Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-12-04, 10:32
Coś dziwny brak reakcji. Jakichkolwiek, nie mówiąc już o żywiołowych. Może już wszyscy stoja w kolejce w salonach? Od 1 grudnia Tata wprowadziła promocyjne ceny na samochody. Najtańszy diesel kosztuje teraz 29.000 tysięcy złotych (model Indica). To już jest mała sensacja na rynku, cena bliska zabójczej dla konkurencji. Niestety, Indigo diesel nadal wysoko jak na tę markę-37.000 tyś. zł.
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Tata w salonach FSO ??? W Gdańsku rozprowadza ją diler Nissana, a salon jest naprzeciwko salonu Dacii. Aż mnie skręciło jak to zobaczyłem. To ja Nissanem Aprio MCV jeżdżę a oni Tata wariata tu sprzedają.
Marka: Dacia
Model: Logan Ambiance
Silnik: 1390 cm, 75 KM
Dołączył: 19 Wrz 2007 Posty: 548 Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-05-13, 08:52
Oglądałem przez kilka dni Tatę hatchback (Indica). Jedna rzecz mnie przeraziła. Tak źle wyprofilowanych, twardych i dziwnie pofałdowanych foteli przednich jeszcze w swoim życiu nie widziałem. Pierwsza rzecz jaką należy zrobić po zakupie tego samochodu, to wymienić te nieszczęsne fotele. Ponadto ich prowadnice są bardzo długie, a zakończenia ostre. Nieuważnego kierowcę/pasażera mogą nawet poranić.
Sam samochód sprawia przyjemne wrażenie. Bardziej elegancki od Logana z dużą ilością miejsca w środku tak z przodu jak i na tylnej kanapie. Duża półka pod kolumną kierownicy. Jednak diabeł tkwi w szczegółach, a właściwie jakości wykonania. w Loganie tak krytykowane tworzywa są solidne i trwałe. Bardzo dobrze spasowane. W Indice większość tworzyw tylko sprawia wrażenie ładnych i przyjemnych. W rzeczywistości to bazarowa tandeta spasowna z dużą, nawet kilkumilimetrową tolerancją. Po 30-40 tysiącach kilometrów większość tych elementów będzie poluzowana, skrzypiąca, i trzeszcząca. Nawet jeśli główne podzespoły (silnik, układ przeniesienia napędu, zawieszenie) sprawować się będą bez zarzutu, to użytkownikowi dokuczać będzie mnóstwo drobnych, uciążliwych awarii (zwróćcie uwagę na jakość wykonania zawiasów drzwi, czy dźwigienek bagażnika, wlewu paliwa przy fotelu kierowcy, uchwyty podsufitowe). W egzemplarzu, który oglądałem wszystkie gumowe nakładki na pedały już spadły. ..
_________________ Skoda 105 S (1982-1989), Polonez 1500 SLE (1989-2000), 3×Fiat 126p (19??-2002), czasami pożyczane Daewoo Tico, Skoda Felicia
Ostatnio zmieniony przez ian 2009-05-15, 09:48, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-23, 07:41 TATA czy ktoś juz tym jeździł?
Czy ktoś już jeżdził TATA Indigo lub Indica. Bardzo jestem ciekaw jak te autka się sprawują, w końcu są o wiele tańsze niż nasze dacie a wyposażenie mają chyba identyczne. Z wyglądu są bardzo ładne, czy tylko mi przypominają aUTA innej marki jeżdżące po naszych drogach ?
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-23, 08:46
Kiedyś jakiś redaktorzyna z jakiegoś pisma w którym porównywał Dacię Sandero do Tata Indica
zakończył porównanie podsumowaniem : "Skoro Dacia Sandero wygląda jak auto, to Tata Indica tylko auto przypomina". - Nie wiem jaka to była gazeta, ale jakiś auto świat, motor lub coś takiego.
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-23, 09:06
testom z tych gazet raczej bym nie wierzył jak dacia wchodziła na rynek też nie pisali dobrze o marce, i gdybym miał się kierować testami z naszych polskich brukowców to pewnie bym dacii nie kupił. Moim żródłem wiedzy i motorem napędowym do kupna auta było to forum.
Z resztą dopiero od niedawna można przeczyatć pochwały o dacii
Czy tak z TATA będzie też nie wiem, ja osobiście nic nie wiem o tym aucie a na aulicy też go nie spotkałem. Z tego co piszą na stronie to wydaje mi się że jest to auto za na prawdę dobrą cenę, jeśli jakość jest np ta sama jak w dacii.... Sądzę że jeśli wykorzystują sprawdzone podzespoły i silniki to mogą byc rozsądną alternatywą. Ale nigdzie nie moge się doczytac co oni tam wsadzili
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-05-23, 09:39, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia, Fiat
Model: Sandero, Tipo
Silnik: 1.4 MPI, 1.4 16V
Rocznik: 2008, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 3233 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-23, 09:59
borys68 napisał/a:
Kombi waży tyle co MCV (ok. 1100kg), a ma silnik 62 KM - to mnie trochę niepokoi ...
Borys
W tych prospektach i na stronie www.tatawarszawa.pl podają moc tylko w kW (kilowaty).
Aby przeliczyć to na KM (konie mechaniczne) należy moc w kW pomnożyć przez 1.36 , czyli :
62.5 kW * 1.36 = 85 KM (koni mechanicznych)
czyli, silnik TATY 1.4 ma większą moc niż nasze 1.4 w Dacii.
_________________
Ostatnio zmieniony przez jackthenight 2009-05-23, 10:05, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-23, 10:25
a ja wbiłem się na forum taty, opinie są bardzo poztywne (chociaż bardzo małe to forum skromne i mało osób słowo forum jest zbyt duże )ale jednym TATA przegrywa z MCV, jest nieznacznie mniejsza z drugiej strony to chyba niema tak dużego kombi obecnie na rynku jak MCv Ale za 30 tyś. można mieć full opcję i na pewno jest to auto godne polecenia jeśli jakość oferuje też taką jak nasze auta, chyba się zapisze na jazdę próbną z ciekawości
Ostatnio zmieniony przez gigi303 2009-05-23, 10:50, w całości zmieniany 2 razy
ja miałem okazje się tym przejechać i:
tak jak to ostatnio redaktor powiedział "O ile Dacia Sandero jest samochodem, to Tata Indica tylko go udaje" (przynajmniej ja tak pamiętam...)
Wszystko trzeszczy, nie ma mowy o jakimkolwiek dopasowaniu elementów - my narzekamy na słabej jakości elementy wykończenia, w tacie jest to samo tylko źle złożone :).
Ogólnie śmiesznie wygląda ten samochód na 14calowych kołach.
wybór między dacią a tatą - osobiście bym się nie zamienił
wybór między 15letnim golfem a tatą - tata
Aha. Jak zmienią jeszcze ustawę i będzie można odliczać cały VAT od samochodów osobowych to Indigo będzie bardzo interesującym rozwiązaniem. 1.4 MPI kosztuje 23900PLN - 22% = 18642PLN. Tak dużego samochodu za taką cenę nie ma.
Seicento VAN kosztuje brutto 28.000PLN.
_________________ Od 23-11-2007 do 29-10-2009r. przejechane 162 939 kilometrów.
Marka: Opel
Model: Astra IV
Silnik: 1.7 cdti
Rocznik: 2011
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 888 Skąd: W-WA
Wysłany: 2009-05-23, 21:36
nie sądzę aby przepisy działały w stecz, za to będziesz mógł odliczać pełen Vat od paliwa, no ale zanim ten cud się stanie to pewnie ty ,ja i cała reszta już będą dziadkami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum