Myślę że to może być wina któregoś wtrysku od gazu, gdyż regulacja komputerowa była robiona, a mógł się zabrudzic wtrysk od gazu, i trzeba chyba zrobić mechaniczną regulacje wtrysku gdyż nawet dzisiaj był większy mróz i jeździł normalnie
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1981 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-01-16, 18:24
Jeżeli nigdy nie robiłeś regulacji zaworów( nie pamiętam ale wydaje mi się, ze gdzieś pisałeś że robiłeś ale może mi się tylko wydawać) to powinieneś odżałować te 300-400zł i ją przeprowadzić. Szkoda by było zniszczyć głowicę ( zawory, gniazda zaworowe), jak byś ja zniszczył to wymiana na inną lub jeżeli będzie sie dało regenerację
Regulacja była robiona dokładnie rok temu jakieś 23 tys. Km temu. Ale od niczego zrobie jeszcze raz. Rozmawiali z gazownikiem i powiedział właśnie o tym że może być tej wtrysk zabrudzony bądź rozregulowal się, i dlatego tsk się dzieje. Zwlaszxza że na bazie zrobione jest jakieś 50 tys km. Ma zerkac wyczyscic a luzy będę robił.
Panowie łuzy, zaworwe wyregulowane 18.02.2021. Wczoraj i dzisiaj po odpaleniu zaczął znowu mrygac check i tak jak by chodzil na trzy cylindry, a po zgaszeniu i odrazu ponownym odpaleniu wszystko jest oo samochód pracuje normalnie nie mam pojęcia co jest grane potrzebuje jakiegoś fachowca
W zasadzie to można powiedzieć że po przelaczeniu na gaz się tak dzieje
Wymienię wtryski we wtorek od gazu, może to wina wtryskow chociaż po 50 tysiącach na gazie ale kto wie
Ostatnio zmieniony przez laisar 2021-03-21, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum