Marka: Citoren
Model: Berlingo
Silnik: 1.6 VTI
Rocznik: 2011
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 35 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Posty: 4273 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-09, 20:43
bodzio napisał/a:
Nic się nie odbarwia i jest bardzo dobre nagłośnienie, wystarczy.zarzucic.jakas dobraą muzę.
Czyli muza na maxa silnik zagłuszy ? Przerabiałem to w PF 126p. Tyle, ze miałam 18 lat i mniejsze wymagania. Laisar dobrze sugeruje wyciszyc grodź silnika. Jednak instalacja maty jest niezłym pomysłem. Jeśli faktycznie lakier sie przebarwia moze warto zamiast oryginalnej zastosowac :
No właśnie i o ta czarna mate mi chodzi. Czy ktoś może kupował gdzieś zamawiał i ma jakiś link do tego? Przejrzałem całe internety i jest problem ze znalezieniem.
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1981 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2021-08-29, 10:01
sobol1976 napisał/a:
Była wygłuszona standardową czarną matą. Gołej blachy nie widziałem nigdy w tym modelu.
Z tego co pamiętam to wygłuszenie maski było stosowane w Sandero II/ Loganach II/ MCV II tylko z silnikiem 0.9Tce. W motorem 1.2 16v czyli D4F wygłuszenia takiego nie było i jestem tego pewien w 100% bo miałem dwie MCVki II z tym silnikiem i w żadnym wygłuszenia maski nie było a posiadałem wersję wersję wyposażenia Ambiance oraz Laureate.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV II Ph1
Silnik: 1.2 16v 73KM
Rocznik: 2015 120kkm
Wersja: Laureate Pomógł: 22 razy Dołączył: 21 Sie 2015 Posty: 641 Skąd: Poznań
Wysłany: 2021-08-29, 21:23
Moja 1.2 z połowy 2015 nie miała wygłuszenia grodzi i maski. Moim zdaniem wygłuszenie maski nic nie dało (alubutyl+pianka+oryginalne wygłuszenie z rozbitka), ale to był zabieg już na mocno wygłuszonym samochodzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum