Wykładzina obszyta i dzisiaj właśnie miała pierwszy test, jakim był powrót z kąpieliska z gratami pełnymi pasku.
Zero śladów, że coś było przewożone i właśnie o to chodziło.
Zgadzam się, że nie pasuje kolorystycznie, ale właśnie taki zwór sprawnie maskuje ten cały syf, jaki pozostaje po rowerkach, hulajnogach, piłkach, wiaderkach, łopatkach i grabkach.
1. Zamontowałem koło dojazdowe + lewarek. Efekt jak na zdjęciu — patent od "Duster na Gigancie" - faktycznie mieści się wszystko pod podłogą.
2. Wyciszyłem tablicę rejestracyjną, która niemiłosiernie strzelała podczas zamykania klapy. Miałem już tego dość. Wyciszenie poszło pomiędzy klapę — plastik oraz platisk — tablicę. W końcu jest cisza.
3. Zlokalizowałem, co hałasowało w kabinie — była to kamera od chińczyka a dokładnie jej klawisze. Nie słyszałem tego w innych samochodach — problem wyeliminowany. Nastała błoga cisza.
4. Zauważyłem miejsce w bagażniku, które trzeba wyciszyć, ponieważ plastik, na którym wspiera się podłoga bagażnika, uderza o podstawę i na nierównościach może być słyszalny stukot. Zrobię foto, jak wyciszę, bo nie ma jeszcze odpowiedniego materiału.
IMG_20250713_093357237 m.jpg
Plik ściągnięto 133 raz(y) 127,84 KB
IMG_20250713_094148277_HDR m.jpg
Plik ściągnięto 149 raz(y) 140,13 KB
_________________ Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez Killer King 2025-07-13, 09:29, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1980 Skąd: Ząbki
Wysłany: Wczoraj 19:06
Mój Logan od kiedy go kupiłem nie prowadził się według mojej opinii za rewelacyjnie. Ustawiałem zbieżność i zawsze wychodziło że geometria jest w jednym lub drugim kole rozjechana pomimo tego, że w zawieszeniu i układzie kierowniczym nie było żadnych luzów. Postanowiłem więc zrobić z tym porządek i w dniu dzisiejszym wymieniłem kompletne wahacze ( oryginalne), łączniki stabilizatora ( oryginalne) końcówki kierownicze ( oryginalne) oraz mocowania górne McPersonów ( KYB). Wymiana zajęła mi jakieś 3h ale w końcu to auto prowadzi się jak powinno i kierownica jest idealnie prosto. Całkowity koszt 680zł + zbieżność 150zł. Części zakupione u naszego kolegi z forum Toka93. Przy okazji informacja dla osób chcących kiedyś wymienić elementy zawieszenia w swojej Dacii - Renault nie daje nowych nakrętek do takich elementów jak Końcówka drążka czy łącznik stabilizatora, więc jak ktoś chce mieć to w komplecie niech wybierze części innej firmy lub zakupi te nakrętki osobno.
Marka: Dacia
Model: LOGAN MCV II
Silnik: 0,9Tce 121KM@186Nm
Rocznik: XII 2017
Wersja: Stepway Outdoor Pomógł: 52 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1980 Skąd: Ząbki
Wysłany: Wczoraj 21:43
Marcyś napisał/a:
Albo mi się zdaje albo mówiłeś że nie inwestujerz już w auto bo idzie do sprzedania i myślisz nad czymś innym. Chyba że się mylę 🫢
Ja zawsze inwestuję w auto, nawet jak mam w planach je sprzedać w niedalekiej przyszłości. Przynajmniej nie mam nic na sumieniu że ktoś mi zarzuci że bubla mu sprzedałem. Poza tym części kosztowały grosze, patrząc na to że to oryginały, gdzie w innej marce wydał bym pewnie 2-3 razy tyle. Wymieniłem sam podczas godzin w pracy więc nic nie straciłem. Ogólnie zastanawiam się nad wymianą na nowy samochód z salonu typu Jogger ale nie wiem czy chce bawić się w pożyczki i wydawać aż tyle pieniędzy na samochód, który w sumie niczym nie będzie różnił się od obecnego Logana - 4 koła, kierownica itp. Poza tym przy trójce małych dzieci, zaraz w aucie były by porysowane plastiki i nie wiem czy bym to przeżył. A tutaj kolejna ryska trochę zaboli ale sobie w myślach powiem, że to używane auto za 30 tyś z groszem a nie za 85 tyś. i już jest ok
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum