Właśnie korzystam z promocji stad ta cena. Oczywiście bez wymiany filtra paliwa i kabinowego - zakres to 2 przeglad oraz wymiana oleju -Motrio.Oczywiscie gdy sie umawialem na termin po putaniu o wysokość kosztow padła cena siedemset z hakiem -ale gdy zostawialem samochod poprosilem o zastosowanie promocji i ją zastosowano. Myślę że nie bylo to dobre serce slicznej Pani przyjmujacej zlecenie bo ja dla niej juz jestem w staruszkiem ;)
Może warto umawiac sie na przeglad do Warszawy skoro są takie różnice?
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-11, 11:21
jas_pik napisał/a:
Właśnie korzystam z promocji stad ta cena. Oczywiście bez wymiany filtra paliwa i kabinowego - zakres to 2 przeglad oraz wymiana oleju -Motrio.Oczywiscie gdy sie umawialem na termin po putaniu o wysokość kosztow padła cena siedemset z hakiem -ale gdy zostawialem samochod poprosilem o zastosowanie promocji i ją zastosowano. Myślę że nie bylo to dobre serce slicznej Pani przyjmujacej zlecenie bo ja dla niej juz jestem w staruszkiem ;)
Może warto umawiac sie na przeglad do Warszawy skoro są takie różnice?
Już napisałem do Renault Polska w tej sprawie, może zrobią porządek z dealerem w Poznaniu i też będę miał taką cenę.
BTW: Ile płaciłeś dodatkowo za wymianę filtrów i same filtry?
OK. Takie rzeczy tylko w Wa-wie. Na pewno nie w Lublinie. U nas sama robocizna wynosi ok. 400 zł (czasami po rabatach schodzą nieco poniżej, np. na 360). W sumie zatem wyjdzie zwykle ok. 600-700 zł za przegląd (zależy czy wymieniamy filtr paliwa - co w dieslu kosztuje ok. 100+50 zł).
W Lublinie wynika to z bardzo prostego powodu. Nazaruk ma monopol na Dacię, więc dop@#ala ceny z górnej półki, bo wie że mu nikt nie podskoczy, więc w dupie ma ryczałty serwisowe. . .
Mam nadzieję że ta sytuacja się unormuje kiedy Carrara będzie sprzedawała i obsługiwała Dacie, chyba że panowie się dogadają i będą golić klientów równo. . . .
Ile płaciłeś dodatkowo za wymianę filtrów i same filtry?
Wykorzystuję promocje
Wymianę filtrów powietrza i kabinowego zrobiłem z okazji Weekendu Dacii - koszt wymiany = koszt materiałów +1 zł ( oczywiście filtry Motrio)
Wychodzę z założenia że te filtry warto wymieniać częściej niż opisane jest to w instrukcji.
Sam też co 5kkm przedmuchuję je sprężonym powietrzem.
Koszt samej robocizny - wg faktury przy tym drugim przeglądzie to 101,73 zł brutto
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-11, 17:51
jas_pik napisał/a:
Cav napisał/a:
Ile płaciłeś dodatkowo za wymianę filtrów i same filtry?
Wykorzystuję promocje
Wymianę filtrów powietrza i kabinowego zrobiłem z okazji Weekendu Dacii - koszt wymiany = koszt materiałów +1 zł ( oczywiście filtry Motrio)
Wychodzę z założenia że te filtry warto wymieniać częściej niż opisane jest to w instrukcji.
Sam też co 5kkm przedmuchuję je sprężonym powietrzem.
Koszt samej robocizny - wg faktury przy tym drugim przeglądzie to 101,73 zł brutto
Rozumiem, że to koszt robocizny za przegląd i wymianę oleju?
A za co skasowali wobec tego 275 zł, tyle kosztuje u nich olej+filtr?
BTW: takie promocje na wymianę filtrów to tylko w maju?
BTW: takie promocje na wymianę filtrów to tylko w maju?
Tego to nie wiem . Najczęsciej o promocjach dowiaduję się albo z portalu mojadacia albo otrzymując maila z zaproszeniem na wydarzenia u dealera.
W ramach weekendu z dacią - wymiana filtrów powietrza i kabinowych była chyba za darmo.
Korzystałem z tych bezpłatnych przeglądów zarówno w ubiegłym jak i tym roku - w tym czasie braliśmy udział z rodziną w konkursach
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2015-11-11, 19:02
jas_pik napisał/a:
W ramach weekendu z dacią - wymiana filtrów powietrza i kabinowych była chyba za darmo.
Korzystałem z tych bezpłatnych przeglądów zarówno w ubiegłym jak i tym roku - w tym czasie braliśmy udział z rodziną w konkursach
A ile płaciłeś za te filtry - bo wymiana ( przynajmniej w ph1 1,6) jest banalna, zajmuje 5 min, a jak robiłem przegląd to filtr kabinowy w ASO kosztował ponad dwa razy tyle co w zwykłym sklepie, fakt że miał na pudełku tylko symbol Mann, a nie dodatkowo Renault
Niestety nie pamiętam kwoty - a nie wiem gdzie jest faktura.
Ale pamiętam że różnica pomiędzy filtrami Motrio a Renault była chyba 3 krotna.
A po co przepłacać ?
Chyba że ktoś mi udowodni że jest 3 krotnie gorszy - a to jest raczej nieprawdopodobne - bo R/D nie dałby zgody na ich użycie w ASO
..., że ta oferta od marca nie obowiązuje ZANIM wrzucisz tu info.
Czyżby w Warszawie obowiązywała ? Mniej niż miesiąc temu przy przebiegu 37 kkm zapłaciłem brutto 362,42 zł
A korzystałeś z tej promocii, czy po prostu takie mieli ceny?
Bo jeśli nie korzystałeś, to trochę nie na temat, prawda?
Potwierdzam, też robiłem przegląd po trzecim roku po upływie tego terminu w ramach ryczałtu za 330pln, ale z tego co już wcześniej ustaliliśmy z kolegami z forum w innym wątku, takie cuda chyba tylko w RRG w W-wie. Ja osobiście się cieszę , bo przez trzy lata eksploatacji i za 3 przeglądy wwrazz materiałami wydałem poniżej 1000pln-rzecz chyba nieosiągalna w ASO innych marek. Ale żeby nie było tak różowo-to uważam to za skandal, że RP nie może tego jakoś ogarnąć i jedni mają lepiej/taniej, inni gorzej/drożej, dwa pozostałe ceny za usługi w ASO poza ryczałtami są kosmiczne .
BTW: @LZA na gwarancji dwa razy wymieniałem elementy gumowo-metalowe z zawieszenia-bez problemów-rzeczy raczej eksploatacyjne, a jednak objęte gwarancją w Dacii-chyba że znowu wracamy do szczęścia do konkretnego ASO......
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Z tymi przeglądarki to są niezłe jaja mi w marcu powiedzieli 750 zł za pierwszy przegląd Pytam co tak drogo i dostałem odpowiedź przegląd z wymianą oleju 200 zł plus filtr a raczej wkład i olej 550 zł Pytam co to za ekstra materiały a oni że oryginał Renault to ją na to że to bardzo drogo i czy można że swoimi materiałami a oni o dziwo się zgodzili. A więc tak piątka oleju z logo Renault plus oryginalny filtr motrio Renault plus węglowy kabinowy nie oryginalny wyszła mnie całość nie całe 200 zł w moim sklepie motoryzacyjnym A przegląd poza wymiana wyglądał tak że pan popatrzył na auto i stwierdził że ładnie utrzymane i tyle. I jeszcze hit sezonu filtr kabinowy po hamsku zgnieciony i wciśnięty na miejsce plus 30 zł za pozal się boże wymianę dodatkowo...
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 55 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1601 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-11-18, 22:23
Czyli w skrócie: Materiały swoje najlepiej a filtr kabinowy wymienić samemu na spokojnie. Oglądałem teraz ceny w sklepie Renault, drożyzny specjalnie nie ma za filtry i olej
Generalnie rzecz biorąc w ogóle nie warto jechać do Aso bo 230 zł za kawę plus 70 km w obie strony to trochę drogo ...
Jeśli policzysz w inny sposób - że skoro nie zapłacisz za tą drogawą kawę i stracisz kilka(naście/dziesiąt) tysięcy poprzez utratę gwarancji na samochód.
Ale cóż, każdy ma swój cyrk i swoje małpy..... to jego osobisty wybór i ryzyko.
Nie wiem jak z małpami, ale z gwarancją to myślę że mało realne żeby coś ugrac zresztą nie po to kupilem nowe proste auto żeby miało się psuć. Aczkolwiek swoje wady ma które zglosilem na przeglądzie ,typu bujany fotel stukajace tylne amortyzatory czy wibracja ,rezonans z okolic wydechu żadna nie została usunięta naprawiona polecono mi wymawianie się na kolejne wizyty gdzie super mechanior miał badać czy aby mówię prawdę, nie mam ochoty na takie podchody bo szkoda mi czasu i kasy.Strach pomyśleć co by było gdyby było coś poważnego ,odpukac wtedy dopiero byłby cyrk...
Nie wiem jak z małpami, ale z gwarancją to myślę że mało realne żeby coś ugrac zresztą nie po to kupilem nowe proste auto żeby miało się psuć.
Standardową gwarancję nmasz na 100 kkm a to jest przebieg przy którym w większości samochodów coś się może zdarzyć
waldi1805 napisał/a:
.Strach pomyśleć co by było gdyby było coś poważnego ,odpukac wtedy dopiero byłby cyrk...
I właśnie przed tym chroni Cię gwarnacja - czyli koszt tak naprawdę 4 przeglądów które obgonisz materiałami motro za 360 zł - 1420 zł za posiadanie gwarnacj na 100 kkm.
W ciągu ostatnich 15 lat zużyłem ( przejechałem do przebiegu 170 kkm) 5 nowych samochodów marek Opel/Ford/Renault/Ford/Renault - w sumie każdy miał większą awarię (kosztowną ) przy przebiegach od 60 do 95 kkm ( awarie sprzęgła i elektroniki/elektroniki/układu wtrysku/elektroniki akumulatora i radia) dlatego nie rezygnuję z utraty gwarancji bo jestem pewien że przy obecnych cenach częsci koszt takiego serwisowania będzie niższy niż naprawa . Jesli policzysz koszty samodzielnego nabywania oleju/filtrów to wyjdą niewiele niższe niż koszty motrio.
waldi1805 napisał/a:
wibracja ,rezonans z okolic wydechu żadna nie została usunięta naprawiona
Powiedz żeby dokręcili i podoginali osłonę termiczną - to jest standard w DD
A fotele to TTM - możesz zgłaszać - może w końcu znajdą rozwiazanie :)
Jeżeli chodzi o brzęczenie usunąłem sobie sam wpadł kamień nie wiadomo jakim cudem nad osłonę termiczną fotel tez ogarnołem a na amortyzatory staram nie zwracać uwagi A kompetencja serwisu jest poniżej krytyki koszta poniesione na dojazdy plus strata czasu nie warta jest zachodu, poza tym przy zakupie miałem jedno założenie , pierwsza poważna awaria w okresie pięciu sześciu lat czyli około 100 tyś km i auto idzie na sprzedaż jeżeli nie sprawi kłopotu zostanie dużo dłużej
Aha i odnośnie oryginalnych części Motrio pisałem przecież wkład filtra oleju oryginał Renault inny zresztą nie dostępny olej " elf 900 SXR designed by Renault" bardziej oryginalnych elementów nikt mi nie założy a 300 zł w kieszeni
Ostatnio zmieniony przez waldi1805 2015-11-20, 20:21, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Opel
Model: Astra
Silnik: 1.6 16V
Dołączył: 21 Paź 2015 Posty: 30 Skąd: z polski
Wysłany: 2016-01-10, 15:18
Dzięki wszystkim za udzielanie się w temacie,nastąpił niespodziewany zwrot akcji.Trafiła się okazja i nabyłem Civica 1.8 2008r,krajowy pewny egzemplarz.
Na forum,oczywiście zostaje bo jest fajne
Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.2 Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-27, 09:27 Media Nav rozterki
Jestem na ostatniej prostej przed wyborem auta Lodgy lub Ford Courier
Chciałby odświeżyć i dołączyć do tematu 3 kwestie.
Media Nav - czy warto to zamówić i zapłacić.
Obecnie stosunkowo często korzystam z nawigacji, czytałem tu już w wszelkich możliwych "uwolnieniach" ale z racji tego , że auto byłoby na gwarancji ( w leasingu), a ja nie jestem zbyt biegły w sprawach techniczno-elektronicznych -pewnie korzystałby tylko z tego co oferuje fabryka.
Zastanawiam się nad :
Skórzana kierownica? 300zł
Felgi aluminiowe? 1200 zł
kolor w przypadku Lodgy wybierałbym między białym a szarym Comet
Moim zdaniem to weź skórzaną kierę (plastikowa dużo szybciej się wyciera) i felgi alu, jak taki kształt i wzór Ci podoba, chyba, że kupisz inne alufelgi w innym wzorze prywatnie, a fabryczne stalówki zostawisz na zimówki, ale to wyjdzie drożej, bo za fabryczne alu z OPONAMI masz 1200 zł, a prywatnie to musisz zakupić osobno alufelgi i opony.
Mam to w białym kolorze (jest widoczny i mniej się nagrzewa w upale) i jestem zadowolony, nic specjalnie się nie dzieje na tym lakierze, łatwiej doprowadzić do stanu początkowego w przypadku lekkich rys, natomiast szary comet jest już lakierem metalizowanym, trudniej jest doprowadzić do porządku w przypadku niemetalicznego lakieru. Ciemny kolor to wiadomo, szybciej się nagrzeje w upale, no i jest dużo mniej widoczny na drodze niż biały. To jest tylko moja sugestia.
Aha, weź jeszcze koło zapasowe, bo zestaw naprawczy to można wsadzić tam w .... Niewielki koszt, a duża przydatność w przypadku złapania gumy (było wałkowane na tym forum, tylko je poszukać...)
Media nav to bym odpuściłbym, można już dużo taniej kupić u naszych kolegów z uwolnionym plikiem.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2016-09-27, 10:13, w całości zmieniany 1 raz
Jeżeli już w tej chwili często używasz nawigacji, to wbudowana - jaka by nie była, a MediaNav nie jest zła - na pewno jest wygodniejsza od zewnętrznych o tyle, że nie trzeba jej montować, podłączać, zdejmować, pilnować. Niewielkim minusem jest niskie położenie ekranu, ale właściwie i tak nie służy do tego, żeby na niego patrzeć w czasie jazdy.
Jeśli jednak korzystasz z nawigacji sporadycznie, to zwykłe radio jest MSZ lepsze - zestaw głośnomówiący i tak posiada, a przynajmniej można je obsługiwać bezwzrokowo, bo ma zwykłe przyciski, a nie gupi ekran do macania.
histe napisał/a:
Skórzana kierownica?
Nie ma żadnych obiektywnych zalet, więc to jedynie kwestia Twojego gustu - jeżeli dotyk zwykłej kierownicy Ci nie odpowiada i wolisz skórę.
Co do nawigacji: czy MediNav ma miejsce na płyty CD? Ja np. wciąż ich używam, mam spory zbiór, a nie mam czasu robić z nich mp3. Czasami warto korzystać z googlemaps, bo mają świeże dane z dróg i potrafią wyłapać kłopoty na trasie, których inne nawigacje nie wskażą.
Skórzana kierownica jest jednak przyjemniejsza w dotyku... Co do felg - to tylko kwestia gustu, estetyki.
Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.2 Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lip 2014 Posty: 53 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-27, 11:33
Dziękuje za opinie i czekam na dalsze. Opona zapasowa to konieczność więc nawet nie pisałem, felgi aluminiowe - no cóż na nich Lodgy wygląda zdecydowanie lepiej.
Co do koloru- obecnie mam białe auto, ma to swoje plusy dodatnie, ale i ujemne...no cóż zobaczymy jak sprawa się potoczy dalej
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum