Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Logan - milioner
Autor Wiadomość
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 418 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18035
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-08, 19:23   Logan - milioner

http://www.4tuning.ro/rep...jore-30051.html

- jak widać, na złomnikowe "aż odpadną koła" chyba trzeba będzie jeszcze trochę zaczekać... Czego sobie i Państwu życzę, dobranoc (:
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2016-04-08, 19:40   

Tłumaczenie koszmarne, ale wynik przepiękny. :mrgreen: Jak na 1.4 75 KM. . . . ;-)
Ostatnio zmieniony przez Dzida 2016-04-08, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 08:10   

Kiedyś będą pisać że" dobre dacie to kiedyś robili " nie to co teraz
_________________
Moje auto
 
czaju 



Marka: Dacia,Citroen,Ford
Model: Duster,C4 GP,Fusion
Silnik: 1.5@107,2.0@150,2.0@240 4x4
Rocznik: 2010.2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 1853
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2016-04-09, 08:46   

Bo to jeden wielki kit, że teraz nie robią solidnych samochodów. Czego to ja się nie nasłucham o TSI czy TDI, 15min na mobile.de i...
Dwu letnia Octavia z najgorszym możliwym bo 2.0 TDI z przebiegiem 333 000km ;)
Dwu letnie Caddy 449 000km (zdjęcie zegarów 452 818)
http://www.mobile.de/pl/S.../223221278.html
http://www.mobile.de/pl/S.../224333367.html
Wydaje mi się że ten mit o niskiej trwałości samochodu bardziej wynika z podświadomości, bo ja mój samochód ma przejechane x kilometrów to nie ma szans żeby dotrwał do 10x, bo <tu wstawić jakąś drogą "drobnostkę", np. sprzęgło mi zaczyna ślizgać, już robiłem rozrusznik itp.>
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 08:59   

Teraz robi się nawet lepsze samochody niż kiedyś ale wymagające dużo większej kultury technicznej użytkownika .
Niestety coraz częściej absurdalnie wysokiej .
Z drugiej strony producenci nie udostępniają żadnych danych a ASO wcale nie nadarzą z rosnąca jakością napraw .

Tu jest popis dla naszej władzy lub brukselskiej administracji aby producenci udostępniali serwisówki do każdego auta .


Dobry przykład do plastikowy kolektor dolotowy w jakimś VW jest elementem eksploatacyjnym o czym producent nikogo nie informuje
_________________
Moje auto
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2016-04-09, 09:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2016-04-09, 09:13   

czaju napisał/a:
Dwu letnia Octavia z najgorszym możliwym bo 2.0 TDI z przebiegiem 333 000km

No nie, akurat ten motor jest bardzo mocno poprawiony w stosunku do pierwszych jednostek 2.0 TDI które wypuszczał VAG. Głowica już inna, no i CR zamiast PD. . . .
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 17:22   

Karenzo napisał/a:
Teraz robi się nawet lepsze samochody niż kiedyś ale wymagające dużo większej kultury technicznej użytkownika .


Co wymaga wysokiej kultury technicznej? Badziewne przewody? Moduły elektroniczne słabo odporne na wilgoć choć dedykowane do pracy w wilgoci? Głowice z kiepskich materiałów? Uszczelki nie wytrzymujące bardzo wysokich ciśnień? Żarówki palące się jak zapałki? Duzo bajerów ale wykonanie z dupy. Wykonanie tak aby padło po gwarancji bo na tym jest dodatkowy zarobek. Moja przygoda z autami nowymi tzw zachodnimi zaczęła się na początku lat 90-tych i to co teraz widzę to tragedia, a dokładnie próba wyciągnięcia jak największej kasy od użytkownika.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 18:02   

To winna rodzimych mechaników którzy swoją "kulturą techniczna " utknęli w gierku .
Ale nie ma się co dziwić jeżeli nawet rzeczoznawcy samochodowi mają takie same problemy .
Na tą chwile są produkowane samochodu które są klejone z aluminium i lub nitowane .
Nie można ich wyklepać a rzeczoznawcy do bólu robi takie wyliczenia .
Są to auta do 1 rozbicia bo poprawną naprawę może przeprowadzić tylko fabryka .
_________________
Moje auto
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2016-04-09, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-04-09, 18:49   

Daleki jestem od wizji świata opartej na "spiskowej teorii dziejów", ale z tym postarzaniem produktów raczej jest coś na rzeczy.
http://www.spidersweb.pl/...e-produktu.html
_________________
enjoy the silence
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-04-09, 19:50   

Postarzanie występuje powszechnie w elektronice użytkowej i o niej zresztą jest ten tekst .
Mechanika to dziecina rozwojowa , dziś kierunkiem jest ekologia i komfort .
Klient nie oczekuje trwałości bo zwykle jeździ autem 5 lat .
Klient decyduje portfelem a w europie sprzedają najlepiej się badziewiate samochodowy .

Legendarne w124 jest tłuczone w chinach bo rynki rozwijające się (biedne ) potrzebują trwałych konstrukcji .
Niestety my nadal takim jesteśmy .
Gdybym zarabiał w euro tyle co w złotówkach to mógł bym kupować sobie nowe auto co 5 lat nawet z takim badziewiem jak 1.4 tsi
_________________
Moje auto
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2016-04-09, 19:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-04-09, 20:27   

czaju napisał/a:
Wydaje mi się że ten mit o niskiej trwałości samochodu bardziej wynika z podświadomośc


A ja sądzę, że wynika z kupowania samochodu, który na liczniku ma 90-150 tyś, a w rzeczywistości 300-400 tyś i do tego żyłowane ile wlezie na niemieckich autostradach. Kupują, pojeżdżą ze 100 000 i przy "przebiegu" w oklicach 200tyś nagle silnik pada i jest lament jakie te dzisiejsze silniki są niczego. A że auto ma tak naprawdę pół bańki nikt nie wierzy.
_________________
 
antropolog 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi 68 KM
Rocznik: 2008
Wersja: Arctica 5 os.
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Oława
Wysłany: 2016-05-14, 20:40   

dieslem tego nie wykręcił :P
_________________

 
rafal_rx 


Marka: Fiat
Model: 500L
Silnik: 1.6 Multijet II
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Maj 2014
Posty: 156
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-05-15, 10:00   

Lza napisał/a:
A ja sądzę, że wynika z kupowania samochodu, który na liczniku ma 90-150 tyś, a w rzeczywistości 300-400 tyś i do tego żyłowane ile wlezie na niemieckich autostradach. Kupują, pojeżdżą ze 100 000 i przy "przebiegu" w oklicach 200tyś nagle silnik pada i jest lament jakie te dzisiejsze silniki są niczego. A że auto ma tak naprawdę pół bańki nikt nie wierzy.

Również to wynika z serwisu i nie wykonywania pewnych napraw na czas. Np. nawet jednokrotne wlanie oleju innego niż low-saps do diesla z DPF czy FAP skutkuje zniszczeniem tego ostatniego w ciągu 100k km. A potem płacz i zgrzytanie zębami. Floty często oszczędzają na czym się tylko da :-D
 
damiaszek 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.6 16V LPG
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 545
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-05-15, 19:40   

Co do flot to nie zawsze jest tak. Kupiłem poflotowego (philipmorris) focusa w dieslu 3 letni 200 kkm, przejeździłem nim do teraz 130 kkm bez większy problemów, wciąż orginalna turbina, wtryski, dwumasa. Floty zwłaszcza te duże często biorą auta z pełną obsługą ASO i nie oszczędzają na eksploatacji bo ich przestój więcej kosztuje niż serwis zakupiony w hurtowych ilościach. No chyba że mówimy o "flocie" pana Janusza z pobliskiego warzywniaka.
_________________
Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
 
zdzisiu27 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 4x2
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 371
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2016-07-27, 06:35   Dacia Logan z milionem kilometrów na liczniku

No nieźle

http://francuskie.pl/daci...ion-kilometrow/

Kierowca taksówki przejechał swoim Loganem z 2007 roku milion kilometrów i na razie nie zamierza go sprzedawać. Większość części nadal oryginalnych.
_________________
Dusty Popylacz ;-P 1.6 Laureate 2011


W moim odczuciu samochód Dacia Duster zrobi niesamowitą wręcz furorę na rynku motoryzacyjnym
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne