe że ja za wymianę nie zapłaciłem ani grosza ?
_________________
Moje auto
 
Telside 


Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 31
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-05-29, 21:30   

Pewnie było, ale mam krótkie dwa pytania:

1. Czy fabryczna instalacja posiada emulator benzyny (czy jak go zwał)? Chodzi o wskaźnik paliwa, aby nie kasował "kwadracików" podczas jazdy na gazie.

2. Czy instalacja założona u Autoryzowanego Partnera Dacii ma zablokowany sterownik LPG?
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-29, 21:31   

1. tak
2.chodzi ci o instalacje dedykowaną ? duster 4x4 ?
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-05-29, 21:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
Telside 


Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Dołączył: 23 Mar 2015
Posty: 31
Skąd: łódzkie
Wysłany: 2015-05-29, 22:00   

Karenzo napisał/a:

2.chodzi ci o instalacje dedykowaną ? duster 4x4 ?


Tak dedykowaną. Chodzi mi jak to jest ogólnie, ale może być i jak to jest w Dusterze.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-29, 22:18   

kiedyś nie były zablokowane
ale jak jest teraz nie wiem


Z tego co wiem to w ASO mają już gotowy zestaw od renault a kiedyś sami kupowali .
Najlepiej było by zadzwonić do ASO i się zapytać
_________________
Moje auto
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-30, 05:05   

Karenzo napisał/a:
zwykłe zdzierstwo
jak to możliwe że ja za wymianę nie zapłaciłem ani grosza ?

U mnie na fakturze są to osobne pozycje:
przegląd i dwa razy wymiana filtra.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
eastcowboy 


Marka: *
Model: *
Silnik: *
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 336
Skąd: ABCD
Wysłany: 2015-05-30, 09:52   

8955 and 8970 duster phase 1

3efdcfllk.jpg
Plik ściągnięto 117 raz(y) 39,5 KB

35243.jpg
Plik ściągnięto 76 raz(y) 19,46 KB

 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-30, 19:53   

O ile dobrze rozumiem, Kolega Eastcowboy potwierdza, że wymiana filtrów to nie to samo co przegląd LPG.

No to napiszę Kol. Eastcowboy tylko, że przegląd w polskim ASO instalacji LPG w Dacii wychodzi 300% drożej niż w bardzo dobrym firmowym serwisie Landi Renzo. W Trans Wagu płaciłem ok. 150 zł przegląd +2 filtry + wymiana + regulacja instalacji w ASO Nazaruk wychodzi ok. 500 zł bez regulacji (bo instalka jest zablokowana).
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4554
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-30, 23:29   

w takim razie po co korzystasz z usług ASO ?
_________________
Moje auto
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 807
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2015-05-31, 06:58   

jan ostrzyca napisał/a:

*gwiazdkę wyjaśnię jak zjem kolację...

Czy chodzi o cenę przeglądu w Trans-Wagu vs. ASO?
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2127
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-05-31, 07:28   

Karenzo napisał/a:
w takim razie po co korzystasz z usług ASO ?

Gwarancja.

I jeszcze to, że Trans Wag nie obsługuje fabrycznych ZABLOKOWANYCH instalacji. Podpinali się i nic nie mogą zobaczyć ani zrobić bo ich sprzęt Landi Renzo nie widzi fabrycznej instalacji w Dacii.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 150 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG 60 000 km
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne