Co oznacza że masz auto po poważnym dzwonie skoro wywaliło poduchy. A skoro tak, to może tam się dziać wszystko.
Samo świecenie przycisku oznacza że system działa nieprawidłowo i zasadniczo się to potwierdza.
Czy na pewno system S&S gasi auto? Silnik gaśnie przy puszczeniu sprzęgła czy po zatrzymaniu z wciśniętym sprzęgłem?
Nie sądzę aby auto gasło przez start & stop. Dla mnie to jest inna usterka, a świecąca się dioda przełącznika jest objawem.
Auto widziałem po szkodzie. Wywaliło tylko napinacze poduchy Oki. Kierownica nie odkrecana zgrzewy oryginalne bez jakiej kolwiek ingerencji. Żeby wyjść rizwalony airbag trzeba z tyłu kierownicy w 2 miejscach przebić fabryczne zgrzewy i nacisnąć zapadki. U pasażera też nic nie ruszane. Nad schowkiem wszystko Oki. Nie wiem od czego ta awaria
Samo gasniecie auta z tego co wam zauważyłem spowodowane falowaniem obrotow na biegu jalowym. Przepustnica lub silniczek krokowy. A system start stop podejrzewam że ktoś coś skubal i na stałe chciał odłączyć
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 53 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1805 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-03-03, 18:03
sirlucas napisał/a:
Auto widziałem po szkodzie. Wywaliło tylko napinacze poduchy Oki. Kierownica nie odkrecana zgrzewy oryginalne bez jakiej kolwiek ingerencji. Żeby wyjść rizwalony airbag trzeba z tyłu kierownicy w 2 miejscach przebić fabryczne zgrzewy i nacisnąć zapadki. U pasażera też nic nie ruszane. Nad schowkiem wszystko Oki. Nie wiem od czego ta awaria
Mało prawdopodobne, że sam napinacz wystrzelił a poduchy nie. W dodatku przy kierowcy nie trzeba nic rozrywać bo są normalne otwory. Ale mniejsza z tym. Jak ASO oceniło że sensor airbag jest nie ten? Z czapy zaczęli demontować plastiki w tunelu, czy jest błąd poduszek?
Auto widziałem po szkodzie. Wywaliło tylko napinacze poduchy Oki. Kierownica nie odkrecana zgrzewy oryginalne bez jakiej kolwiek ingerencji. Żeby wyjść rizwalony airbag trzeba z tyłu kierownicy w 2 miejscach przebić fabryczne zgrzewy i nacisnąć zapadki. U pasażera też nic nie ruszane. Nad schowkiem wszystko Oki. Nie wiem od czego ta awaria
Mało prawdopodobne, że sam napinacz wystrzelił a poduchy nie. W dodatku przy kierowcy nie trzeba nic rozrywać bo są normalne otwory. Ale mniejsza z tym. Jak ASO oceniło że sensor airbag jest nie ten? Z czapy zaczęli demontować plastiki w tunelu, czy jest błąd poduszek?
Nie ma błędów po prostu rozebrali panel między siedzeniami dobierając się do przycisku start stop. Żeby wyjść poduchy trzeba zgrzewy przeciąć. Owszem są śruby ale demontaż airbag wymaga naciśnięcie zagadek pod zgrzewami tam nie ma srub
Wydaje mi się że z tyłu kierownicy są dziury do odbicia tych zapadek na poduchę.
Dziury są owszem jak się je samemu zrobi. Żeby wyjąć wystrzeloną poduszkę należy z dwóch stron przebić oryginalne zaślepki zgrzewy i dostać się do zagadek takich drucikow. Naciskając na nie odbrzpieczamy airbag i wyjmujemy m to samo w drugą stronę w celu założenia nowego tylko że dziury zostają na stałe
Wpisz sobie w Google wymiana poduszki w dacia sandero
Każda fabrycznie nową ma z tyłu kierownicy zaślepki pod którymi są zapadki do wyjścia.
Ostatnio zmieniony przez sirlucas 2019-03-03, 19:56, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Renault
Model: Megane IV Grandtour
Silnik: 1,5 DCI
Rocznik: 2017 Pomógł: 53 razy Dołączył: 02 Mar 2019 Posty: 1805 Skąd: Radzionków
Wysłany: 2019-03-03, 21:26
W Daci tylko stary Logan miał przykręcaną. Reszta ma te dziwne zatrzaski, albo inne wynalazki. A najbardziej chory to Duster FL 2017. Gdzie poduszka już mała z klaksonem i są 3 rodzaje mocowań. Jak w Sandero II, na 3 bolce i blaszki jak w Dusterze przed FL :)
Samo gasniecie auta z tego co wam zauważyłem spowodowane falowaniem obrotow na biegu jalowym. Przepustnica lub silniczek krokowy. A system start stop podejrzewam że ktoś coś skubal i na stałe chciał odłączyć
No. To najpierw ogarnij przepustnicę i silniczek, bo tu jest zapewne przyczyna gaśnięcia.
W S&S nic nie musiało być grzebane! Świecenie się diody mówi że system jest wyłączony, czego powodem może być błędny odczyt jednego z czujników. Chociażby położenia przepustnicy.
Komputer diagnostyczny może nie wykryć tutaj żadnego błędu.
Ostatnio zmieniony przez telecaster1951 2019-03-04, 15:36, w całości zmieniany 1 raz
Samo gasniecie auta z tego co wam zauważyłem spowodowane falowaniem obrotow na biegu jalowym. Przepustnica lub silniczek krokowy. A system start stop podejrzewam że ktoś coś skubal i na stałe chciał odłączyć
No. To najpierw ogarnij przepustnicę i silniczek, bo tu jest zapewne przyczyna gaśnięcia.
W S&S nic nie musiało być grzebane! Świecenie się diody mówi że system jest wyłączony, czego powodem może być błędny odczyt jednego z czujników. Chociażby położenia przepustnicy.
Komputer diagnostyczny może nie wykryć tutaj żadnego błędu.
Dzięki kolego za info. Sam też już w serwisie przed jutrzejszą wizyta to powiedziałem żeby sprawdzili każda rzecz czujnik który współgra z systemem S&S
Witam ponownie z tematem systemu start stop. Jestem już po wizycie i jak się okazało to wadliwy sterownik moduł poduszek powietrznych zamontowany z Dacii Sandero bez systemu S&S powodował wariacje w moim aucie A falowanie obrotów spowodowane nieszczelnością w kokektorze ssącym. Dziękuję za pomoc serwisowi Renault Dacia Smolarek pod Skierniewicami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum